Ενώ χούλιγκαν εφορµούσαν κατά τουΘεάτρου Τέχνης, χούλιγκαν της«ηθικής» και των «χριστιανικώναξιών» είχαν εφορµήσει κατά µιας νεανικής θεατρικής οµάδας πουπαρουσίαζε σε σκηνοθεσία Κίρκης Καραλή στο πάρκινγκ του Ιδρύµατος Κακογιάννη την παράσταση «No Body Else» και την ανάγκα ζαν να διακόψει τις παραστάσεις της.
Η δραµατουργία της παράστασης είχε περιλάβει, όπως είχε αναφέρει στα«ΝΕΑ» στις 28 Ιανουαρίου η νεαρή σκηνοθέτρια, απόφοιτη τουΤµήµατος Θεάτρου του Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης, που υπέγραψε µε το «No Body Else» την τρίτη της µόλις σκηνοθεσία, την αµφιλεγόµενη σκηνήτης ερωτικής συνεύρεσης του Ιησού µε τη Μαρία Μαγδαληνή από το «Κατά Ιησούν Ευαγγέλιο» του νοµπελίστα Ζοζέ Σαραµάγκου. Χωρίς όµως, όπως τόνισε η Κίρκη Καρκαλή, «καµία αίσθηση θρησκευτικότητας και χωρίς καµίααναφορά τουονόµατος Ιησούς παρά µόνο του ονόµατος Μαρία». Με τον νεαρό ηθοποιό που έπαιζε στη συγκεκριµένη σκηνή να εµφανίζεται γυµνός.
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ. Η παράσταση, πάντως, γιακάθε ενδεχόµενο, είχε χαρακτηριστείαπό τοΙδρυµα Κακογιάννης που τη φιλοξενούσε «αυστηρώς ακατάλληλη».
Το «εναρκτήριο λάκτισµα» δόθηκε δύο µέρες µετά την πρεµιέρα σε µεσηµεριανάδικο του Alter µε έµφαση στο θέµα ότι η σκηνοθέτρια είναι κόρη της δηµοσιογράφου Σεµίνας ∆ιγενή. Το µπαλάκι πήραν διάφορα µπλογκ στα οποία ξεχύθηκε ένα σφοδρό κύµα παραπληροφόρησης – «Να µην επιτρέψουµε άλλη παράστασιν. Θάνατοςστους απίστους. Χριστιανοί ενωµένοι ποτέ νικηµένοι» «ανθολογώ» – µε τις χυδαιότητες να περισσεύουν...
Υστερα από όλα αυτά ο θίασος αποφάσισε να µη συνεχίσει. «Επειτα από τις σοβαρές απειλές “κατά ζωής” πουδιατυπώθηκαν µε στόχο τους συντελεστές της παράστασης “No Body Else”, οιπρογραµµατισµένες για τις επόµενες ηµέρες παραστάσεις του θεατρικού έργου αναβάλλονται», αναφέρει ανακοίνωση του Ιδρύµατος Κακογιάννης. «Κατάπληξη καιθλίψη µου προκαλεί το γεγονός ότι κάποιοι που δεν είδαν καντην παράστασηή για λόγους που δεν γνωρίζουµε και ασφαλώς δεν µας αφορούν µετέδωσαν ανακρίβειεςκαι προκάλεσαν την έντονηαντίδρασηανθρώπων πουδιέπονται από εθνικιστικές ή θρησκοληπτικές αντιλήψεις», είπε στα«ΝΕΑ» ηΚίρκη Καραλή. «Τόσο εγώόσο καιόλοι οι συντελεστές της παράστασης ούτε πρόθεση είχαµε ούτε πράξαµε οτιδήποτε για να θίξουµε το θρησκευτικό αίσθηµα των πολιτών. Ελπίζουµε να πάψουνε στο µέλλον ναυποδαυλίζονται και να εκδηλώνονται νοσηρά φαινόµενα σε βάρος µάλιστα του θεάτρου και κάθε µορφήςδηµιουργίας», κατέληξε επιµένοντας: «∆εν σταµατήσαµε, αναβάλαµε. Θα επανέλθουµε». Και κατέληξε: «∆εν φανταζόµουν την κατάσταση – αυτό το κύµα βίας – που µπορούν να προκαλέσουν τα µπλογκς».
Ας µην ξεχνούµε πως το ίδιο θέµα που χρησιµοποιεί ο Ζοζέ Σαραµάγκου –τη «σχέση» Ιησού- Μαρί ας Μαγδαληνής – χρησιµοποίησε και ο Νίκος Καζαντζάκης στο µυθιστόρηµά του «Ο τελευταίος πειρασµός», γεγονός που ξεσήκωσε την µήνιν της Εκκλησίας – Ορθόδοξης και Καθολικής. Και η µεν Ορθόδοξη τον αφόρισε – αφορισµός που, όπως εκ των υστέρων αποδείχθηκε, µολονότι ο Καζαντζάκηςετάφη χωρίς να ψαλεί νεκρώσιµη ακολουθία, δεν ίσχυε διότι δεν τον είχε υπογράψει ο Οικουµενικός Πατριάρχης – ενώ η Καθολική είχε περιλάβει τον «Τελευταίο πειρασµό» στον περίφηµο κατάλογο απαγορευµένων βιβλίων...
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΏΡΓΟΣ Δ. Κ. ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗΣ
ΠΡΕΖΑ TV
7-2-2011
Η δραµατουργία της παράστασης είχε περιλάβει, όπως είχε αναφέρει στα«ΝΕΑ» στις 28 Ιανουαρίου η νεαρή σκηνοθέτρια, απόφοιτη τουΤµήµατος Θεάτρου του Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης, που υπέγραψε µε το «No Body Else» την τρίτη της µόλις σκηνοθεσία, την αµφιλεγόµενη σκηνήτης ερωτικής συνεύρεσης του Ιησού µε τη Μαρία Μαγδαληνή από το «Κατά Ιησούν Ευαγγέλιο» του νοµπελίστα Ζοζέ Σαραµάγκου. Χωρίς όµως, όπως τόνισε η Κίρκη Καρκαλή, «καµία αίσθηση θρησκευτικότητας και χωρίς καµίααναφορά τουονόµατος Ιησούς παρά µόνο του ονόµατος Μαρία». Με τον νεαρό ηθοποιό που έπαιζε στη συγκεκριµένη σκηνή να εµφανίζεται γυµνός.
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ. Η παράσταση, πάντως, γιακάθε ενδεχόµενο, είχε χαρακτηριστείαπό τοΙδρυµα Κακογιάννης που τη φιλοξενούσε «αυστηρώς ακατάλληλη».
Το «εναρκτήριο λάκτισµα» δόθηκε δύο µέρες µετά την πρεµιέρα σε µεσηµεριανάδικο του Alter µε έµφαση στο θέµα ότι η σκηνοθέτρια είναι κόρη της δηµοσιογράφου Σεµίνας ∆ιγενή. Το µπαλάκι πήραν διάφορα µπλογκ στα οποία ξεχύθηκε ένα σφοδρό κύµα παραπληροφόρησης – «Να µην επιτρέψουµε άλλη παράστασιν. Θάνατοςστους απίστους. Χριστιανοί ενωµένοι ποτέ νικηµένοι» «ανθολογώ» – µε τις χυδαιότητες να περισσεύουν...
Υστερα από όλα αυτά ο θίασος αποφάσισε να µη συνεχίσει. «Επειτα από τις σοβαρές απειλές “κατά ζωής” πουδιατυπώθηκαν µε στόχο τους συντελεστές της παράστασης “No Body Else”, οιπρογραµµατισµένες για τις επόµενες ηµέρες παραστάσεις του θεατρικού έργου αναβάλλονται», αναφέρει ανακοίνωση του Ιδρύµατος Κακογιάννης. «Κατάπληξη καιθλίψη µου προκαλεί το γεγονός ότι κάποιοι που δεν είδαν καντην παράστασηή για λόγους που δεν γνωρίζουµε και ασφαλώς δεν µας αφορούν µετέδωσαν ανακρίβειεςκαι προκάλεσαν την έντονηαντίδρασηανθρώπων πουδιέπονται από εθνικιστικές ή θρησκοληπτικές αντιλήψεις», είπε στα«ΝΕΑ» ηΚίρκη Καραλή. «Τόσο εγώόσο καιόλοι οι συντελεστές της παράστασης ούτε πρόθεση είχαµε ούτε πράξαµε οτιδήποτε για να θίξουµε το θρησκευτικό αίσθηµα των πολιτών. Ελπίζουµε να πάψουνε στο µέλλον ναυποδαυλίζονται και να εκδηλώνονται νοσηρά φαινόµενα σε βάρος µάλιστα του θεάτρου και κάθε µορφήςδηµιουργίας», κατέληξε επιµένοντας: «∆εν σταµατήσαµε, αναβάλαµε. Θα επανέλθουµε». Και κατέληξε: «∆εν φανταζόµουν την κατάσταση – αυτό το κύµα βίας – που µπορούν να προκαλέσουν τα µπλογκς».
Ας µην ξεχνούµε πως το ίδιο θέµα που χρησιµοποιεί ο Ζοζέ Σαραµάγκου –τη «σχέση» Ιησού- Μαρί ας Μαγδαληνής – χρησιµοποίησε και ο Νίκος Καζαντζάκης στο µυθιστόρηµά του «Ο τελευταίος πειρασµός», γεγονός που ξεσήκωσε την µήνιν της Εκκλησίας – Ορθόδοξης και Καθολικής. Και η µεν Ορθόδοξη τον αφόρισε – αφορισµός που, όπως εκ των υστέρων αποδείχθηκε, µολονότι ο Καζαντζάκηςετάφη χωρίς να ψαλεί νεκρώσιµη ακολουθία, δεν ίσχυε διότι δεν τον είχε υπογράψει ο Οικουµενικός Πατριάρχης – ενώ η Καθολική είχε περιλάβει τον «Τελευταίο πειρασµό» στον περίφηµο κατάλογο απαγορευµένων βιβλίων...
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΏΡΓΟΣ Δ. Κ. ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗΣ
ΠΡΕΖΑ TV
7-2-2011
5 σχόλια:
ρε παπαροπρεζα οι μουσουλμανοι που τα εσπαγαν για τα σκιτσα του μωαμεθ και για το δηθεν κορανι που σκισαμε δεν ηταν φανατικοι και ζηλωτες? αυτους ομως εσυ ο κωνσταντινου και ο συριζα τους υπερασπιζεστε!!! και τι κακο εκανε ο κοσμος? που εφυγε επιδεικτικα απο την παρασταση η που διαμαρτυριθηκε μεσω του ιντερνετ? ουτε σπασαμε ουτε καψαμε τιποτα οπως κανουν τα φιλαρακια σου οι λαθρομουσουλμανοι!! αυτους να κατηγορισεις για φανατισμο και φασισμο και τον εαυτο σου που τους υποστηριζει!! εισαι πεμπτοφαλαγγιτης τελικα..
ο σκηνοθετης της παραστασης "ταξιδευοντας με τον παοκ" ταυτησε τους χουλιγγανους που εσπασαν το θεατρο του κουν με τους ναζι και τους φανατικους ισλαμιστες που τα σπανε για τον μωαμεθ σπευδοντας ομως παραλληλα να διευκρινισει οτι "οι ισλαμιστες εχουν δικιο γιατι τους θιγεται κατι.." διλαδη οι χριστιανοι που διαμαρτυρονται απλα λεκτικως γιατην εν λογω παρασταση δεν τους θιγεται "κατι"? ειστε υποκριτες και αθλιοι..http://www.youtube.com/watch?v=l6c_wbXl8W4&feature=player_embedded
μηπως ο κοσμος τους πηρε πρεφα, επαψε να πηγαινει, και αυτοι για να μην το παραδεχθουν το ριξανε στις "απειλες" και στους "ζηλωτες"?...
Έγινε διαφήμιση στο έργο, που αλλιώς μόνο οι μάνες των συντελεστών θα ήξεραν ότι ανέβηκε.
ΕΛΛΑΔΟΤΑΛΙΜΠΑΝΙΣΤΑΝ!
ΕΞΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΡΕ
ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΙΣΑΣΤΕ, ΣΠΕΡΜΑΤΑ ΑΛΒΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ.
Δημοσίευση σχολίου