Δευτέρα, Φεβρουαρίου 21, 2011

ΣΙΣΕ: ΘΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΩ ΣΤΗΝ UEFA…ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ELLADA;;;

Αποφασισμένος να φτάσει μέχρι την UEFA είναι ο πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού και της Σούπερ Λίγκα Τζιμπρίλ Σισέ, για την επίθεση που δέχθηκε από οπαδούς του Ολυμπιακού το Σάββατο το βράδυ, μετά το τέλος του ντέρμπι. Ο Γάλλος επιθετικός, μιλώντας στη γαλλική εφημερίδα «Equipe», επανέλαβε ότι δεν πρόκειται να παραμείνει στην Ελλάδα.
Αποφασισμένος να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του προκειμένου να τιμωρηθούν εκείνοι που του επιτέθηκαν στον αγωνιστικό χώρο του «Καραϊσκάκη», μετά το τέλος του αγώνα Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: «Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν εξοργισμένοι, κατευθείαν προς τα εμένα για να μου επιτεθούν. Ήμουν ο στόχος τους. Κάποιοι με χτύπησαν και εγώ απάντησα για να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι βάρβαροι. Είναι ντροπή. Δεν θα το αφήσω έτσι. Αυτή την εβδομάδα θα παραπονεθώ στην UEFA και σας λέω με βεβαιότητα, ότι δεν θα τα παρατήσω» δήλωσε αρχικά ο Γάλλος, ενώ στη συνέχεια επανέλαβε ότι δεν πρόκειται να παραμείνει στην Ελλάδα.

«Δεν μπορώ να αγωνίζομαι άλλο εδώ. Παρά το γεγονός ότι οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι εκπληκτικοί, ακόμη κι αν ο σύλλογος είναι σπουδαίος, δεν θέλω να παίζω άλλο στο ελληνικό πρωτάθλημα».

ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: