Σάββατο, Μαρτίου 05, 2011

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ---ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ "ΠΙΑΣΕΙ" ΕΛΕΓΚΤΗΣ--- ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΝΟΜΟΣ…. ΤΙ ΚΑΝΩ?
ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…..

---ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΑΣΑ,ΟΑΣΘ,ΗΛΠΑΠ---

  •     Συνεχίζω να μην πληρώνω εισιτήριο, μέχρι να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα μας.

  •     Δεν δίνω τα στοιχεία μου στον ελεγκτή, παρά μόνο αν μου τα ζητήσει οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), πταισματοδίκης ή ειρηνοδίκης, που θα βρίσκεται ή θα έλθει στο λεωφορείο.
  •     Δεν είμαι υποχρεωμένος να περιμένω την άφιξη της αστυνομίας.
  •     Δεν πηγαίνω σε καμία περίπτωση, με την θέλησή μου, στο αστυνομικό τμήμα, μαζί με τον ελεγκτή.
  •     Ζητάω από τον οδηγό ν’ ανοίξει την πόρτα στην επόμενη στάση και από τον ελεγκτή να με αφήσει να κατεβώ και του δηλώνω ρητά, ότι δεν επιθυμώ να παραμείνω στο λεωφορείο.
  •     Αν μου κλείσει την πόρτα και μου περιορίσει την έξοδο, ο ελεγκτής ή οδηγός, καλώ αμέσως εγώ ο ίδιος το 100, καταγγέλλοντας, ότι κρατούμαι παράνομα και ζητάω την άμεση επέμβασή τους, γιατί διαπράττεται αυτόφωτο αδίκημα σε βάρος μου. Αναφέρω το νούμερο του λεωφορείου, το σημείο που αυτό βρίσκεται και την κατεύθυνσή του. Αν δεν έχω τηλέφωνο, ή εμποδίζομαι, ζητώ από τους συνεπιβάτες μου να καλέσουν αυτοί το 100 και ν’ αναφέρουν το συμβάν.
  •     Γράφω και συγκρατώ το νούμερο, που υπάρχει στο καρτελάκι του ελεγκτή, προκειμένου να μπορώ να αναζητήσω κι εγώ και οι αστυνομικοί, τα στοιχεία της ταυτότητας του, από τον ΟΑΣΘ, σε περίπτωση που αυτός φύγει ή που δεν έρθουν οι αστυνομικοί, προκειμένου να μπορώ να υποβάλλω και μετά την μηνυτήρια αναφορά μου, κατά συγκεκριμένου προσώπου.
  •     Ζητώ ονόματα και τηλέφωνα συνεπιβατών μου, εξηγώντας τους ότι χρειάζομαι μάρτυρες, ζητώντας την αλληλεγγύη τους, προκειμένου να βεβαιώσουν στα αστυνομικά όργανα, ότι δεν με αφήνουν να βγω από το λεωφορείο.
  •     Καλώ αμέσως στα τηλέφωνα που υπάρχουν στο μπλοκ των «ΕΠΙΒΑΤΩΝ» και στα φυλλάδια τους κι αν δεν τα έχω, τηλεφωνώ σε κάποιον γνωστό μου και ζητώ να τα βρει και να τους ειδοποιήσει, ζητώντας αμέσως νομική βοήθεια. Δεν ξεχνώ να δώσω στοιχεία, για το που βρίσκομαι και που κατευθύνομαι, καθώς και το τηλέφωνό μου, για να μπορέσουν να έρθουν άμεσα οι δικηγόροι και να επικοινωνήσουν αμέσως μαζί μου.
  •     Όταν έρθουν οι αστυνομικοί, τους δίνω τα στοιχεία μου και απαιτώ να συλλάβουν αμέσως, τον ελεγκτή ή και τον οδηγό, διότι με κράτησαν παράνομα εντός του λεωφορείου, και ζητώ να εφαρμόσουν την αυτόφωρη διαδικασία και να οδηγηθούν οι υπαίτιοι, αμέσως στο αστυνομικό τμήμα.
  •     Αν υπάρχουν περισσότεροι ελεγκτές που με παρεμποδίζουν να εξέλθω, ζητώ την σύλληψη όλων.
  •     Ζητάω από τους αστυνομικούς να κρατήσουν τα στοιχεία όλων των μαρτύρων συνεπιβατών μου, που βρίσκονται στο λεωφορείο, κατά την άφιξή τους, όπως είναι υποχρεωμένοι να κάνουν, σύμφωνα με το άρθρο 95 παρ.4 του 141/1991 Προεδρικού διατάγματος.
  •     Αν οι αστυνομικοί δεν ενεργούν τα νόμιμα, δηλαδή δεν προβαίνουν στην σύλληψη των δραστών και δεν κρατούν τα στοιχεία των παρευρισκομένων μαρτύρων, τους υπενθυμίζω ότι διαπράττουν παράβαση καθήκοντος, σύμφωνα με το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα και θα αναγκαστώ να τους μηνύσω.
  •     Ζητάω τα στοιχεία των αστυνομικών, σε περίπτωση που δεν ενεργήσουν τα νόμιμα, δηλώνοντας τους, ότι θέλω να τους αναφέρω, στους ανωτέρους τους. Αν δεν μου τα δώσουν, κρατάω τα νούμερα που αναγράφονται στην στολή τους και καλώ ξανά το 100 ενημερώνοντας τους, για τα αδικήματα που διαπράττουν οι αστυνομικοί.
  •     Στο αστυνομικό τμήμα, αναφέρω το συμβάν, στον αρμόδιο αξιωματικό υπηρεσίας και του ζητώ να ενεργήσει αυτεπάγγελτα, να λάβει αμέσως την μαρτυρική κατάθεσή μου και να σχηματίσει αμέσως δικογραφία, σε βάρος των δραστών, διότι το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης, δεν διώκεται κατ’ έγκληση, αλλά αυτεπαγγέλτως. Για τον λόγο αυτό, αρνούμαι να καταβάλλω το παράβολο μηνύσεως, αξίας 100 ευρώ, εάν μου ζητηθεί, καθώς δεν έχω τέτοια υποχρέωση, εκ του νόμου.
  •     Σε περίπτωση, που ο αρμόδιος ανακριτικός υπάλληλος, αρνηθεί να σχηματίσει δικογραφία, του υπενθυμίζω ότι διαπράττει κατάχρηση εξουσίας (άρθρο 239 Π.Κ. εδ. β) και παράβαση καθήκοντος (άρθρο 259 Π.Κ.) και θα αναγκαστώ να τον μηνύσω.
  •     Αναφέρω στους αστυνομικούς ότι δεν μπορούν να με συλλάβουν για το πταίσμα του άρθρου 391 Π.Κ. (αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου), γιατί  α) το αδίκημα διώκεται μόνο μετά από έγκληση και για να την υποβάλει ο ελεγκτής, θα πρέπει να έχει ειδική εντολή και εξουσιοδότηση από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ, στην οποία να αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία μου, πράγμα αδύνατον, γιατί δεν με γνώριζαν, μέχρι την στιγμή του συμβάντος, β)τους λέω ότι, σύμφωνα με το άρθρο 409 Κ.Π.Δ. «σε περίπτωση αυτόφωρου πταίσματος, επιτρέπεται η σύλληψη του δράστη, από κάθε αστυνομικό όργανο που έσπευσε, ή από ανακριτικό υπάλληλο, μόνο για την βεβαίωση της ταυτότητας του ή την άμεση εισαγωγή του σε δίκη όποτε αυτή είναι δυνατή», όμως στην πράξη είναι αδύνατη η άμεση εισαγωγή σε δίκη, κάποιου πολίτη για πταίσμα.
  •     Παραμένω στο αστυνομικό τμήμα, μέχρι να έρθει ο δικηγόρος μου και δηλώνω ότι επιθυμώ την παρουσία του.

ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

http://epibates-thess.blogspot.com/2011/02/blog-post_28.html

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΜΜΜ ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
5-3-2011

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

preza siga mhn paroume kai kana tsimpouki ston elegkth
poutsa kai ksylo se ka8e roufiano elegkth

Ανώνυμος είπε...

να τους τρελάνουμε στις μάπες και στα κλωτσίδια. να φοβούντε να αρχίσουν τη βάρδια τα μουνοπανα

Ανώνυμος είπε...

Εφόσον πρίν απο τις αυξήσεις πληρώνατε εισητήριο, τότε μην πληρώνετε την αύξηση. Γιατί ολόκληρο το εισητήριο;
Πότε θα σοβαρευτείτε επιτέλους;

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΗΘΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ!!!! ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΙΧΟΚΟΛΟΥΣΑΤΕ ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΩΣΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ......? ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ!!!!!!!!!! ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ 7 ΣΤΟΥΣ 10 ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Μην ανεβαινετε στα λεωφορεια αν δε γουσταρετε. Πηγαινετε με ποδια ή ποδηλατο.Εγω ετσι παω. Αλλα η ουσια ειναι οτι γουσταρετε και την τζαμπα μετακινηση.

Ανώνυμος είπε...

εγω θελω να πηγαινω και να πληρωνουν. το τζαμπα ειναι αυτονοητο.

Ανώνυμος είπε...

gia osoys eimaste sthn athina poy pernoyme thlefono? to "δεν πληρωνω"? mh me piasoyne kai perno sa mlks thl 8esalonikioys ! ! !

Ανώνυμος είπε...

φιλε 2:43 πμ εγω ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΔΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ 40%(!!) στο εισητηριο του Μετρο δεν πληρωνω!!! και παω και με τα ποδια τελευταια να μην εχω και ολα αυτα να θυμαμαι να κανω οταν πεσω στους ρουφιανους της κρατικης εισπρακτικης μηχανης!
αϊντε γιατι πολλοι μαλακοπιτουρες μαζευτηκαν εδω περα

Ανώνυμος είπε...

an ayto exei ginei mporo akoma na to anafero k na toys miniso?enas minas peripoy perase k oxi mono den toys synelaban pou me kratoysan paranoma na erthei i astynomia alla me kratagan k me th bia eno eixa k ranteboy me to farmakopoio mou na paralabo ta farmaka pou perno kathimerinos gia sobaro problima ygeias pou exo.Oi astynomikoi htan k eironikoi apenanti moy otan zhthsa na toys sylaboyn k mou eipan oti den toys kalesa ego alla ekeinoi.k telika fygan.Tora mporo akopma na toys kataggeilo?

Ανώνυμος είπε...

Mas doulevete re paidia???????

gamao-tao είπε...

ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΡΕΖΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΡΕ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΕΣΥ, ΕΝΑΣ ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΟΥ ΕΝΑ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑ), ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ (ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ???). ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΗΛΑ ΠΟΥ ΧΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠ ΤΟ ΖΑΜΠΟΝ ΕΣΥ ΝΑ ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗ ΣΟΦΙΑΣ Π.Χ. ΕΝΑΝ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. ΡΕ ΒΛΑΚΑ, ΚΑΜΕΝΟ, ΣΥΝΕΛΘΕ ΚΑΙ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑ ΛΑ ΚΙ ΕΣ

Ανώνυμος είπε...

h ousia EINAI na yparxoun dorean metafores. episis pws na min plirosoume mono tin ayksisi re mapa?

otan to kratos den einai entaksei stous polites den einai aytoi pou 8a symorfo8oun kai 8a stisoun kolaraki gia na stro8ei h fash pali. opoios ta gamise ta plironei. ante gami8ite provata.

Ανώνυμος είπε...

Στους "ελεγκτές" μόνο ξύλο χρειάζεται, γιατί δεν είναι ελεγκτές, αλλά τεχνικοί ή γραφιάδες που βγαίνουν εκτός 8ώρου, γιά να πάρουν μπόνους, από τις κλήσεις που κόβουν. Αυτό ισχύει για τα λεωφορεία, στα άλλα μέσα δε ξέρω τι γίνεται...

Ανώνυμος είπε...

siga mi xasw oli mou ti mera gia tous ilithious. na tous spasoume ta neura, nai. alla eipame. ti einai auta, minyseis pantou! eleos.

Ανώνυμος είπε...

Osoi apo sas exete psifisi kolopasok na plironete giati etsi prepi...