Να μην οδηγηθούν οι καταναλωτές σε εκπτώσεις αναφορικά με τις προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας των προϊόντων λόγω των μειωμένων εισοδημάτων τους θεωρεί σημαντικό η Ένωση Καταναλωτών - Η Ποιότητα της Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, αν και θεωρεί ότι η συμβουλή της είναι δύσκολο να τηρηθεί εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ η πολιτεία και οι ελεγκτικοί της μηχανισμοί έχουν τον πρώτο λόγο ώστε η οικονομική κρίση να μην μετατραπεί σε ευκαιρία κερδοσκοπίας εις βάρος του γλισχρού εισοδήματος, της υγείας και της ασφάλειας των καταναλωτών.
Αναφορικά με τους ίδιους τους καταναλωτές τους καλεί να επαναπροσδιορίσουν τις ανάγκες τους, να αποφεύγουν τις “μεγάλες ευκαιρίες” και να πλαισιώνουν τις καταναλωτικές ενώσεις, ώστε να διευκολύνεται ο ατομικός τους αγώνας μέσα από συλλογικές διεκδικήσεις και λύσεις.
“Σε μία εποχή όπου το εισόδημα των καταναλωτών έχει μειωθεί κατά 30 ή 40%, ο ένας στους έξι εργαζόμενους είναι άνεργος και ο πληθωρισμός "τρέχει" με πάνω από 4%, οι συνηθισμένες συμβουλές μίας οργάνωσης καταναλωτών για "έλεγχο τιμών πριν από κάθε αγορά" είναι όχι απλά άχρηστες, αλλά ηχούν και ως ειρωνεία προς τους πληττόμενους καταναλωτές. Για τον απλούστατο λόγο ότι "η ανάγκη τέχνας κατεργάζεται". Και οι καταναλωτές έχοντας την ανάγκη να καλύψουν τις ίδιες, ανελαστικές, δαπάνες με λιγότερα χρήματα, έχουν αναγάγει σε τέχνη την αναζήτηση της χαμηλότερης τιμής” τονίζεται στην ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ.
ΠΡΕΖΑ TV
15-3-2011
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ η πολιτεία και οι ελεγκτικοί της μηχανισμοί έχουν τον πρώτο λόγο ώστε η οικονομική κρίση να μην μετατραπεί σε ευκαιρία κερδοσκοπίας εις βάρος του γλισχρού εισοδήματος, της υγείας και της ασφάλειας των καταναλωτών.
Αναφορικά με τους ίδιους τους καταναλωτές τους καλεί να επαναπροσδιορίσουν τις ανάγκες τους, να αποφεύγουν τις “μεγάλες ευκαιρίες” και να πλαισιώνουν τις καταναλωτικές ενώσεις, ώστε να διευκολύνεται ο ατομικός τους αγώνας μέσα από συλλογικές διεκδικήσεις και λύσεις.
“Σε μία εποχή όπου το εισόδημα των καταναλωτών έχει μειωθεί κατά 30 ή 40%, ο ένας στους έξι εργαζόμενους είναι άνεργος και ο πληθωρισμός "τρέχει" με πάνω από 4%, οι συνηθισμένες συμβουλές μίας οργάνωσης καταναλωτών για "έλεγχο τιμών πριν από κάθε αγορά" είναι όχι απλά άχρηστες, αλλά ηχούν και ως ειρωνεία προς τους πληττόμενους καταναλωτές. Για τον απλούστατο λόγο ότι "η ανάγκη τέχνας κατεργάζεται". Και οι καταναλωτές έχοντας την ανάγκη να καλύψουν τις ίδιες, ανελαστικές, δαπάνες με λιγότερα χρήματα, έχουν αναγάγει σε τέχνη την αναζήτηση της χαμηλότερης τιμής” τονίζεται στην ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ.
ΠΡΕΖΑ TV
15-3-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου