Η εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών αναμένεται να υποχωρήσει τον Απρίλιο εξαιτίας της αναταραχής στην Μέση Ανατολή και των αυξανόμενων φόβων για τον πληθωρισμό, εκτιμά ο όμιλος ερευνών αγοράς GfK.
"Οι παράγοντες αυτοί επισκίασαν το συνεχιζόμενο ευνοϊκό πλαίσιο συνθηκών για τους καταναλωτές, όπως η αύξηση της απασχόλησης και των εισοδημάτων" τόνισε ο GfK επισημαίνοντας πως ο δείκτης κλίματος προβλέπεται να υποχωρήσει στις 5,9 μονάδες τον Απρίλιο από 6 τον Μάρτιο.
Ο GfK δήλωσε πως η δυνητική επίδραση της καταστροφής στην Ιαπωνία δεν έχει ακόμη ληφθεί υπόψη καθώς η έρευνα είχε πραγματοποιηθεί πριν την καταστροφή.
Σημειώνεται πως ενώ ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στον οποίο αναφέρεται ο GfK αφορά τον επόμενο μήνα, τρεις υποδείκτες που αφορούν τις οικονομικές προσδοκίες, τις προσδοκίες εισοδήματος και την ροπή για αγορές, υποχώρησαν όλοι τους στη διάρκεια του τρέχοντος μηνός.
ΠΡΕΖΑ TV
29-3-2011
"Οι παράγοντες αυτοί επισκίασαν το συνεχιζόμενο ευνοϊκό πλαίσιο συνθηκών για τους καταναλωτές, όπως η αύξηση της απασχόλησης και των εισοδημάτων" τόνισε ο GfK επισημαίνοντας πως ο δείκτης κλίματος προβλέπεται να υποχωρήσει στις 5,9 μονάδες τον Απρίλιο από 6 τον Μάρτιο.
Ο GfK δήλωσε πως η δυνητική επίδραση της καταστροφής στην Ιαπωνία δεν έχει ακόμη ληφθεί υπόψη καθώς η έρευνα είχε πραγματοποιηθεί πριν την καταστροφή.
Σημειώνεται πως ενώ ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στον οποίο αναφέρεται ο GfK αφορά τον επόμενο μήνα, τρεις υποδείκτες που αφορούν τις οικονομικές προσδοκίες, τις προσδοκίες εισοδήματος και την ροπή για αγορές, υποχώρησαν όλοι τους στη διάρκεια του τρέχοντος μηνός.
ΠΡΕΖΑ TV
29-3-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου