Παρασκευή, Απριλίου 22, 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ

Αλλο ένα κρούσμα βαρβαρότητας, αυτή τη φορά από άνδρες του Λιμενικού Πειραιά, έρχεται στο φως, έπειτα από καταγγελία της Πρωτοβουλίας για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων.
Ολα άρχισαν στις 13 Απριλίου, όταν άνδρες του Λιμενικού συνέλαβαν 20χρονη Ρουμάνα για κατοχή ποσότητας ινδικής κάνναβης. Κατά τη διάρκεια της ανάκρισης και μέχρι να προφυλακιστεί στις φυλακές Κορυδαλλού μεσολάβησαν απίστευτες βιαιότητες με θύμα τη νεαρή. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που κρατούμενοι υφίστανται βασανιστήρια, απλώς είναι από τις λίγες περιπτώσεις που προκύπτουν καταγγελίες.



Να πώς περιγράφει τα γεγονότα η ίδια η 20χρονη στην κατάθεσή της:

«...Στο Λιμενικό το δήλωσα από την αρχή, αλλά άρχισαν να με χαστουκίζουν. Με ρωτούσαν στα ελληνικά, αλλά εγώ δεν καταλάβαινα. Τους είπα στα αγγλικά ότι δεν καταλαβαίνω καλά τα ελληνικά. Βρήκαν πάνω μου ένα βιβλιαράκι με εκφράσεις ελληνικών από τα ρουμανικά. Εκεί ήταν σημειωμένο το "δεν καταλαβαίνω ελληνικά" και συνέχισαν να με χτυπούν χειρότερα (...). Στο Λιμενικό με χτύπησαν άσχημα, ιδίως στα χέρια. Τις χειροπέδες μού τις γύρισαν με τα χέρια πίσω και μου έβαλαν σακούλες στο πρόσωπο. Αυτό επαναλήφθηκε δύο φορές με τη σακούλα στο στόμα.

Μετά, ένας από αυτούς με πήγε σε ένα δωμάτιο, μόνον εγώ και αυτός, και άρχισε να με ψαχουλεύει, να με πειράζει στο στήθος και λοιπά. Μετά άρχισε να με δέρνει. Ηρθαν και οι άλλοι μετά. Με ρωτούσαν συνεχώς: "Θέλεις π...α;" "σου αρέσει η π...α;". Στο πίσω μέρος του ποδιού μου έχω ένα μεγάλο σημάδι. Δεν ξέρω με τι με λαβώσανε. Εχασα τις αισθήσεις μου τρεις φορές. Ενας με κλότσησε στον πισινό και γενικά δεν ήξερα τι μου γινόταν (...)».
Β.ΦΩΤ.

ΠΡΕΖΑ TV
22-4-2011

1 σχόλιο:

dan είπε...

πως μπορούμε να βοηθήσουμε την κοπέλα; δε με νοιάζει αν ήταν ναρκομανής, ή έμπορας. δεν επιτρέπω σε κανέναν να δέρνει επειδή έχει τη δύναμη. τραμπουκισμοί δε χωράνε εδώ. πειτε μας σε που έγιναν αυτά τα αισχρά, που μπορούμε να επικοινωνήσουμε, να κατγγήλουμε, να φωνάξουμε. οτιδήποτε, προτείνετε κάτι.