Η στροφή των καταναλωτών προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτυπώνεται σε έκθεση της ICAP, σύμφωνα με την οποία το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς αυξήθηκε με ετήσιο ρυθμό 13%, την περίοδο 2007-2009. Ανοδική ήταν η πορεία της κατά τη διάρκεια του πρώτου «μνημονιακού» έτους, καθώς το 2010 αυξήθηκε κατά 6%.
Τη μερίδα του λέοντος έχουν τα τρόφιμα, με συμμετοχή περίπου 61% στο συνολικό μέγεθος της αγοράς το 2009. Ακολουθούν τα προϊόντα νοικοκυριού (απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά) με 16% και τα είδη ένδυσης με 12%.
Η πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αντιστοίχισε το 2009 στο 16,8% των συνολικών πωλήσεων σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα cash & carry, από 15,5% ένα χρόνο νωρίτερα.
O τομέας ιδιωτικής ετικέτας αναμένεται να αυξήσει το μερίδιο του, κατά μία έως δύο ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2009, την περίοδο 2011-2012.
ΠΡΕΖΑ TV
4-4-2011
Τη μερίδα του λέοντος έχουν τα τρόφιμα, με συμμετοχή περίπου 61% στο συνολικό μέγεθος της αγοράς το 2009. Ακολουθούν τα προϊόντα νοικοκυριού (απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά) με 16% και τα είδη ένδυσης με 12%.
Η πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αντιστοίχισε το 2009 στο 16,8% των συνολικών πωλήσεων σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα cash & carry, από 15,5% ένα χρόνο νωρίτερα.
O τομέας ιδιωτικής ετικέτας αναμένεται να αυξήσει το μερίδιο του, κατά μία έως δύο ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2009, την περίοδο 2011-2012.
ΠΡΕΖΑ TV
4-4-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου