Δευτέρα, Απριλίου 18, 2011

ΑΠΟΦΑΣΗ - ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ Η ΑΠΟΛΥΣΗ ΟΣΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΤΟ FACEBOOK ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΣΕ SOCIAL MEDIA!!!


Οι επισκέψεις υπαλλήλου στο Facebook και σε άλλες ιστοσελίδες κατά την ώρα της εργασίας αποτελούν νόμιμο λόγο καταγγελίας της σύμβασης εργασίας χωρίς αποζημίωση, έκρινε το Πρωτοδικείο της Αθήνας και δικαίωσε αεροπορική εταιρεία η οποία απέλυσε υπάλληλό της, καθώς επισκεπτόταν καθημερινά και επί ώρες διάφορες ιστοσελίδες και μάλιστα «πιάστηκε στα πράσα» από το διευθυντή της να επισκέπτεται το Facebook.
    Τον Ιανουάριο του 1989, γυναίκα προσελήφθη από αεροπορική εταιρεία με σύμβαση εξηρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου ως υπάλληλος γραφείου, προκειμένου να πραγματοποιεί κρατήσεις θέσεων και να εκδίδει εισιτήρια. Από το 2000 ασχολείτο μόνο με τις κρατήσεις εισιτηρίων, ενώ μέχρι το 2008 ελάμβανε και bonus λόγω της καλής απόδοσής της.

    Όμως, το Μάιο του 2009, η υπάλληλος έλαβε επιστολή από το γενικό διευθυντή της αεροπορικής εταιρείας με την οποία της γινόντουσαν συστάσεις για μη προσήκουσα εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων, καθόσον αργούσε συστηματικά να προσέλθει στην εργασία της στις 9 π.μ., χρησιμοποιούσε τις τηλεφωνικές γραμμές της εταιρείας για να πραγματοποιεί προσωπικές της κλήσεις και δη όχι αναγκαίες κατά την ώρα της εργασίας της, ενώ χρησιμοποιούσε και το Διαδίκτυο, όπου πραγματοποιούσε επισκέψεις σε ιστοσελίδες άσχετες με την εργασία της, όπως ιστοσελίδες για κοινωνική δικτύωση και ιστοσελίδες συνομιλίας για συναντήσεις ανθρώπων. Επίσης, στην επιστολή αναφερόταν ότι στις 29.4.2009 καταλήφθηκε από το γενικό διευθυντή και το διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας να επισκέπτεται ιστοσελίδα στο Facebook.
    Στην ίδια επιστολή ανέφερε ο γενικός διευθυντής ότι εάν συνεχίσει η υπάλληλος την ίδια αντισυμβατική συμπεριφορά, τότε δεν υπάρχει άλλη επιλογή από τη λήξη της σύμβασης εργασίας χωρίς καμία περαιτέρω προειδοποίηση.

    Στη συνέχεια, η υπάλληλος απάντησε με ηλεκτρονική επιστολή της και κάλεσε το γενικό διευθυντή μέσα σε δέκα μέρες να απολογηθεί γραπτά για την «προσβλητική, ντροπιαστική, συκοφαντική και υπερβολική επιστολή του». Σε αντίθετη περίπτωση θα εκλάμβανε την επιστολή αυτή η υπάλληλος ως «μια πράξη εκδίκησης εναντίον της νόμιμης αντίδρασης» για τη στάση της κατά το παρελθόν (έτος 2008) «ως προς την αλλαγή των μισθολογικών κλιμακίων των απασχολουμένων στην εταιρεία και τη διαμόρφωση της ετήσιας αύξησης των αποδοχών».

    Να σημειωθεί ότι, όπως αποδείχθηκε, υπήρξε κοινή συμφωνία εργαζομένων και εργοδότριας εταιρείας και υπογράφηκε σχετικό συμφωνητικό-πρακτικό για το ζήτημα των αποδοχών, το οποίο υπέγραψε και η ίδια χωρίς να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη αντιπαράθεση.
    Αφού έλαβε την ηλεκτρονική αυτή επιστολή, ο γενικός διευθυντής απάντησε στην υπάλληλο με νέα επιστολή του στην οποία την ενημέρωνε ότι εκλαμβάνει τα όσα αναφέρει (στην επιστολή της) ως συνεχιζόμενη εκ μέρους της αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που είναι επιζήμια για τα συμφέροντα της εταιρείας και για το λόγο αυτό προχωράει στη λήξη της σύμβασης εργασίας της.

    Το Πρωτοδικείο Αθηνών (πρόεδρος η πρωτοδίκης Ελένη Στεργίου) με την υπ' αριθμ. 34/2011 απόφασή του απέρριψε την αγωγή της υπαλλήλου, κρίνοντας ότι η καταγγελία της σύμβασης εργασίας από την εργοδότρια εταιρεία ήταν νόμιμη και έγινε για σπουδαίο λόγο.

    Το Πρωτοδικείο έκρινε επίσης ότι «η απόλυση της εργαζομένης δεν έλαβε χώρα καταχρηστικά, αλλά νομίμως και στα πλαίσια του καλώς νοούμενου συμφέροντος της εργοδότριας επιχείρησης, καθόσον πραγματικό κίνητρο της καταγγελίας ήταν η πλημμελής και μη προσήκουσα άσκηση των συμβατικών υποχρεώσεων της εργαζομένης, η οποία δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή και αποδοτική άσκηση της εργασίας και στις ανάγκες της επιχείρησης και επέφερε ακολούθως κλονισμό της εμπιστοσύνης της εργοδότριας στο πρόσωπό της, εκ του οποίου εξέλιπε το απαιτούμενο πνεύμα συνεργασίας».
    Aκόμη, το δικαστήριο απέρριψε τους ισχυρισμούς της υπαλλήλου ότι η απόλυσή της έγινε για λόγους εχθρότητας και εκδίκησης της εργοδότριας εταιρείας.
    Από τις μαρτυρικές καταθέσεις αποδείχθηκε, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, ότι η υπάλληλος καθυστερούσε να προσέλθει στην εργασία της, ενώ την ώρα της δουλειάς ελάμβανε συχνά προσωπικές κλήσεις συγγενών και φίλων της, τους οποίους εν συνεχεία καλούσε στα τηλέφωνά τους χρησιμοποιώντας τις τηλεφωνικές γραμμές της εταιρείας, γεγονός το οποίο δημιουργούσε πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των πελατών.

    Ακόμη, ενώ η αεροπορική εταιρεία από το Δεκέμβριο του 2008 είχε στείλει ηλεκτρονικό μήνυμα που απαγόρευε στο προσωπικό της να επισκέπτεται ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, ήτοι ιστοσελίδες με περιεχόμενο άσχετο με την εργασία του, παρ' όλα αυτά η επίμαχη υπάλληλος καθημερινά επισκεπτόταν το Facebook προκειμένου να διαβάσει και να γράψει σχόλια, ενώ αρκετές φορές, όταν την καλούσαν πελάτες για να προβούν σε κράτηση εισιτηρίων, τους απαντούσε ότι το σύστημα κρατήσεων δεν λειτουργεί και τους ζητούσε να ξανακαλέσουν αργότερα, προκειμένου να έχει περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με την περιήγηση στο Facebook.


ΠΡΕΖΑ TV
18-4-2011

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ας το κανουν σπιτι τους και να μην κωλοβαρανε στη δουλεια. Να σεβονται το ψωμι που τρωνε,οχι να βγαινουν και απο πανω.Τονιζω οτι ειμαι απλος υπαλληλος και μονο.Αλλα εκνευριζομαι πολυ με μερικους απαθεις συναδελφους που μολις ερχονται στη δουλεια μπαινουν κατευθειαν εκει αδιαφορωντας για δουλειες που τρεχουν.

Ανώνυμος είπε...

Στο Δημόσιο να δείτε τι γίνεται.
Εκεί να δεις facebook, πασιέντζες και 090.

Ανώνυμος είπε...

Που ξερεις εσυ τι γινεται στο δημοσιο;
Απο συκοφαντιες αλλο τιποτα.
Οι 99/100 εταιριες δημοσιου εχουν εφαρμογες φιλτραρισματος ιστοσελιδων και μη ενεργη την κληση του 090...
Σε καποιους φορεις δε νυπαρχει καν η προσβαση σε ιντερνετ περαν των ιστοσελιδων που σχετιζονται αμιγως με τη δουλεια.

Ανώνυμος είπε...

8:57, πες μου μία υπηρεσία του δημοσίου στην οποία υπάρχει δυνατότητα να καλείς στα 090, γιατί αυτά που λες είναι εντελώς εκτός τόπου.

Δουλεύω σε υπηρεσία του δημοσίου και έχουμε φραγή σε κλήσεις σε κινητά και ακόμα και κλήσεις εκτός νομού. Να σημειώσω ότι για τη δουλειά μας είναι συχνά απαραίτητο να επικοινωνούμε προς κινητό ή με υπηρεσίες σε άλλες περιοχές της χώρας (υπηρεσίες υγείας) και παρόλα αυτά πρέπει να ψάχνουμε διαρκώς το κλειδί του γραφείου της διοίκησης για να μιλήσουμε. Internet έχουμε, αλλά πάλι έχει φραγή σε κάποια ports.

Ανώνυμος είπε...

kala kanoun ante giati pame se ypiresies kai vlepoume ti gynete

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν,μία προσωπική ιστορία.
το 1997 μεχρι το 2000 δουλευα στο κυλικειο (ιδιωτικο με συμβαση,οχι δημοσιο!) της ΕΡΤ..Δυστυχως (για αυτους) τοτε δεν ειχαμε Facebook αλλα μου θυμισε το πρωτο μηνυμα εδω,οτι αν π.χ. υπηρχαν 1000 υπολογιστες στο κτηριο,οι 950 παιζανε πασχεντζα ολη μερα!!!Αφου απορουσα (17 χρονων) ποιος τους πληρωνει αυτους!!!Πλεον εμαθα...
Μπλοκαρισμενο το ιντερνετ επρεπε να τους εχουν!!!

Ανώνυμος είπε...

Το μυαλό σας έγινε πουρές...
Πραγματικά πιστεύετε οτι απέλυσαν μία εργαζόμενη, που μέχρι πριν ένα χρόνο της έδιναν bonys αποδοτικότητας, για την επίσκεψη της στο facebook? Αυτοι σε λίγο θα απολύουν με πρόφαση την μειωμένη αποδοτικότητα λόγω επίσκεψης στην τουαλέτα και εσείς οι "τονίζω απλοί υπάλληλοι" τους κάνετε πλάτες?

Ανώνυμος είπε...

Μακριά από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρεις...Κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιός φταίει. Η υπάλληλος παραμελούσε την εργασία της, η εταιρία ήθελε να κάνει (περικοπές). Τό σίγουρο είναι όσο ποιό δυνατό δικηγόρο η μέσον έχεις και ένοχος να είσαι βγαίνεις λάδι. Απλά την πληρώνει ο αθώος.
Τέλος για τους δημόσιους υπαλλήλους είναι κοινό μυστικό ότι ο ένας στους δέκα δουλεύει. Και εάν δούνε κάποιον εργατικό θα του πούνε. (Σιγά ρε μεγάλε, να μας χαλάσεις την πιάτσα θες; Η δουλειά που βγάζεις την μέρα εσύ πρέπει να βγεί σε δέκα μέρες)Τό παραπάνω είναι πραγματικό γεγονός.

Ανώνυμος είπε...

"Το μυαλό σας έγινε πουρές..."
Ποσο δικιο εχεις.
Σε ολα/

Βασίλειος είπε...

Και ρωτάω εγώ που δεν είμαι γνώστης της κατάστασης και εξορμόμενος από κάποια σχόλια,είναι κακό κάποιος να συνδέεται σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης?(Αφού αυτή απ'ότι φέναιται είναι η αιτία απόλυσης της υπαλλήλου).Ο κάθε υπάλληλος μην ξεχνάμε πέρα απο "Μηχανή παραγωγής" είναι και άνθρωπος!(Δεν μιλάω για τις εξαιρέσεις που κολοβαράνε κανονικά,μιλάω για τους υπόλοιπους που εργάζονται εντός λογικών πλαισίων).Όσο για κάποιους που λένε ότι πρέπει να τους κόψουν το internet το τηλέφωνο κτλ. ρωτάω:Μήπως πρέπει να τους κόψουν και το φαϊ και το κατούρημα εντός 8ωρου εργασίας για να μην χάνεται ούτε δευτερόλεπτο?Και κάτι ακόμα,είστε σίγουροι ότι έτσι ένας υπάλληλος γίνεται ποιό αποδοτικός και δεν αποβλακόνεται τελείως αποροφόμενος από τον υψηλό φόρτο εργασίας?
-Προφανός απ'ότι θα καταλάβατε τάσσομαι υπέρ αυτής της υπαλλήλου και κάθε άλλου υπαλλήλου(πράγμα που πιθανόν θα πρέπει να κάνετε και οι υπόλοιποι εαν θέλετε να υπάρξει πιθανότητα διεκδίκισης έστω των στοιχειωδών συνθηκών εργασίας για όλους μας)και ας σημαίνει αυτό ότι θα περιμένω και 1-2 ώρες παραπάνω στις ουρές του δημοσίου.
-Όσα γράφω παραπάνω είναι καλοπροαίρετα και εκφράζουν μόνο την προσωπιλή μου άποψη και τίποτα παραπάνω.

Ανώνυμος είπε...

@Ανώνυμε στις 8:57
Λες "Δουλεύω σε υπηρεσία του δημοσίου..."
Αντι να δουλευεις γραφεις σχολια στην ΠΡΕΖΑ?

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει που όλοι οι αξιοκράτες μαζεύτηκαν εδώ και παραθέτουν μάλιστα στατιστικές προερχόμενες από τον κώλο τους τύπου "1 στους 10 δημ. υπαλλήλους δουλεύει". Με πόση ευκολία μπορούν να κατηγορήσουν τους "άλλους". Ξυπνάτε βόδια στο ίδιο καζάνι βράζουμε όλοι

Ανώνυμος είπε...

Άθελα τους κάνουν καλό στους Ελληνες αφού με την διακοπή της χρήσης του facebook σταματάει και η προσπάθεια πολτοποιησης του εγκεφάλου του Έλληνα.

Επίσης μέσω του Facebook και της T.V. φτάσαμε στο ξεπούλημα της χώρας μας , αφού κυρίως αυτά τα μέσα κοιμηζουν την σκέψη του ανθρώπου και έτσι εξασφαλίζουν ότι κανείς κανένας Έλληνας δεν θα επαναστατησει επειδή τον ξεπουλανε.


ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ,ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ !!!!!!!!!!