Έιμαστε μια μικρή αλλά αναπτυσσόμενη επιχείρηση παροχής υπηρεσιών Ίντερνετ στην οποία απασχολούνται εφτά άτομα.
Πλέον κανένας εργαζόμενος δεν μπορεί να ερθει στο γραφείο μας για να εργαστεί!
Ο λόγος; Τραγικό λάθος απο πλευράς HOL μας έκοψε κάθε επικοινωνία!
Δεν έχουμε ούτε τηλέφωνο ούτε Ίντερνετ!
Το παρανοικό της όλης ιστορίας είναι ότι πάροχος της γραμμής είναι η fortnet και όχι η HOL, και ουδέποτε κάναμε κάποια αίτηση για μεταφορά της συγκεκριμένης γραμμής!!
Τι συνέβη; Η HOL προσπαθούσε να μεταφέρει μια άλλη γραμμή άλλης διεύθυνσης αλλα του ίδιου ιδιοκτήτη!
Έκανε λάθος στην μεταφορά του βρόχου με αποτέλεσμα να διακοπεί η επικοινωνία μας όχι μόνο στο χώρο εργασίας μας αλλα και στην οικία!
Η HOL απο την μερία της παραδέχτηκε πλήρως το λάθος και αποδέχτηκε την ευθύνη. Το ομολογουμένως εξυπηρετικό τηλεφωνικό της τμήμα μας διαβεβαίωσε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι ενέργειες αποκατάστασης.
Στην ερώτηση όμως ποτε υπολογίζουν την αποκατάσταση η απάντηση μας σόκαρε!
Σε λιγότερο απο 30 ημέρες!!
Δηλαδή για περίπου 30 ημέρες η επιχείρησή μας δεν θα έιναι σε θέση να λειτουργήσει!
7 εργαζόμενοι δεν θα έχουν κανένα λόγο να πηγαίνουν στην δουλειά τους για 30 ολόκληρες ημέρες!
Κάνουμε έκκληση σε οποιονδήποτε έχει την δύναμη να αναδημοσιευσει το παρόν κείμενο με οποιο μέσο διαθέτει!(Facebook, twitter, blogs, κτλ)
Σκόπος μας είναι φτάσει η φωνή μας επιτελους στα αυτιά κάποιου πραγματικά υπευθύνου στην απροσωπη εταιρεία HOL μήπως και καταφέρουμε να επιστρέψουμε στην εργασία μας το συντομότερο δυνατό.
Επίσης να στειλουμε το μηνυμα οτι επιτέλους οι εταιρείες στην ελλάδα πρεπει να ανεβάσουν πραγματικά το επίπεδο και την ποιοτητα των υπηρεσιών τους και να προσφέρουν όλα αυτά για τα οποία ακριβοπληρωνται. Το Ίντερνετ μας δίνει την δύναμη να ακουστουμε.
Με αγανάκτηση
Βασίλης Σίνης
ΠΡΕΖΑ TV
4-4-2011
Πλέον κανένας εργαζόμενος δεν μπορεί να ερθει στο γραφείο μας για να εργαστεί!
Ο λόγος; Τραγικό λάθος απο πλευράς HOL μας έκοψε κάθε επικοινωνία!
Δεν έχουμε ούτε τηλέφωνο ούτε Ίντερνετ!
Το παρανοικό της όλης ιστορίας είναι ότι πάροχος της γραμμής είναι η fortnet και όχι η HOL, και ουδέποτε κάναμε κάποια αίτηση για μεταφορά της συγκεκριμένης γραμμής!!
Τι συνέβη; Η HOL προσπαθούσε να μεταφέρει μια άλλη γραμμή άλλης διεύθυνσης αλλα του ίδιου ιδιοκτήτη!
Έκανε λάθος στην μεταφορά του βρόχου με αποτέλεσμα να διακοπεί η επικοινωνία μας όχι μόνο στο χώρο εργασίας μας αλλα και στην οικία!
Η HOL απο την μερία της παραδέχτηκε πλήρως το λάθος και αποδέχτηκε την ευθύνη. Το ομολογουμένως εξυπηρετικό τηλεφωνικό της τμήμα μας διαβεβαίωσε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι ενέργειες αποκατάστασης.
Στην ερώτηση όμως ποτε υπολογίζουν την αποκατάσταση η απάντηση μας σόκαρε!
Σε λιγότερο απο 30 ημέρες!!
Δηλαδή για περίπου 30 ημέρες η επιχείρησή μας δεν θα έιναι σε θέση να λειτουργήσει!
7 εργαζόμενοι δεν θα έχουν κανένα λόγο να πηγαίνουν στην δουλειά τους για 30 ολόκληρες ημέρες!
Κάνουμε έκκληση σε οποιονδήποτε έχει την δύναμη να αναδημοσιευσει το παρόν κείμενο με οποιο μέσο διαθέτει!(Facebook, twitter, blogs, κτλ)
Σκόπος μας είναι φτάσει η φωνή μας επιτελους στα αυτιά κάποιου πραγματικά υπευθύνου στην απροσωπη εταιρεία HOL μήπως και καταφέρουμε να επιστρέψουμε στην εργασία μας το συντομότερο δυνατό.
Επίσης να στειλουμε το μηνυμα οτι επιτέλους οι εταιρείες στην ελλάδα πρεπει να ανεβάσουν πραγματικά το επίπεδο και την ποιοτητα των υπηρεσιών τους και να προσφέρουν όλα αυτά για τα οποία ακριβοπληρωνται. Το Ίντερνετ μας δίνει την δύναμη να ακουστουμε.
Με αγανάκτηση
Βασίλης Σίνης
ΠΡΕΖΑ TV
4-4-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου