Σάλο έχουν προκαλέσει στην Ηλεία οι καταγγελίες ιδιοκτητών ΜΜΕ για τη διαχείριση του ποσού των 139.600 ευρώ που αφορούσε την προβολή του έργου ύδρευσης των πόλεων του νομού από τον Ερύμανθο, που χρηματοδοτήθηκε κατά 75% από το Ταμείο Συνοχής ΙΙ και το υπόλοιπο από εθνικούς πόρους.
Από τα χρήματα της διαφήμισης και προβολής του έργου καταγγέλλεται ότι μόνο «ψίχουλα» κατέληξαν στα ταμεία των τοπικών ΜΜΕ, ενώ ο εντολέας και ο διαχειριστής του συγκεκριμένου προγράμματος -σύμφωνα με τα τιμολόγια που έχει στη διάθεσή της η «Ε»- ήταν διαφορετική (!) εταιρεία από εκείνη που πήρε το έργο ύστερα από διεθνή διαγωνισμό.
Προ ημερών το γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Ηλείας Χαράλαμπου Καφύρα με δύο ανακοινώσεις του επιχείρησε να δώσει διευκρινίσεις στα ερωτήματα, χωρίς όμως να απαντήσει ποτέ επί της ουσίας.
«Οι υπηρεσίες Προβολής και Δημοσιότητας αποτελούν ξεχωριστό και αυτοτελές υποέργο, η δημοπρασία για την ανάδειξη αναδόχου έγινε στις 23-3-2007, ανάδοχος ήταν η εταιρεία Communication Effect με προϋπολογισμό σύμβασης 110.271,40 ευρώ χωρίς τον ΦΠΑ», αναφέρει το σχετικό έγγραφο του αντιπεριφερειάρχη Ηλείας Χαράλαμπου Καφύρα και σημειώνει ότι η ανάδοχος εταιρεία μέσα στο πλαίσιο της σύμβασής της υλοποίησε και παρέδωσε τα κάτωθι:
* Κατασκευή και τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων ψηφιακής εκτύπωσης 54.600 ευρώ.
* Καταχωρίσεις και μεταδόσεις σε τοπικά έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ 27.000 ευρώ.
* Δημιουργία τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων και παραγωγή μακετών 6.700 ευρώ.
* Παραγωγή ενημερωτικών εντύπων 5.880 ευρώ.
* Οργάνωση και λειτουργία γραφείου Τύπου 4.930,92 ευρώ.
* Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας 4.200 ευρώ.
* Διανομή ενημερωτικών εντύπων σε όλο τον νομό με το σύστημα «πόρτα πόρτα» 4.200 ευρώ.
* Συνεντεύξεις Τύπου - διοργάνωση ημερίδας 3.800 ευρώ.
* Δημιουργία και εκτύπωση αφισών 2.200 ευρώ.
«Τα ερωτήματα είναι πολλά. Ας μας πουν ποιος κατασκεύασε τις διαφημιστικές πινακίδες και ποιος τα έντυπα και πώς αυτά κοστολογήθηκαν τόσο ακριβά... Να μας πουν ποιοι πήραν τα λεφτά, πόσα ο καθένας, από ποιον και πώς αυτά δικαιολογήθηκαν», καταγγέλλουν οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ της Ηλείας.
«Εμείς δεν πήραμε ούτε ένα ευρώ. Μας ζήτησαν να μεταδώσουμε ένα μεγάλο αριθμό διαφημιστικών σποτ έναντι 200 ευρώ και αρνηθήκαμε», δήλωσε στην «Ε» ο ιδιοκτήτης του ραδιοφωνικού σταθμού Ionion FM Δημήτρης Κολόκας.
«Εισπράξαμε ως εφημερίδα ένα μεγάλο μηδενικό. Ποτέ δεν μας έδωσαν ούτε ένα ευρώ», κατήγγειλε οργισμένος ο Ανδρέας Καπογιάννης, δημοσιογράφος και εκδότης της εβδομαδιαίας ιστορικής τοπικής εφημερίδας «Αυγή» του Πύργου Ηλείας.
Με βάση τα τιμολόγια που έχει στη διάθεσή της η «Ε» ο ένας εκ των δύο τοπικών τηλεοπτικών σταθμών «Ο Κόσμος» έλαβε για τη μετάδοση του διαφημιστικού σποτ μόλις 500 ευρώ, ενώ από 1.000 και 1.500 ευρώ πήραν οι καθημερινές τοπικές εφημερίδες «Πρωινή» και «Πρώτη», αντίστοιχα.
Μάλιστα οι δύο εφημερίδες, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά τους από τις αποκαλύψεις, αρνήθηκαν (!) να δημοσιεύσουν τη διευκρινιστική επιστολή του αντιπεριφερειάρχη Ηλείας. Η εφημερίδα «Πρώτη» σε σχετικό σχόλιό της ανέφερε: «Δεν είχαμε καμιά ανάμειξη στο εν λόγω έργο... Οταν το έργο υλοποιείτο πού ήσαν οι συγγραφείς των διευκρινίσεων;».
nodaros@enet.gr
ΠΡΕΖΑ TV
31-5-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου