Σε 3.074 ανήλθαν μέσα στο πρώτο τετράμηνο της χρονιάς που διανύουμε τα παράπονα-καταγγελίες που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ). Πρώτο ζήτημα στη λίστα των παραπόνων-καταγγελιών που δέχθηκε το ΚΕΠΚΑ, κατατάσσεται η ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών, που ανήλθε στο 47,43% των συνολικών.
Η πρώτη πεντάδα των παραπόνων συμπληρώνεται από τις διαμαρτυρίες για υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (9,63%), ελαττωματικά προϊόντα/εγγυήσεις (8,52%), λοιπές τραπεζικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (7,03%), καθώς και το φόρο στη 2η κατοικία (5,53%).
Πάντως, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, το Κέντρο, μεσολαβώντας σε διάφορες υποθέσεις - πχ διαφορές καταναλωτών με εταιρίες - πέτυχε, ώστε να ωφεληθούν μέλη του, με το συνολικό ποσό των 51.838,78 ευρώ. των 51.838,78 ευρώ.
ΠΡΕΖΑ TV
19-5-2011
Η πρώτη πεντάδα των παραπόνων συμπληρώνεται από τις διαμαρτυρίες για υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (9,63%), ελαττωματικά προϊόντα/εγγυήσεις (8,52%), λοιπές τραπεζικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (7,03%), καθώς και το φόρο στη 2η κατοικία (5,53%).
Πάντως, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, το Κέντρο, μεσολαβώντας σε διάφορες υποθέσεις - πχ διαφορές καταναλωτών με εταιρίες - πέτυχε, ώστε να ωφεληθούν μέλη του, με το συνολικό ποσό των 51.838,78 ευρώ. των 51.838,78 ευρώ.
ΠΡΕΖΑ TV
19-5-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου