Σηκώθηκε η πέτσα µου. Στην κλιµάκωση µιας ιστορίας που συνέβη σε µια πόλη της Νότιας Αυστραλίας µε το όνοµα Snowtown, µόλις 145 χιλιόµετρα από την Αδελαΐδα. Εντεκα αποτρόπαιοι φόνοι από σπείρα serial killers, ανάµεσά τους και ο δικός µας James Spyridon Vlassakis!
Από τον Αύγουστο του 1992 µέχρι τον Μάιο του 1999 τεµάχιζαντα θύµατα, ύστερα «φορούσαν» στα κοµµάτια πλαστικές σακούλες σκουπιδιών, τοποθετούσαντις σακούλες σε βαρέλια και έριχνανοξύ για να τα παραµορφώσουν.
Τον Μάιοτου 1999 η αστυνοµίαπέφτει σ’ένα τέτοιο βαρέλι καιέτσι αρχίζει νασκαλίζει.Τα ονόµατά τους: Τζον Τζάστιν Μπάντινγκ, ο λεβέντης που έµενε κάτω απότην ίδια στέγη µε τον Βλασσάκη και τη µητέρα του, Ρόµπερτ Τζον Βάγκνερ, Μαρκ Χέιντον και φυσικά ο Τζέιµς Σπυρίδων Βλασσάκης.
Το µακελειό άρχισε προκειµένου η παρέα, µε πρώτο και καλύτερο τον Μπάντινγκ, να εκδικηθεί τον βιασµό του Βλασσάκη. Ο τελευταίος το 1992 ήταν µόλις 13 ετών. Ο ετεροθαλής αδελφός του λοιπόν, µε το όνοµα Τρόι Γιουντ, πέφτει πάνω του και τον βιάζει. Αδελφός τοναδελφό. Ανατριχιαστικό. Ο Τζέιµς Σπυρίδων τρέχει και αποκαλύπτει το περιστατικό στον «προστάτη» του Τζον Μπάντινγκ.
Ετσι η παρέα καταστρώνει σχέδιο εκδίκησης.
Ενα βράδυ µπουκάρουν στο σπίτι του παιδεραστή, αιµοµίκτη και βιαστή, τον τραβάνε από το κρεβάτι, ύστερα τον ρίχνουν στην µπανιέρα και ο Βάγκνερ τον στραγγαλίζει. Ο Βλασσάκης απλώς παρακολουθεί µε ηδονή.Επειτα από αυτή την τροµακτική εµπειρία αποφασίζουν να καθαρίσουν κάθε παιδεραστή της ευρύτερης περιοχής. Ακόµα και µε την ελάχιστηυποψία.
Γι’ αυτό µέχρι σήµερα ελάχιστα πράγµατα έχουν διαρρεύσει απότα πρακτικά της δίκης. Προφανώς επειδή αρκετοί ευυπόληπτοιπολίτες µε τον έναν ή τον άλλον τρόπο ενέχονται σε πράξεις που αν αποκαλυφθούνη ελίτ τηςπόλης θα διασυρθεί. Σας θυµίζειτίποτε αυτό τοπεριστατικό; Τον Αλέξη, ας πούµε;
Ενας αυστραλόςσκηνοθέτης µετο όνοµα Τζάστιν Κάρζελ (Kurzel) αποφασίζει να σκαλίσει την ιστορία και να την επαναφέρει στην επικαιρότητα ως ταινίαµε τον τίτλο«Snowtown». Το στόρι ταιριάζει κοστουµάκι στο µεγάλο θέµα των φετινών Καννών: παιδιά! Κακοποιηµένα, διακορευµένα, εγκαταλελειµµένα αλλά και δολοφονικά. Τυχαίο; ∆εν νοµίζω.Από τη µια το «θέµα» πουλάει τρελά. Γιατίφέτος ειδικάπερισσότερο πουλάει το έγκληµα παράτο σεξ. Από την άλλη η κρίση, η παρακµή και ηδιαστροφή έχουν φτάσει µέχρι µυελού οστέων. Αν βλέπατε όλες αυτές τις ταινίες, µε ήρωες µικρά παιδιά µεταξύ οκτώ και δεκαπέντε χρονών, µε την πρώτη πτήση θα εγκαταλείπατε το φεστιβάλ, θα κάνατε εµετό µε το κόκκινο χαλί και στην καλύτερη περίπτωση θα νιώθατε ότι σας έχουν φορέσει ζουρλοµανδύα!
Λαβ στόρι και κουτσοµπολιά
Οι παιδεραστές και οι serial killers στην οθόνη. Ταλαβ στόρι και τα κουτσοµπολιά σουλατσάρουν σαν αδέσποτα σκυλιά. Παράδειγµα; Οι ατελείωτες πόζες τηςΑντζελίνα Ζολίµε τον καλό της Μπραντ Πιτ. Εκείνη µε θηριώδες ντεκολτέ,γυµνά τα κατάλευκα µπράτσα, ώστε να αποκαλύπτονται σε κοινή θέα τα τατουάζ. Χαραγµένα από παλιά. Π.Π. (προ Πιτ). Και εκείνος µε γυαλιά ηλίου και φακούς µε ελάχιστη µυωπία: «Μεγάλωσα», λέει, «δεν είµαι πια εικοσάρης». Μα έτσι σας βλέπουν ακόµα τα κορίτσια. «Πλάνη. Παραµερίζω να περάσει η νέα γενιά».Οι Κάννες λοιπόν καταβροχθίζουν τηνξαναζεσταµένη σούπα του Μπραντ και της Αντζελίνα που είναι so in love. Τόσο ερωτευµένοι σαν µικρά παιδιά.
Ολα αυτά στην πρεµιέρα του «∆έντρου της ζωής» του Τέρενς Μάλικ.
Απόντος του Τέρες Μάλικ. Μα γιατί δεν µας καταδέχτηκε ο σοφός; Επειδή λέει – όπωςκάνουν οι ευρωπαίοι auteurs – «η ταινία του µιλάει γι’ αυτόν». Σε αυτή την πρεµιέρα µιας ταινίας τόσο θεοσεβούµενης και τόσο εσωτερικής, οιτουαλέτες, τα κοσµήµατα και η χλιδή είχαν στήσειτρελό χορό. Με πρώτοσούργελο την Γκουέν Στεφάνι ενδεδυµένη εντός τουαλέτας Στέλλας Μακάρτνι. Απερίγραπτοτο θέαµα. Ούτε για οφθαλµόλουτροδεν έκανε. Πιο µπροστά η Τζάστιν Τσαστέιν, η πρωταγωνίστρια, ανάµεσαστον Μπραντ Πιτ (που στην ταινία υποδύεται τον σύζυγότης) και τον Σον Πεν, ο οποίος παίζει τον γιο της.
ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2011
Από τον Αύγουστο του 1992 µέχρι τον Μάιο του 1999 τεµάχιζαντα θύµατα, ύστερα «φορούσαν» στα κοµµάτια πλαστικές σακούλες σκουπιδιών, τοποθετούσαντις σακούλες σε βαρέλια και έριχνανοξύ για να τα παραµορφώσουν.
Τον Μάιοτου 1999 η αστυνοµίαπέφτει σ’ένα τέτοιο βαρέλι καιέτσι αρχίζει νασκαλίζει.Τα ονόµατά τους: Τζον Τζάστιν Μπάντινγκ, ο λεβέντης που έµενε κάτω απότην ίδια στέγη µε τον Βλασσάκη και τη µητέρα του, Ρόµπερτ Τζον Βάγκνερ, Μαρκ Χέιντον και φυσικά ο Τζέιµς Σπυρίδων Βλασσάκης.
Το µακελειό άρχισε προκειµένου η παρέα, µε πρώτο και καλύτερο τον Μπάντινγκ, να εκδικηθεί τον βιασµό του Βλασσάκη. Ο τελευταίος το 1992 ήταν µόλις 13 ετών. Ο ετεροθαλής αδελφός του λοιπόν, µε το όνοµα Τρόι Γιουντ, πέφτει πάνω του και τον βιάζει. Αδελφός τοναδελφό. Ανατριχιαστικό. Ο Τζέιµς Σπυρίδων τρέχει και αποκαλύπτει το περιστατικό στον «προστάτη» του Τζον Μπάντινγκ.
Ετσι η παρέα καταστρώνει σχέδιο εκδίκησης.
Ενα βράδυ µπουκάρουν στο σπίτι του παιδεραστή, αιµοµίκτη και βιαστή, τον τραβάνε από το κρεβάτι, ύστερα τον ρίχνουν στην µπανιέρα και ο Βάγκνερ τον στραγγαλίζει. Ο Βλασσάκης απλώς παρακολουθεί µε ηδονή.Επειτα από αυτή την τροµακτική εµπειρία αποφασίζουν να καθαρίσουν κάθε παιδεραστή της ευρύτερης περιοχής. Ακόµα και µε την ελάχιστηυποψία.
Γι’ αυτό µέχρι σήµερα ελάχιστα πράγµατα έχουν διαρρεύσει απότα πρακτικά της δίκης. Προφανώς επειδή αρκετοί ευυπόληπτοιπολίτες µε τον έναν ή τον άλλον τρόπο ενέχονται σε πράξεις που αν αποκαλυφθούνη ελίτ τηςπόλης θα διασυρθεί. Σας θυµίζειτίποτε αυτό τοπεριστατικό; Τον Αλέξη, ας πούµε;
Ενας αυστραλόςσκηνοθέτης µετο όνοµα Τζάστιν Κάρζελ (Kurzel) αποφασίζει να σκαλίσει την ιστορία και να την επαναφέρει στην επικαιρότητα ως ταινίαµε τον τίτλο«Snowtown». Το στόρι ταιριάζει κοστουµάκι στο µεγάλο θέµα των φετινών Καννών: παιδιά! Κακοποιηµένα, διακορευµένα, εγκαταλελειµµένα αλλά και δολοφονικά. Τυχαίο; ∆εν νοµίζω.Από τη µια το «θέµα» πουλάει τρελά. Γιατίφέτος ειδικάπερισσότερο πουλάει το έγκληµα παράτο σεξ. Από την άλλη η κρίση, η παρακµή και ηδιαστροφή έχουν φτάσει µέχρι µυελού οστέων. Αν βλέπατε όλες αυτές τις ταινίες, µε ήρωες µικρά παιδιά µεταξύ οκτώ και δεκαπέντε χρονών, µε την πρώτη πτήση θα εγκαταλείπατε το φεστιβάλ, θα κάνατε εµετό µε το κόκκινο χαλί και στην καλύτερη περίπτωση θα νιώθατε ότι σας έχουν φορέσει ζουρλοµανδύα!
Λαβ στόρι και κουτσοµπολιά
Οι παιδεραστές και οι serial killers στην οθόνη. Ταλαβ στόρι και τα κουτσοµπολιά σουλατσάρουν σαν αδέσποτα σκυλιά. Παράδειγµα; Οι ατελείωτες πόζες τηςΑντζελίνα Ζολίµε τον καλό της Μπραντ Πιτ. Εκείνη µε θηριώδες ντεκολτέ,γυµνά τα κατάλευκα µπράτσα, ώστε να αποκαλύπτονται σε κοινή θέα τα τατουάζ. Χαραγµένα από παλιά. Π.Π. (προ Πιτ). Και εκείνος µε γυαλιά ηλίου και φακούς µε ελάχιστη µυωπία: «Μεγάλωσα», λέει, «δεν είµαι πια εικοσάρης». Μα έτσι σας βλέπουν ακόµα τα κορίτσια. «Πλάνη. Παραµερίζω να περάσει η νέα γενιά».Οι Κάννες λοιπόν καταβροχθίζουν τηνξαναζεσταµένη σούπα του Μπραντ και της Αντζελίνα που είναι so in love. Τόσο ερωτευµένοι σαν µικρά παιδιά.
Ολα αυτά στην πρεµιέρα του «∆έντρου της ζωής» του Τέρενς Μάλικ.
Απόντος του Τέρες Μάλικ. Μα γιατί δεν µας καταδέχτηκε ο σοφός; Επειδή λέει – όπωςκάνουν οι ευρωπαίοι auteurs – «η ταινία του µιλάει γι’ αυτόν». Σε αυτή την πρεµιέρα µιας ταινίας τόσο θεοσεβούµενης και τόσο εσωτερικής, οιτουαλέτες, τα κοσµήµατα και η χλιδή είχαν στήσειτρελό χορό. Με πρώτοσούργελο την Γκουέν Στεφάνι ενδεδυµένη εντός τουαλέτας Στέλλας Μακάρτνι. Απερίγραπτοτο θέαµα. Ούτε για οφθαλµόλουτροδεν έκανε. Πιο µπροστά η Τζάστιν Τσαστέιν, η πρωταγωνίστρια, ανάµεσαστον Μπραντ Πιτ (που στην ταινία υποδύεται τον σύζυγότης) και τον Σον Πεν, ο οποίος παίζει τον γιο της.
ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου