Το περισσότερα καταστήματα ανά κάτοικο φαίνεται ότι συνεχίζουν να είναι συγκεντρωμένα στο κέντρο της Αθήνας, σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Παρά την ανάπτυξη των περιφερειακών εμπορικών κέντρων σε βόρεια και νότια προάστεια, το κέντρο της Αθήνας παραμένει και το κέντρο των αγορών.
Σύμφωνα με την έρευνα ''ΓΕΩΒΑΣΗ" που διεξήγαγε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και αφορά στη γεωγραφική και ψηφιακή αποτύπωση του λιανικού εμπορίου, το κέντρο της Αθήνας συνεχίζει υπερτερεί έναντι των άλλων περιοχών στη συγκέντρωση εμπορικών επιχειρήσεων, καταλαμβάνοντας το 34,5% της συνολικής εμπορικής δραστηριότητας του λεκανοπεδίου.
Ο καθηγητή κ. Σαγιάς παρουσιάζοντας τα συμπεράσματα της μελέτης, τόνισε ότι βασικό ρόλο στις εμπορικές επιλογές των καταναλωτών, παίζει η δυνατότητα μετακίνησης.
Ένα άλλο στοιχείο που φαίνεται από την έρευνα "ΓΕΩΒΑΣΗ", είναι οι επιχειρήσεις που έχουν βάλει λουκέτα τα τελευταία χρόνια και η αναλογία τους με αυτές που συνεχίζουν να λειτουργούν. Η αναλογία των κλειστών με τις ανοιχτές επιχειρήσεις, φτάνει περίπου το 17%.
Οι εμπορικοί δρόμοι που "πάσχουν" περισσότερο φαίνεται ότι είναι η οδός Σταδίου, στην οποία καταγράφεται η υψηλότερη αναλογία κλειστών επιχειρήσεων, περίπου 25%, ενώ ακολουθούν η οδός Πανεπιστημίου, όπου το 20% των καταστημάτων είναι κλειστά και η οδός Ερμού, με την αναλογία να φθάνει στο 15%.
Πηγή: ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
27-5-2011
Παρά την ανάπτυξη των περιφερειακών εμπορικών κέντρων σε βόρεια και νότια προάστεια, το κέντρο της Αθήνας παραμένει και το κέντρο των αγορών.
Σύμφωνα με την έρευνα ''ΓΕΩΒΑΣΗ" που διεξήγαγε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και αφορά στη γεωγραφική και ψηφιακή αποτύπωση του λιανικού εμπορίου, το κέντρο της Αθήνας συνεχίζει υπερτερεί έναντι των άλλων περιοχών στη συγκέντρωση εμπορικών επιχειρήσεων, καταλαμβάνοντας το 34,5% της συνολικής εμπορικής δραστηριότητας του λεκανοπεδίου.
Ο καθηγητή κ. Σαγιάς παρουσιάζοντας τα συμπεράσματα της μελέτης, τόνισε ότι βασικό ρόλο στις εμπορικές επιλογές των καταναλωτών, παίζει η δυνατότητα μετακίνησης.
Ένα άλλο στοιχείο που φαίνεται από την έρευνα "ΓΕΩΒΑΣΗ", είναι οι επιχειρήσεις που έχουν βάλει λουκέτα τα τελευταία χρόνια και η αναλογία τους με αυτές που συνεχίζουν να λειτουργούν. Η αναλογία των κλειστών με τις ανοιχτές επιχειρήσεις, φτάνει περίπου το 17%.
Οι εμπορικοί δρόμοι που "πάσχουν" περισσότερο φαίνεται ότι είναι η οδός Σταδίου, στην οποία καταγράφεται η υψηλότερη αναλογία κλειστών επιχειρήσεων, περίπου 25%, ενώ ακολουθούν η οδός Πανεπιστημίου, όπου το 20% των καταστημάτων είναι κλειστά και η οδός Ερμού, με την αναλογία να φθάνει στο 15%.
Πηγή: ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
27-5-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου