Κύριοι,
Τον τελευταίο καιρό γινόμαστε μάρτυρες μιας δύσκολης κατάστασης που επικρατεί στην εταιρία με τα μεγάλα προβλήματα στην εξέλιξη των παραγγελιών και στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Προβλήματα που έχουν αντίκτυπο και στα οικονομικά των υπαλλήλων της οι οποίοι όμως βιώνουν τα προβλήματα πολύ πιο νωρίς.
Ξεκινώντας από την μη καταβολή υπερωριών/bonus υπευθύνων, οδηγηθήκαμε στην παράνομη μείωση αποδοχών και φτάσαμε στην μη καταβολή των δεδουλευμένων. Το χειρότερο από όλα είναι πως δεν έχουμε καμία ενημέρωση και οδεύουμε προς τον 3 μήνα μη πληρωμής μισθών.
Η διοίκηση δεν μας ενημερώνει, οι area managers,προσπαθώντας να μας καθησυχάσουν άλλοτε μας παροτρύνουν να κάνουμε υπομονή και άλλοτε μας στέλνουνe-mail πως θα υπάρχει τακτοποίηση των οφειλών εντός ολίγων ημερών και περνάνε.. εβδομάδες.
Από την πλευρά μας έχουμε δείξει την κατανόηση και την υπομονή μας με όλες τις παραπάνω υποχωρήσεις (bonus,υπερωρίες, αποδοχή καταχρηστικών συμβάσεων, παράνομες μειώσεις) σε όλα τα προβλήματα που περνάει η εταιρία. Επειδή όμως, μαζί με την εταιρία περνάμε και εμείς τα δικά μας προβλήματα θα θέλαμε να ενημερωθούμε υπεύθυνα και επώνυμα για τις κινήσεις της εταιρίας καθώς επίσης για το πότε θα γίνει η καταβολή των δεδουλευμένων. Φτάνει πια η ενημέρωση από blogs και εφημερίδες.
Εάν μέχρι το πρωί της ΤΕΤΑΡΤΗΣ 18-5 δεν έχουμε κάποια απάντηση/ενημέρωση/ καταβολή μισθών θα προβούμε –δυστυχώς- στις όποιες νόμιμες διαδικασίες :
(Επίσχεση ,Καταγγελία σε Επιθεώρηση Εργασίας κτλ)
Με εκτίμηση
ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2011
Τον τελευταίο καιρό γινόμαστε μάρτυρες μιας δύσκολης κατάστασης που επικρατεί στην εταιρία με τα μεγάλα προβλήματα στην εξέλιξη των παραγγελιών και στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Προβλήματα που έχουν αντίκτυπο και στα οικονομικά των υπαλλήλων της οι οποίοι όμως βιώνουν τα προβλήματα πολύ πιο νωρίς.
Ξεκινώντας από την μη καταβολή υπερωριών/bonus υπευθύνων, οδηγηθήκαμε στην παράνομη μείωση αποδοχών και φτάσαμε στην μη καταβολή των δεδουλευμένων. Το χειρότερο από όλα είναι πως δεν έχουμε καμία ενημέρωση και οδεύουμε προς τον 3 μήνα μη πληρωμής μισθών.
Η διοίκηση δεν μας ενημερώνει, οι area managers,προσπαθώντας να μας καθησυχάσουν άλλοτε μας παροτρύνουν να κάνουμε υπομονή και άλλοτε μας στέλνουνe-mail πως θα υπάρχει τακτοποίηση των οφειλών εντός ολίγων ημερών και περνάνε.. εβδομάδες.
Από την πλευρά μας έχουμε δείξει την κατανόηση και την υπομονή μας με όλες τις παραπάνω υποχωρήσεις (bonus,υπερωρίες, αποδοχή καταχρηστικών συμβάσεων, παράνομες μειώσεις) σε όλα τα προβλήματα που περνάει η εταιρία. Επειδή όμως, μαζί με την εταιρία περνάμε και εμείς τα δικά μας προβλήματα θα θέλαμε να ενημερωθούμε υπεύθυνα και επώνυμα για τις κινήσεις της εταιρίας καθώς επίσης για το πότε θα γίνει η καταβολή των δεδουλευμένων. Φτάνει πια η ενημέρωση από blogs και εφημερίδες.
Εάν μέχρι το πρωί της ΤΕΤΑΡΤΗΣ 18-5 δεν έχουμε κάποια απάντηση/ενημέρωση/ καταβολή μισθών θα προβούμε –δυστυχώς- στις όποιες νόμιμες διαδικασίες :
(Επίσχεση ,Καταγγελία σε Επιθεώρηση Εργασίας κτλ)
Με εκτίμηση
ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2011
6 σχόλια:
Κάτι που δεν αναφαίρθηκε είναι το γεγονός ότι τα καταστήματα κλείνουν το ένα μετά το άλλο, αλλά και ότι το προσωπικό στην εταιρεία έχει μειωθεί στο μισό.
Συγκεκριμένα:
- Ζάκυνθος
- Λευκάδα
- Ορεστιάδα
- Νάξος
- Κως
- Ταύρος
- Εύοσμος
- Ηγουμενίτσα
- Σαλαμίνα
- Καστοριά
- Φλώρινα
μας έχουν αφήσει χρόνους...
Δυστυχώς έτσι όπως βλέπουμε τα πράγματα κανείς από τους εργαζόμενους δεν εμπιστευόμαστε πλέον την εταιρεία. Η οποία αντί να πάρει άμεσα κάποιες αποφάσεις και να ξεκαθαρίσει τα πράγματα ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΜΗΡΙΑΣ. Καθημερινά ζούμε με το φόβο και την αγωνία ότι θα χάσουμε τα δεδουλευμένα μας.
Είναι προκλητικό δε να βγαίνουν και να καυχιούνται για τις "πρωτιές" τους (αλήθεια που τις είδαν; είναι άξιο απορίας) και από την άλλη να συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά εις βάρος όλων αυτών που τόσα χρόνια "τρέχουν" την επιχρείριση, των εργαζομένων που με το φιλότιμό τους και παρά τον εργασιακό μεσαίωνα που τους έχωσε η εταιρεία από τα πρώτα της βήματα, παρά την παράνομη μείωση των μισθών τους, παρά την μη καταβολή των δεδουλευμένων τους συνεχίζουν να την "τρέχουν". Για πόσο όμως θα συνεχιστεί αυτό;
Έχουμε φτάσει στο απροχώρητο.
Αλήθεια, το κράτος που είναι; (Θα μου πείτε τώρα τι ρωτάς;)
Έχουμε ζητήσει βοήθεια από τις επιθεωρήσεις εγασίας, τόσο για την παράνομη μείωση μισθών κατά 200€ που μας επιβλήθηκε στην αρχή της χρονιάς (όσοι αντέδρασαν τους απέλυσαν), έχουμε ζητήσει βοήθεια για το γεγονός της πάυσης πληρωμών των μισθών μας. Όμως τίποτα δε γίνεται!!!
Το e-shop πάει κατα διαόλου. Η κεντρική αποθήκη διαθέτει 1(!!!) μόνο είδος τροφοδοτικού Η/Υ ετοιμοπαράδοτο και καμμία (!!!) κάρτα γραφικών. 2 παραγγελίες αξίας 3500 και 2800 ευρώ ακυρώθηκαν απο τον εργοδότη μου στο e-shop λόγω καθηστέρησης 35 ημερών.
Λυπάμαι τον κοσμάκη που δουλεύει εκεί.
Θα βαρέσει κανόνι 100%, παρόμοια παράπονα ακούγονται απο πολύ κόσμο...
http://mirikastiko.blogspot.com/2011/05/e-shop.html
Η κατάσταση στο e-shop έχει οδηγήσει στα όριά τους όλους του εργαζομένους.
Έρχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να επιβεβαιώσω τα όσα αναφαίρονται παραπάνω αι να προσθέσω ότι η γαϊδουριά της διοίκησης είναι ανεκδιήγητη. Σε πρόσφατο κλείσιμο καταστήματος οι εργαζόμενοι έμαθαν ότι δεν εργάζονται πλέον στην εταιρεία, όχι από κάποιον προσωπάρχη ή άνθρωπο της διοίκησης, αλλά από τον ιδιοκτήτη του χώρου που τους ενοικίαζε το κατάστημα!
Να σημειώσω ότι παρανόμως και με άκρως εκβιαστικό και παράνομο τρόπο είδαμε λίγο πριν το τέλος του 2010 τους μισθούς μας να μειώνονται κατά 200€. Φυσικά οι συμβάσεις δεν άλλαξαν και έτσι η εταιρεία πέραν της κατάφορης αδικίας προς εμάς, κλέβει και το κράτος δηλώνοντας πλαστά στοιχεία για τα έξοδά της. Συγκεκριμένα δηλώνει ότι αυτά τα 200 ευρώ (που μας παρακρατάει παράνομα) μας τα δίνει προκαταβολικά στην αρχή του μήνα!!!
Σχετική καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας δεν είχε κανένα αποτέλεσμα λόγω διάφορων δικαιολογιών και επικλήσεων περί λάθους που προέβαλε η εταιρεία, αλλά ίσως και λόγω γνωρομιών.
Το τραγικότερο όλων είναι ότι εδώ και 3 μήνες δεν έχουμε πληρωθεί. Όλοι φοβόμαστε ότι θα χάσουμε τα χρήματά μας και συνάμα δεν ξέρουμε που ν' απευθυνθούμε και τι να κάνουμε. Και το χειρότερο είναι πως δεν μπορεί να γίνει κάποια συλλογική διεκδίκηση καθώς η διοίκηση τρομοκρατικά έχει καταστήλει κάθε προσπάθεια δημιουργίας σωματείου.
Καλούμε τις αρμόδιες αρχές να επέμβουν και να κάνουν εξονυχιστικούς ελέγχους, καθώς πέραν των παρανομιών κατά του προσωπικού τίθεται και θέμα φοροδιαφυγής.
Κι αν δεν είναι όλοι απλήρωτοι; Κι αν μερικοί, λίγοι, είναι ελαφρώς ταισμενοι για να ¨κρατανε¨ τους πολλούς; Μάλλον δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.
Εδώ δεν πληρώνονται οι υπάλληλοι περιμένουμε εμείς ως πελάτες να έχουμε σωστή αντιμετώπιση στο aftersale...δε ξέρω τι συμβαίνει με τις παραγγελίες... αυτό που έχω να πω στον προηγούμενο που είπε οτι ο εργοδότης του ακύρωσε τις παραγγελίες ειναι....ΕΥΤΥΧΩΣ γιατί αν χρειαζόταν το service θα έκλαιγε τα χρήματα του!
Ελπίζω να πάρετε σύντομα τα δεδουλευμένα σας
Δημοσίευση σχολίου