Τρίτη, Μαΐου 24, 2011

ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ EVENT ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Τι εγινε ρε παιδια;Τρομαξαν καποιοι και αρχισαν τη λογοκρισια;Τι τσατσιες ειναι αυτες;
Κανονικα θα γινουν οι συγκεντρωσεις σε Θεσσαλονικη,Πατρα και Αθηνα.


ΝΕΟ GROUP ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ-Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ-ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ-

http://www.facebook.com/pages/%CE%91%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%A3%CF%84%CE%BF-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1/210627972310743

ΠΡΕΖΑ TV
24-5-2011

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω παντως θα παω εστω και με τη παρεα μου μονο..ακομα και μονος μου εκει θα ειμαι..ελπιζω να ακολουθησουνε και αλλοι..

Ανώνυμος είπε...

Προφανως αρχισαν οι απειλες. Αλητεία σε όλο της το μεγαλείο.

Ανώνυμος είπε...

Οι μεθοδευσεις του ΓΑΠ ξεκινησαν! Ακομα και στο facebook εχει ριξει τα πλοκαμια του. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ για freddo cappucino στην Μυκονο. Που να τρεχουμε Συνταγμα τωρα....

Ανώνυμος είπε...

οχι καλε δεν το εκανε το ΠΑΣΟΚ...ρε παρτε το χαμπαρι η ΧΟΥΝΤΑ εχει πρασινο χρωμα!!! ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΧΟΛΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Εκτός του ότι προτιμώ κ εγώ ένα freddo cappucino στη Μυκονο αντί να τρέχω στο Σύνταγμα, δν βλέπω και κανενα λόγο για να διαμαρτυρηθώ εγώ κ η παρεα μου.όλα είναι ρόδινα...