Υπαίθρια ανοιχτά «malls» στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας προτείνει ως λύση στην κρίση του εμπορίου και την υποβάθμιση της πόλης η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου.
Και με αφορμή τη δημιουργία ψηφιακής βάσης δεδομένων (ΓΕΩ-ΒΑΣΗ), που αποτελεί την «ακτινογραφία» των εμπορικών επιχειρήσεων στην Αττική, καλεί το υπουργείο Ανάπτυξης και μεγαλοεπενδυτές να αξιοποιήσουν την ιδέα και να κινητοποιήσουν πόρους του ΕΣΠΑ ώστε να συγχρηματοδοτήσουν ανάλογες επενδύσεις.
Κεντρική ιδέα της πρότασης των εμπόρων είναι η ανάπλαση κεντρικών εμπορικών δρόμων και υποβαθμισμένων περιοχών της πρωτεύουσας ώστε να δημιουργηθούν ανοιχτές οργανωμένες αγορές. Για την υλοποίηση αυτής της πρότασης προϋπόθεση είναι να συμπράξουν ιδιώτες κάτοχοι ακινήτων, κατασκευαστές, έμποροι, επαγγελματίες της εστίασης-διασκέδασης, και κυρίως η κεντρική εξουσία και η τοπική αυτοδιοίκηση.
Η έρευνα ΓΕΩ-ΒΑΣΗ, που έγινε σε συνεργασία με το τμήμα οικονομικής γεωγραφίας του ΕΜΠ, καταγράφει αναλυτικά τα γεωγραφικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της οροθέτησης του εμπορίου.
Β.Γ.
ΠΡΕΖΑ TV
17-5-2011
Και με αφορμή τη δημιουργία ψηφιακής βάσης δεδομένων (ΓΕΩ-ΒΑΣΗ), που αποτελεί την «ακτινογραφία» των εμπορικών επιχειρήσεων στην Αττική, καλεί το υπουργείο Ανάπτυξης και μεγαλοεπενδυτές να αξιοποιήσουν την ιδέα και να κινητοποιήσουν πόρους του ΕΣΠΑ ώστε να συγχρηματοδοτήσουν ανάλογες επενδύσεις.
Κεντρική ιδέα της πρότασης των εμπόρων είναι η ανάπλαση κεντρικών εμπορικών δρόμων και υποβαθμισμένων περιοχών της πρωτεύουσας ώστε να δημιουργηθούν ανοιχτές οργανωμένες αγορές. Για την υλοποίηση αυτής της πρότασης προϋπόθεση είναι να συμπράξουν ιδιώτες κάτοχοι ακινήτων, κατασκευαστές, έμποροι, επαγγελματίες της εστίασης-διασκέδασης, και κυρίως η κεντρική εξουσία και η τοπική αυτοδιοίκηση.
Η έρευνα ΓΕΩ-ΒΑΣΗ, που έγινε σε συνεργασία με το τμήμα οικονομικής γεωγραφίας του ΕΜΠ, καταγράφει αναλυτικά τα γεωγραφικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της οροθέτησης του εμπορίου.
Β.Γ.
ΠΡΕΖΑ TV
17-5-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου