Μπαράζ προσφορών είναι σε εξέλιξη από όλα τα καταστήματα με είδη ένδυσης, υπόδησης και οικιακού εξοπλισμού. Οι προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων λιανικής ξεπερνούν κάθε... φαντασία, με αποτέλεσμα οι τιμές να είναι μειωμένες μέχρι και 50%.
Ανταλλαγές συσκευών, επιστροφές χρημάτων, εκπτωτικά κουπόνια, πολλές δόσεις, δώρα, απευθείας μειώσεις τιμών σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων είναι από τις επικρατέστερες μορφές προσφορών που κάνουν αυτές τις μέρες οι καταστηματάρχες. Προσπαθούν με αυτούς τους τρόπους να κρατήσουν και να τονώσουν τους τζίρους τους, μια και η καταναλωτική ζήτηση έχει πέσει λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Οι περισσότερες προσφορές γίνονται σε είδη οικιακού εξοπλισμού, εποχικά αλλά και σε ρούχα.
Ετσι, μεγάλες αλυσίδες κάνουν για λίγες μέρες μειώσεις τιμών 50% σε έπιπλα βεράντας, ενώ κάνουν "πακέτα" προσφορών. Για παράδειγμα, τέσσερις πολυθρόνες κήπου σε μία χαμηλή τιμή.
Επιχειρήσεις λιανικής σε συνεργασία με τράπεζες επιστρέφουν στους καταναλωτές χρήματα με τη χρήση πιστωτικών καρτών. Για παράδειγμα, το ποσοστό που γυρίζουν στους κατόχους τους είναι ακόμη και 10% επί των αγορών. Πρόκειται πάλι για προϊόντα οικιακού εξοπλισμού.
Αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανταλλάξουν παλιά με νέα συσκευή κι έτσι να εξοικονομήσουν χρήματα. Αυτή η ενέργεια αφορά κινητά τηλέφωνα.
Σούπερ μάρκετ
Μεγάλα σούπερ μάρκετ για όλο τον Ιούνιο σε συνεργασία με τις βιομηχανίες τροφίμων έχουν διαμορφώσει χαμηλές τιμές με εκπτωτικά κουπόνια ή μέσω φυλλαδίων. Οφέλη έχουν οι καταναλωτές και με τις λεγόμενες "κερδο-κάρτες". Αγοράζουν συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως είδη camping, εξοχής και μικρές ηλεκτρικές συσκευές και συγκεντρώνοντας πόντους έχουν εκπτώσεις στις τιμές τους.
Πολυεθνικές αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών εφαρμόζουν άλλες προωθητικές ενέργειες. Για παράδειγμα για λίγες μέρες και μέσα από ορισμένα καταστήματά τους επιστρέφουν ποσά 40 έως 100 ευρώ σε εκείνους που θα αγοράσουν κλιματιστικά υψηλής ενεργειακής κλάσης.
Ακόμη προτρέπουν τους πελάτες τους να αγοράσουν ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές αξίας άνω των 250 ευρώ και τότε εκείνοι θα μπορούν να αγοράσουν μία άλλη στη μισή της τιμή.
Στην πρώτη γραμμή των προωθητικών ενεργειών βρίσκονται βέβαια και οι ευκολίες πληρωμής με τις πιστωτικές κάρτες. Οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα και να τα πληρώσουν ακόμη και σε 24 άτοκες δόσεις.
Αυτές τις μέρες, επίσης, είναι σε εξέλιξη και πολλά bazaar. Καταστήματα ρίχνουν τις τιμές σε προϊόντα που θέλουν να... ξεφορτωθούν.
Η αγορά συνεχίζει τις προσφορές και οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σημαντικές ευκαιρίες. Κι ενώ σε λιγότερο από ένα μήνα, στις 15 Ιουλίου, αρχίζουν επίσημα οι θερινές εκπτώσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΩΝΑΣ
ΠΡΕΖΑ TV
18-6-2011
Ανταλλαγές συσκευών, επιστροφές χρημάτων, εκπτωτικά κουπόνια, πολλές δόσεις, δώρα, απευθείας μειώσεις τιμών σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων είναι από τις επικρατέστερες μορφές προσφορών που κάνουν αυτές τις μέρες οι καταστηματάρχες. Προσπαθούν με αυτούς τους τρόπους να κρατήσουν και να τονώσουν τους τζίρους τους, μια και η καταναλωτική ζήτηση έχει πέσει λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Οι περισσότερες προσφορές γίνονται σε είδη οικιακού εξοπλισμού, εποχικά αλλά και σε ρούχα.
Ετσι, μεγάλες αλυσίδες κάνουν για λίγες μέρες μειώσεις τιμών 50% σε έπιπλα βεράντας, ενώ κάνουν "πακέτα" προσφορών. Για παράδειγμα, τέσσερις πολυθρόνες κήπου σε μία χαμηλή τιμή.
Επιχειρήσεις λιανικής σε συνεργασία με τράπεζες επιστρέφουν στους καταναλωτές χρήματα με τη χρήση πιστωτικών καρτών. Για παράδειγμα, το ποσοστό που γυρίζουν στους κατόχους τους είναι ακόμη και 10% επί των αγορών. Πρόκειται πάλι για προϊόντα οικιακού εξοπλισμού.
Αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανταλλάξουν παλιά με νέα συσκευή κι έτσι να εξοικονομήσουν χρήματα. Αυτή η ενέργεια αφορά κινητά τηλέφωνα.
Σούπερ μάρκετ
Μεγάλα σούπερ μάρκετ για όλο τον Ιούνιο σε συνεργασία με τις βιομηχανίες τροφίμων έχουν διαμορφώσει χαμηλές τιμές με εκπτωτικά κουπόνια ή μέσω φυλλαδίων. Οφέλη έχουν οι καταναλωτές και με τις λεγόμενες "κερδο-κάρτες". Αγοράζουν συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως είδη camping, εξοχής και μικρές ηλεκτρικές συσκευές και συγκεντρώνοντας πόντους έχουν εκπτώσεις στις τιμές τους.
Πολυεθνικές αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών εφαρμόζουν άλλες προωθητικές ενέργειες. Για παράδειγμα για λίγες μέρες και μέσα από ορισμένα καταστήματά τους επιστρέφουν ποσά 40 έως 100 ευρώ σε εκείνους που θα αγοράσουν κλιματιστικά υψηλής ενεργειακής κλάσης.
Ακόμη προτρέπουν τους πελάτες τους να αγοράσουν ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές αξίας άνω των 250 ευρώ και τότε εκείνοι θα μπορούν να αγοράσουν μία άλλη στη μισή της τιμή.
Στην πρώτη γραμμή των προωθητικών ενεργειών βρίσκονται βέβαια και οι ευκολίες πληρωμής με τις πιστωτικές κάρτες. Οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα και να τα πληρώσουν ακόμη και σε 24 άτοκες δόσεις.
Αυτές τις μέρες, επίσης, είναι σε εξέλιξη και πολλά bazaar. Καταστήματα ρίχνουν τις τιμές σε προϊόντα που θέλουν να... ξεφορτωθούν.
Η αγορά συνεχίζει τις προσφορές και οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σημαντικές ευκαιρίες. Κι ενώ σε λιγότερο από ένα μήνα, στις 15 Ιουλίου, αρχίζουν επίσημα οι θερινές εκπτώσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΩΝΑΣ
ΠΡΕΖΑ TV
18-6-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου