Απομακρύνονται, ύστερα από τρία χρόνια, τα επτά πλοία της εταιρείας «G.Α. Ferries», συμφερόντων του Γερ. Αγούδημου, που είχαν εγκαταλειφθεί σταδιακά από το 2008, στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά.
Τα πλοία, που σύμφωνα με απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του ΟΛΠ είχαν κριθεί επικίνδυνα και επιβλαβή, είναι τα: «Ροδάνθη», «Δημητρούλα», «Μιλένα», «Νταϊλιάνα», «Ανθή-Μαρίνα», «Μαρίνα» και «Ρομίλντα».
Το Δ.Σ. του ΟΛΠ με χθεσινή του ανακοίνωση έκανε γνωστό ότι επικύρωσε τον επαναληπτικό διαγωνισμό για την εκποίηση και μεθόρμιση των ανενεργών πλοίων και πλειοδότριες αναδείχθηκαν οι εταιρείες «Ιγνάτιος Σπανόπουλος Α.Ε.» και «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.» έναντι συνολικού ποσού 7.200.300 ευρώ. Το ποσό αυτό θα κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων προκειμένου να υπάρξει η ικανοποίηση των πιστωτών.
Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο η διοίκηση του ΝΑΤ με ανακοίνωσή της είχε κάνει γνωστό ότι η κοινοπραξία «G.Α. Ferries» χρωστά στο Ταμείο 27.900.000 ευρώ.
Οι σχετικές συμβάσεις μεταξύ ΟΛΠ και των εταιρειών που πλειοδότησαν θα υπογραφούν εντός 10 ημερών, ενώ τα πλοία θα πρέπει να απομακρυνθούν μέσα στον μήνα.
Ο ΟΛΠ κίνησε τη διαδικασία πλειοδοτικών διαγωνισμών και όλων των άλλων πλοίων, τα οποία βρίσκονται ως ανενεργά, εγκαταλελειμμένα ή μισοβυθισμένα στο κεντρικό και εμπορικό λιμάνι, καθώς και στο Πέραμα και στη Σαλαμίνα.
Της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ
papastat@enet.gr
ΠΡΕΖΑ TV
9-6-2011
Τα πλοία, που σύμφωνα με απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του ΟΛΠ είχαν κριθεί επικίνδυνα και επιβλαβή, είναι τα: «Ροδάνθη», «Δημητρούλα», «Μιλένα», «Νταϊλιάνα», «Ανθή-Μαρίνα», «Μαρίνα» και «Ρομίλντα».
Το Δ.Σ. του ΟΛΠ με χθεσινή του ανακοίνωση έκανε γνωστό ότι επικύρωσε τον επαναληπτικό διαγωνισμό για την εκποίηση και μεθόρμιση των ανενεργών πλοίων και πλειοδότριες αναδείχθηκαν οι εταιρείες «Ιγνάτιος Σπανόπουλος Α.Ε.» και «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.» έναντι συνολικού ποσού 7.200.300 ευρώ. Το ποσό αυτό θα κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων προκειμένου να υπάρξει η ικανοποίηση των πιστωτών.
Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο η διοίκηση του ΝΑΤ με ανακοίνωσή της είχε κάνει γνωστό ότι η κοινοπραξία «G.Α. Ferries» χρωστά στο Ταμείο 27.900.000 ευρώ.
Οι σχετικές συμβάσεις μεταξύ ΟΛΠ και των εταιρειών που πλειοδότησαν θα υπογραφούν εντός 10 ημερών, ενώ τα πλοία θα πρέπει να απομακρυνθούν μέσα στον μήνα.
Ο ΟΛΠ κίνησε τη διαδικασία πλειοδοτικών διαγωνισμών και όλων των άλλων πλοίων, τα οποία βρίσκονται ως ανενεργά, εγκαταλελειμμένα ή μισοβυθισμένα στο κεντρικό και εμπορικό λιμάνι, καθώς και στο Πέραμα και στη Σαλαμίνα.
Της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ
papastat@enet.gr
ΠΡΕΖΑ TV
9-6-2011
1 σχόλιο:
εμ χρωσταει σε εργαζομενους και ταμεια,εμ παρατησε τα σαπιοκαραβα του και πληρωνουμε εμεις για να τα μαζεψουμε.
ουστ ρε λαμογιο!!!
Δημοσίευση σχολίου