της Μπέττυς Γιάννα-.streetpress.gr
Στις παραγραφές «σκόνταψε» η υπόθεση με το φρικτό θάνατο 21 μαθητών του Λυκείου Μακροχωρίου τον Απρίλιο του 2003 στα Τέμπη. Οι βαριές κατηγορίες που αντιμετώπιζαν τα μέλη της διοίκησης του ΚΤΕΛ Ημαθίας και οι δύο υπάλληλοι της διεύθυνσης Συγκοινωνιών που κατηγορούνταν ότι επέτρεψαν τη κυκλοφορία του μοιραίου λεωφορείου( μολονότι έπρεπε να έχει αποσυρθεί) , μετατράπηκαν σε αθωωτικές αποφάσεις λόγω παραγραφής.
Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, αθωώθηκαν για την κατηγορία της πλαστογραφίας, επειδή προέκυψε πως αυτή τελέστηκε κατά τη διάρκεια της εισαγωγής του οχήματος από τη Γερμανία.
Για την κατηγορία της διατάραξης ασφάλειας συγκοινωνιών το δικαστήριο κατά πλειοψηφία έκρινε ότι τελέστηκε, χωρίς όμως να προκύπτει δόλος των κατηγορουμένων, και το μετέτρεψε σε πλημμέλημα. Το ίδιο αποφασίστηκε για το αδίκημα της χρήσης πλαστού. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου απηλλάγησαν λόγω παραγραφής.To 1998, όταν είχε ανακαλύψει το ΚΤΕΟ Ημαθίας τον εντοιχισμό του αριθμού πλαισίου, έστειλε την υπόθεση στον Εισαγγελέα και ο Εισαγγελέας την έβαλε στο αρχείο.
Έπειτα οι γονείς έκαναν αναφορά στον Υπουργό Δικαιοσύνης γι αυτό. Διαβάστε τι έγραψε ο Εισαγγελέας και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. «Ο εντοιχισμός δεν έγινε, τουλάχιστον όχι από τους υπαλλήλους του ΚΤΕΛ Ημαθίας». Δηλαδή; Έγινε από κάποιον άλλον; Μήπως λοιπόν όφειλε να συνεχίσει την έρευνα στην Αθήνα; Αντιλήφθηκε ότι κάτι υπάρχει και έστειλε την υπόθεση στο αρχείο; Η έρευνα δε συνεχίστηκε, το λεωφορείο συνέχισε να δουλεύει και έκανε μια εκδρομή στην Αθήνα, όπου δεν έπρεπε τα παιδιά να βρίσκονται μέσα σε αυτό, με αποτέλεσμα να λάβει η χώρα η τραγωδία με τα 21 θύματα. Δηλαδή κανονικά η υπόθεση δεν έπρεπε να μπει στο αρχείο, αλλά να σταλεί στην Αθήνα , προκειμένου να πιάσει τους εισαγωγείς και να βρεθεί αυτό που βρέθηκε μετά από τους γονείς με τη βοήθεια του πραγματογνώμονα κ. Μαδιά και του δικηγόρου Δ. Μπακρατσά που έφτασαν μέχρι και τη Γερμανία.
Ανακάλυψαν λοιπόν , ότι το λεωφορείο – φάντασμα έφερε αυτόν τον εντοιχισμό από την αρχή και ότι η άδεια ήταν πλαστή και συνεπώς δεν έπρεπε να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.
Αν λοιπόν προχωρούσε τότε η δικογραφία δεν θα το καταλαβαίνανε αυτό; Έτσι τα παιδιά δεν θα βρισκόντουσαν μέσα σε αυτό το λεωφορείο. Πραγματικά απίστευτο. Η υπόθεση με το δυστύχημα στα Τέμπη, μετατράπηκε σε υπόθεση χαμένων ευκαιριών και παραγραφών.
ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΦΩΤΙΑ ΕΔΩ
ΠΡΕΖΑ TV
25-7-2011
Στις παραγραφές «σκόνταψε» η υπόθεση με το φρικτό θάνατο 21 μαθητών του Λυκείου Μακροχωρίου τον Απρίλιο του 2003 στα Τέμπη. Οι βαριές κατηγορίες που αντιμετώπιζαν τα μέλη της διοίκησης του ΚΤΕΛ Ημαθίας και οι δύο υπάλληλοι της διεύθυνσης Συγκοινωνιών που κατηγορούνταν ότι επέτρεψαν τη κυκλοφορία του μοιραίου λεωφορείου( μολονότι έπρεπε να έχει αποσυρθεί) , μετατράπηκαν σε αθωωτικές αποφάσεις λόγω παραγραφής.
Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, αθωώθηκαν για την κατηγορία της πλαστογραφίας, επειδή προέκυψε πως αυτή τελέστηκε κατά τη διάρκεια της εισαγωγής του οχήματος από τη Γερμανία.
Για την κατηγορία της διατάραξης ασφάλειας συγκοινωνιών το δικαστήριο κατά πλειοψηφία έκρινε ότι τελέστηκε, χωρίς όμως να προκύπτει δόλος των κατηγορουμένων, και το μετέτρεψε σε πλημμέλημα. Το ίδιο αποφασίστηκε για το αδίκημα της χρήσης πλαστού. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου απηλλάγησαν λόγω παραγραφής.To 1998, όταν είχε ανακαλύψει το ΚΤΕΟ Ημαθίας τον εντοιχισμό του αριθμού πλαισίου, έστειλε την υπόθεση στον Εισαγγελέα και ο Εισαγγελέας την έβαλε στο αρχείο.
Έπειτα οι γονείς έκαναν αναφορά στον Υπουργό Δικαιοσύνης γι αυτό. Διαβάστε τι έγραψε ο Εισαγγελέας και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. «Ο εντοιχισμός δεν έγινε, τουλάχιστον όχι από τους υπαλλήλους του ΚΤΕΛ Ημαθίας». Δηλαδή; Έγινε από κάποιον άλλον; Μήπως λοιπόν όφειλε να συνεχίσει την έρευνα στην Αθήνα; Αντιλήφθηκε ότι κάτι υπάρχει και έστειλε την υπόθεση στο αρχείο; Η έρευνα δε συνεχίστηκε, το λεωφορείο συνέχισε να δουλεύει και έκανε μια εκδρομή στην Αθήνα, όπου δεν έπρεπε τα παιδιά να βρίσκονται μέσα σε αυτό, με αποτέλεσμα να λάβει η χώρα η τραγωδία με τα 21 θύματα. Δηλαδή κανονικά η υπόθεση δεν έπρεπε να μπει στο αρχείο, αλλά να σταλεί στην Αθήνα , προκειμένου να πιάσει τους εισαγωγείς και να βρεθεί αυτό που βρέθηκε μετά από τους γονείς με τη βοήθεια του πραγματογνώμονα κ. Μαδιά και του δικηγόρου Δ. Μπακρατσά που έφτασαν μέχρι και τη Γερμανία.
Ανακάλυψαν λοιπόν , ότι το λεωφορείο – φάντασμα έφερε αυτόν τον εντοιχισμό από την αρχή και ότι η άδεια ήταν πλαστή και συνεπώς δεν έπρεπε να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.
Αν λοιπόν προχωρούσε τότε η δικογραφία δεν θα το καταλαβαίνανε αυτό; Έτσι τα παιδιά δεν θα βρισκόντουσαν μέσα σε αυτό το λεωφορείο. Πραγματικά απίστευτο. Η υπόθεση με το δυστύχημα στα Τέμπη, μετατράπηκε σε υπόθεση χαμένων ευκαιριών και παραγραφών.
ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΦΩΤΙΑ ΕΔΩ
ΠΡΕΖΑ TV
25-7-2011
2 σχόλια:
ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ! ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΑΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ! ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ! 21 ΠΑΙΔΙΑ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΠΟΥΤΣΟΠΑΙΧΤΕΣ! ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΡΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ! ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΣΤΕ!
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΑΜΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΔΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΣΤΗΝ ΣΤΟΦΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ??? ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ??? ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΔΥΣΤΗΧΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ???
Δημοσίευση σχολίου