Παρασκευή, Ιουλίου 15, 2011

ΣΚΑΝΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΜΜΕ

ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΟΙ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΩN ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ MEDIA ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ,ΩΣΤΕ ΝA ΠΙΕΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ KAI OXI MONO...

Τα πρώτα σημάδια του «ντόμινο» στο χώρο των μίντια έχουν αρχίσει πλέον να φαίνονται. Μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικά οικονομικά προβλήματα, οι διαφημιζόμενοι κάνουν συνεχώς μειώσεις στα μπάτζετ, τα έσοδα μειώνονται και η αίτηση υπαγωγής ορισμένων στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα έχει αρχίσει να δημιουργεί αλυσιδωτή αντίδραση. Επειτα από το Alter, την ίδια πορεία ακολούθησε και μία από τις διαφημιστικές εταιρείες, που έχει υποστεί ζημίες από τον τηλεοπτικό σταθμό, η Leo Burnett, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο ότι θα ακολουθήσει και άλλη. Η αίτηση υπαγωγής, όμως, της Leo Burnett στο άρθρο 99 φαίνεται ότι είχε και άλλες προεκτάσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΟΠΑΠ, το διαφημιστικό λογαριασμό του οποίου διαχειρίζεται η συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρεία (το βασικό πακέτο περίπου 11 εκατ. ευρώ το χρόνο), θεωρεί ότι η κίνηση της Leo Burnett να καταθέσει αίτηση υπαγωγής στον πτωχευτικό κώδικα ουσιαστικά ακυρώνει αυτόματα τη μεταξύ τους σύμβαση.

Γι' αυτό και όπως λέγεται ετοιμάζεται να προχωρήσει σε επαναπροκήρυξη του συγκεκριμένου λογαριασμού, ώστε να βρει άλλη διαφημιστική εταιρεία που θα διαχειρίζεται το λογαριασμό των τυχερών παιχνιδιών. Κάτι, βέβαια, που θα δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα, όχι μόνο στη Leo Burnett, αλλά και σε αρκετά μέσα ενημέρωσης.

Κι αυτό διότι ο ΟΠΑΠ διοχετεύει μηνιαίως ποσό περίπου 700-800 χιλιάδων ευρώ μέσω της συγκεκριμένης διαφημιστικής σε διάφορα ΜΜΕ για την προβολή του. Υπό αυτές, όμως, τις συνθήκες θα σταματήσει αυτή η καταβολή μέχρι να αναδειχθεί ο νέος ανάδοχος του λογαριασμού του. Οπως λένε, μάλιστα, στελέχη της αγοράς, τα συνολικά ποσά διαφημιστικής προβολής του ΟΠΑΠ αναμένεται να είναι πλέον πιο χαμηλά, λόγω των τελευταίων οικονομικών εξελίξεων, κάτι που επίσης θα κοστίσει στα ΜΜΕ, τα οποία σχεδόν δύο χρόνια τώρα βλέπουν τα διαφημιστικά έσοδα να μειώνονται δραματικά.

Η Leo Burnett είχε επιλέξει τις κληρώσεις των τυχερών παιχνιδιών του ΟΠΑΠ (παραγωγή και μετάδοση) να τις πάρει ο ΑΝΤ1 έναντι 2,5 εκατ. ευρώ το χρόνο («Ε», 12/11/2010), αφαιρώντας τες από την ΕΡΤ. Ο ΟΠΑΠ είχε προχωρήσει σε μια έκτακτη σύμβαση, για ένα διάστημα, με τη δημόσια τηλεόραση, για την παραγωγή και μετάδοση των κληρώσεων έναντι 55.000 ευρώ μηνιαίως, κάτι που μεταφράζεται σε 660.000 το χρόνο. Τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΟΠΑΠ θα τηρήσει τη συμφωνία με τον ΑΝΤ1, αλλά από τη στιγμή που θα αναδειχθεί νέα διαφημιστική εταιρεία που θα αναλάβει το συγκεκριμένο λογαριασμό, αναμένεται και ανάλογη επαναδιαπραγμάτευση, που πιθανότατα θα οδηγήσει σε μειώσεις και για την παραγωγή και μετάδοση των κληρώσεων.
ΣΩ.ΜΑ.


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μ. ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ/ Σ. ΜΑΝΙΑΤΗΣ / Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ / Ν. ΜΠΕΡΗ   - ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΠΡΕΖΑ TV
15-7-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: