"Το αποτέλεσμα θα είναι να μετατραπεί σταδιακά το ταξί σε είδος πολυτελείας για το λαό, ενώ οι μισθωτοί οδηγοί που θα εργάζονται σε αυτές τις συνθήκες θα οδηγηθούν σε καθεστώς γαλέρας. Τα επιχειρήματα της κυβέρνησης, ότι θα φτηνύνουν οι υπηρεσίες και ότι θα βρουν δουλειά οι άνεργοι, είναι ψεύτικα και αποπροσανατολιστικά. Η μονοπώληση κλάδων της οικονομίας δεν είναι σίγουρο ότι ρίχνει τις τιμές, ενώ η εμπειρία δείχνει ότι χειροτερεύει τους όρους εργασίας και μειώνει τη συνολική απασχόληση", προστίθεται στην ανακοινωση.
"Οι εργαζόμενοι στο ταξί και οι μικροί ιδιοκτήτες πρέπει να εμποδίσουν την καταστροφική γι' αυτούς πολιτική της κυβέρνησης, να μην εγκλωβιστούν στα προπαγανδιστικά τερτίπια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Δεν υπάρχει καλή και κακή "απελευθέρωση", υπάρχει ο οδοστρωτήρας του μεγάλου κεφαλαίου και των μονοπωλίων που ισοπεδώνει τα εργατικά δικαιώματα και συνθλίβει τους αυτοαπασχολούμενους.
Αλλωστε, η πολιτική της "απελευθέρωσης" είναι επίμονη απαίτηση της "τρόικας", της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΣΕΒ. Αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του μνημονίου και του μεσοπρόθεσμου, συνέχεια των βάρβαρων αντιλαϊκών μέτρων που μπήκαν σε εφαρμογή και προβλέπεται από τη συμφωνία του Μάαστριχτ.
Το συμφέρον των αυτοαπασχολούμενων και των εργαζομένων στη μεταφορά ταυτίζεται με τις λαϊκές ανάγκες για ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο φορέα συγκοινωνιών, όπου θα εντάσσεται και το ταξί ως συμπληρωματικό μέσο. Οι μεγάλες επιχειρήσεις που θα μετατραπούν σε κοινωνική λαϊκή ιδιοκτησία και ο συνεταιρισμός των μικροϊδιοκτητών ενταγμένα σε αυτόν τον φορέα μπορούν να εξασφαλίσουν σίγουρη εργασία, αξιοπρεπή μισθό και ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς σε εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους.
Αυτές οι αναγκαίες ριζικές αλλαγές συμφέρουν όλο το λαό και μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο από τη λαϊκή εξουσία και λαϊκή οικονομία. Για τέτοια μέτρα έχουν πραγματικό συμφέρον να παλέψουν από κοινού εργαζόμενοι και αυτοαπασχολούμενοι στις μεταφορές", καταλήγει η ανακοίνωση.ΕΘΝΟΣ
ΠΡΕΖΑ TV
18-7-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου