Μετά την θριαμβολογία της κυβέρνησης και των ΜΜΕ για την μεγάλη «επιτυχία» της χώρας που κατάφερε να γλυτώσει την χρεωκοπία έρχεται η σκληρή πραγματικότητα. Επιτυχία που στην παιδεία μεταφράζεται με την πλήρη και με γοργούς ρυθμούς διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως τη γνωρίζαμε τα προηγούμενα χρόνια.
Έτσι, σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, με 600 περίπου διορισμούς προτίθεται να καλύψει το Υπ. Παιδείας τα τρομακτικά κενά που υπάρχουν μετά και το νέο μαζικό κύμα συνταξιοδοτήσεων των εκπαιδευτικών, ενώ οι προσλήψεις αναπληρωτών δε θα ξεπεράσουν τις 6.000, μειωμένοι δηλαδή κατά 60% τουλάχιστον. Το υπουργείο για άλλη μια φορά αυτοαναιρείται, καθώς ξεκινώντας απ’ την αναλογία 1 προς 1 δεν τηρεί καν το 1 προς 10. Πολλοί συνάδελφοι αναρωτιούνται μα πως είναι δυνατόν να λειτουργήσουν τα σχολεία με τόσους λίγους διορισμούς. Είναι φανερό ότι πλέον δεν τους ενδιαφέρει αν θα λειτουργήσουν και δε θα διστάσουν γι’ αυτό να συνεχίσουν να διαλύουν δομές της εκπαίδευσης και να κλείνουν χιλιάδες ακόμα σχολεία, όπως έκαναν με την ΠΔΣ, τα Αθλητικά, την υποβάθμιση των Μουσικών, Καλλιτεχνικών και Ειδικών σχολείων, της 2ης ξένης γλώσσας, των ολοήμερων, το κλείσιμο πλέον των 1000 σχολείων και το στοίβαγμα των μαθητών σε 30αρια τμήματα. Άμεσος στόχος της κυβέρνησης η επιβολή δια της βίας του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, γι’ αυτό και προχωρά στην πρόσληψη άλλων 4000 αστυνομικών, τη στιγμή που πετάει στην ανεργία χιλιάδες εκπαιδευτικούς και καταδικάζει στην αμάθεια τους μαθητές.
Αποτελεί αυταπάτη κάθε προσπάθεια περιχαράκωσης γύρω από τις ιδιαιτερότητες της κάθε ομάδας εκπαιδευτικών και η ‘’απαίτηση να προηγηθούν’’ έναντι των άλλων, τη στιγμή που το Υπουργείο διαλύει και την τελευταία ελπίδα διορισμού μαζί με την ίδια την εκπαίδευση.
Αναγκαιότητα αποτελεί η συσπείρωση όλων αδιόριστων εκπαιδευτικών στο σωματείο στην κατεύθυνση των ενωτικών και μαχητικών αγώνων.
Απαιτούμε:
Ø Καμία συγχώνευση/κατάργηση σχολείου.
Ø Καμία περικοπή δαπανών, διορισμών, προσλήψεων, μισθών και επιδομάτων λόγω της κρίσης. Προσλήψεις όλων των αναπληρωτών από τον κρατικό προϋπολογισμό. Κατάργηση της ωρομισθίας.
Ø Να καταργηθεί ο νόμος της Διαμαντοπούλου που απαξιώνει την εργασιακή μας εμπειρία και αμφισβητεί την παιδαγωγική μας επάρκεια.
Ø Μονιμοποίηση όλων όσων έχουν εργαστεί στο δημόσιο σχολείο.
Ø Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.
Ø Άμεση απορρόφηση στην εκπαίδευση όλων όσων έχουν τις προϋποθέσεις μονιμοποίησης από τον προηγούμενο νόμο (επιτυχόντες του προηγούμενου ΑΣΕΠ, 30μηνο, 24μηνο με ΑΣΕΠ).
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Σ.Ε.Α.Ε (ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ - ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ)
Τηλ. 6950311149
Website: http://seae.terapad.com
e-mail: somatio_orom_anapl@yahoo.gr
ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2011
Έτσι, σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, με 600 περίπου διορισμούς προτίθεται να καλύψει το Υπ. Παιδείας τα τρομακτικά κενά που υπάρχουν μετά και το νέο μαζικό κύμα συνταξιοδοτήσεων των εκπαιδευτικών, ενώ οι προσλήψεις αναπληρωτών δε θα ξεπεράσουν τις 6.000, μειωμένοι δηλαδή κατά 60% τουλάχιστον. Το υπουργείο για άλλη μια φορά αυτοαναιρείται, καθώς ξεκινώντας απ’ την αναλογία 1 προς 1 δεν τηρεί καν το 1 προς 10. Πολλοί συνάδελφοι αναρωτιούνται μα πως είναι δυνατόν να λειτουργήσουν τα σχολεία με τόσους λίγους διορισμούς. Είναι φανερό ότι πλέον δεν τους ενδιαφέρει αν θα λειτουργήσουν και δε θα διστάσουν γι’ αυτό να συνεχίσουν να διαλύουν δομές της εκπαίδευσης και να κλείνουν χιλιάδες ακόμα σχολεία, όπως έκαναν με την ΠΔΣ, τα Αθλητικά, την υποβάθμιση των Μουσικών, Καλλιτεχνικών και Ειδικών σχολείων, της 2ης ξένης γλώσσας, των ολοήμερων, το κλείσιμο πλέον των 1000 σχολείων και το στοίβαγμα των μαθητών σε 30αρια τμήματα. Άμεσος στόχος της κυβέρνησης η επιβολή δια της βίας του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, γι’ αυτό και προχωρά στην πρόσληψη άλλων 4000 αστυνομικών, τη στιγμή που πετάει στην ανεργία χιλιάδες εκπαιδευτικούς και καταδικάζει στην αμάθεια τους μαθητές.
Αποτελεί αυταπάτη κάθε προσπάθεια περιχαράκωσης γύρω από τις ιδιαιτερότητες της κάθε ομάδας εκπαιδευτικών και η ‘’απαίτηση να προηγηθούν’’ έναντι των άλλων, τη στιγμή που το Υπουργείο διαλύει και την τελευταία ελπίδα διορισμού μαζί με την ίδια την εκπαίδευση.
Αναγκαιότητα αποτελεί η συσπείρωση όλων αδιόριστων εκπαιδευτικών στο σωματείο στην κατεύθυνση των ενωτικών και μαχητικών αγώνων.
Απαιτούμε:
Ø Καμία συγχώνευση/κατάργηση σχολείου.
Ø Καμία περικοπή δαπανών, διορισμών, προσλήψεων, μισθών και επιδομάτων λόγω της κρίσης. Προσλήψεις όλων των αναπληρωτών από τον κρατικό προϋπολογισμό. Κατάργηση της ωρομισθίας.
Ø Να καταργηθεί ο νόμος της Διαμαντοπούλου που απαξιώνει την εργασιακή μας εμπειρία και αμφισβητεί την παιδαγωγική μας επάρκεια.
Ø Μονιμοποίηση όλων όσων έχουν εργαστεί στο δημόσιο σχολείο.
Ø Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.
Ø Άμεση απορρόφηση στην εκπαίδευση όλων όσων έχουν τις προϋποθέσεις μονιμοποίησης από τον προηγούμενο νόμο (επιτυχόντες του προηγούμενου ΑΣΕΠ, 30μηνο, 24μηνο με ΑΣΕΠ).
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Σ.Ε.Α.Ε (ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ - ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ)
Τηλ. 6950311149
Website: http://seae.terapad.com
e-mail: somatio_orom_anapl@yahoo.gr
ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2011
6 σχόλια:
Ifhjkm
Άλλοι μπαχαλακηδες και οι εκπαιδευτικοί
Δηλαδή για να εξασφαλισθεί η συντεχνία μας όλοι οι άλλοι να πανε να ..
Τουλάχιστον να παρήγαγαν έργο οι περρισοτεροι από εσάς κάτι θα γινοταν
Μονο που οι εκπαιδευτικοι "φυλανε" τα παιδια σου για ενα 5/6ωρο για να μπορεις κυριε 1:55 να
εργαζεσαι ησυχος η να πινεις τον καφε σου ανεμελα, αυτο ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ!
Η αναγκη φαινεται στις σχολ. αργιες , οπου οι γονεις "επιστρατευουν" παπουδες, συγγενεις, γειτονους, η αναγκαζονται να χανουν το μεροκαματο τους μενοντας σπιτι με τα παιδια.
Οσο για το διδακτικο εργο, που δεν το βλεπεις αμεσα, σου λεω: κατσε μονος σου να διδαξεις σε ΕΝΑ παιδι(το δικο σου)! Ποσο μαλλον σε 25!
Παραβλεπω βεβαια το διοικητικο/γραμματειακο εργο, το οποιο εξαναγκαζονται να κανουν οι εκπαιδευτικοι.
Σιγουρα ομως και σε καμια περιπτωση ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΝΩ τους πουλημενους συνδικαλιστες, εξαιτιας των οποιων η Παιδεια δυστυχως Καταρρεει.
Αυτα σε απαντηση του 1:55 «Παγκαλοειδους»
οι εκπαιδευτικοι φυλανε τα παιδια μου
με κανα 10χιλιαρο το χρονο
με 5χιλιαρο πανε ιδιωτικο
στοκε τελευταιε, εισαι βλακας τεραστιος...
σε ποιον δινεις ρε 10,000 για να σου φυλαει τα παιδια;
και ακομα κι ετσι να ταν, επρεπε να διαιρεσεις 10.000 με το 25 κατα μεσο ορο σε μια ταξη, και να βγει 400 ευρω το μερτικο σου...
400 δημοσιο < 5000 για ιδιωτικο...
παπαγαλακι παγκαλοειδες, πρασινο σκουληκι, πανυβλακα...
αμα μου πεις οτι δινεις φορο 3000 γιατι δεν ειναι μονο αυτα που πληρωνεις για παροχες, δηλωνεις πολυ μεγαλο εισοδημα και τοτε συγχαρητηρια εισαι ενας απο τους εχοντες να δωσουν λεφτα και για ιδιωτικο...
οποτε πηγαινε το εκει και σκασε!
σκατο πλουσιε...
Από την μια φίλε freemind φυλάτε τα παιδιά μας 5/6 ώρες για να πίνουμε ανέμελα τον καφέ μας και από την άλλη επιστρατεύουμε παππούδες ή χάνουμε μεροκάματο? Τελικά εμείς δουλεύουμε ή πίνουμε καφέ?
Το σίγουρο είναι ότι εαν δουλεύουμε, 5 μήνες άδεια τον χρόνο δεν έχουμε.
Για μένα όμως αυτά είναι λεπτομέρειες, γιατί όντως το να είσαι εκπαιδευτικός δεν είναι απλό επάγγελμα. Τεράστια η ευθύνη να καλλιεργείς μόρφωση, παιδεία σε νέους ανθρώπους.
Το πόσοι από εσάς κάνουν καλά την δουλειά τους είναι το θέμα, το οποίο μαζί με τα εγκλήματα της κυβέρνησης στο χώρο της παιδείας είναι οι λόγοι που αυτή καταρρέει.
Αναλογιστείτε λοιπόν κι εσείς τις ευθύνες σας και άσε το ύφος 'παραβλέπω βέβαια το διοικητικό/γραμματειακό έργο' γιατί θα έπρεπε να βλέπεις και το εργασιακό καθεστώς δίπλα σου, στους συνομίληκούς σου στον ιδιωτικό τομέα κλπ που δουλεύουν 12ώρα.
Αλλά αυτό είναι το πρόβλημα και γι αυτό σε κράζει κι ένας φίλος παραπάνω (να εξασφαλισθεί η συντεχνία μας...): γιατί έπρεπε να φτάσει το πρόβλημα στην πόρτα σας για να φωνάξετε, και να φωνάξετε μόνο για πάρτυ σας. Για τους άλλους που κλαίνε τόσο καιρό στ' @@ σας?
Δημοσίευση σχολίου