Πέμπτη, Ιουλίου 21, 2011

ΚΟΛΛΕΓΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΙΚΑ, ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΤΥΧΙΩΝ


Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ...ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ ΚΑΙ ΙΕΚ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΑΜΦΙΒΌΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΑΤΕΙ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ...ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΛΕΟΝ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ.


Την κατάργηση του άρθρου 16, που βάζει φραγμό στην ιδιωτική εκπαίδευση στη χώρα μας, προωθούν κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας με εντολή της τρόικας και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί συνταγματική αναθεώρηση. Υστερα από αρκετά σενάρια και υπό την πίεση των δανειστών μας, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Ε», βρέθηκε το κατάλληλο κλειδί.Είναι η κατάργηση του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ), του μόνου αρμόδιου οργάνου για την ακαδημαϊκή αναγνώριση πτυχίων εξωτερικού, συμπεριλαμβανομένων και των τίτλων των κολεγίων-παραρτημάτων Ιδρυμάτων αλλοδαπής.


Στο Μνημόνιο ορίζεται σαφής απαίτηση για αλλαγή του νόμου λειτουργίας του ΔΟΑΤΑΠ, με σκοπό την «άρση των όποιων περιορισμών αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων από πτυχία παραρτημάτων ξένων Πανεπιστημίων» (βλ. κολέγια). Ωστόσο, η κατάργησή του, που μελετάται αυτόν τον καιρό από το υπουργείο Παιδείας, θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις. Θα αρθεί και ο τελευταίος φραγμός για την πλήρη εξομοίωση των ξένων τίτλων με τους ελληνικούς των δημόσιων Πανεπιστημίων, δηλαδή η υποχρέωση της ακαδημαϊκής αναγνώρισης, η οποία συνδέεται άρρηκτα με το άρθρο 16 και την απαγόρευση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Εν ολίγοις, καταργείται στην ουσία του το άρθρο 16, και μάλιστα χωρίς ν' ανοίξει ρουθούνι.
Υπόμνημα



Αυτές τις ημέρες η υπουργός Παιδείας, Αννα Διαμαντοπούλου, έχει στα χέρια της υπόμνημα του ίδιου του προέδρου του ΔΟΑΤΑΠ, με το οποίο προτείνεται η κατάργηση του φορέα. Το σκεπτικό της πρότασής του βασίζεται στα διεθνή δεδομένα, και για την ακρίβεια στο γεγονός ότι σε κανένα μέρος του κόσμου δεν γίνονται ακαδημαϊκές αναγνωρίσεις από κάποιον φορέα, αλλά από τα ίδια τα Πανεπιστήμια και μόνο σε περιπτώσεις συνέχισης σπουδών (μάστερ, διδακτορικό). Εν ολίγοις, αν κάποιος ενδιαφερόμενος ζητήσει να πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές σ' ένα ελληνικό Ιδρυμα, το ζήτημα της αντιστοίχισης των τίτλων που θα έχει στην κατοχή του θα το αντιμετωπίζει το Ιδρυμα υποδοχής και η υπόθεση θα λήγει εκεί. Κάπως έτσι αναμένεται να συμπληρωθεί η μεγάλη επιχείρηση αλλαγής της φυσιογνωμίας των ανώτατων σπουδών στην Ελλάδα.


Ουσιαστική κατάργηση


Η απαλλαγή της υποχρέωσης για ακαδημαϊκή αναγνώριση των τίτλων σπουδών εξωτερικού, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και αυτών που προέρχονται από κολέγια συνεργαζόμενα με Ιδρύματα της αλλοδαπής, ισοδυναμεί με ουσιαστική κατάργηση του άρθρου 16, που απαγορεύει την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Ηδη, σύμφωνα με τις κοινοτικές οδηγίες, τα πρώην κολέγια - νυν ΚΕΜΕ, που συνεργάζονται με Ιδρύματα εξωτερικού, θεωρούνται πανεπιστημιακά παραρτήματα.


Επιβάλλεται η επαγγελματική αναγνώριση των τίτλων των αποφοίτων τους και όταν επέλθουν οι προαναφερόμενες αλλαγές, δεν θα υφίσταται καν ζήτημα ακαδημαϊκής αναγνώρισης. Δεν θα θεωρείται απαραίτητη και ως εκ τούτου δεν θα προβλέπονται σχετικοί περιορισμοί και απαγορεύσεις. Αλλωστε, είναι κοινό, πια, ευρωπαϊκό δεδομένο πως μοναδική προϋπόθεση αναγνώρισης τίτλων σπουδών είναι η επαγγελματική, καθώς είναι το μόνο αναγκαίο εισιτήριο για την ανεμπόδιστη μετακίνηση επαγγελματιών εντός της Ε.Ε., που είναι και ο απώτερος στόχος, αφού μόνον έτσι θα επιτευχθεί ο «ιερός» σκοπός της μεγάλης ευρωπαϊκής ανοιχτής αγοράς. Στο ίδιο πλαίσιο και η δρομολόγηση του λεγόμενου Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (στο οποίο θα προσχωρήσει και η Ελλάδα). Βασική μονάδα μέτρησης δεν είναι οι τίτλοι σπουδών, αλλά μαθησιακά αποτελέσματα, που περιλαμβάνουν κάθε λογής πιστοποιήσεις γνώσεων και δεξιοτήτων.


Το ΣΑΕΠ


Ως εκ τούτων, το άρθρο 16 θα μετατραπεί αυτομάτως σε μια ανενεργή, παρωχημένη συνταγματική πρόβλεψη, η οποία θα χρήζει και... αναθεώρησης! Ετσι, τουλάχιστον όπως φαίνεται, υπολογίζει τις εξελίξεις η κυβέρνηση, υπό την πίεση, πλέον, και της τρόικας. Ο δρόμος έχει, ήδη, μισοανοίξει, και με το ίδιο μαγικό κλειδί, δηλαδή, την επαγγελματική αναγνώριση «προσόντων», θα συνεχιστεί η προσπάθεια να ξεκλειδώσουν όλες οι κλειστές πόρτες στην Ελλάδα. Εξ ου και οι εντολές μέσω Μνημονίου, οι οποίες, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στις καθυστερήσεις σε ό,τι αφορά τις εκατοντάδες αιτήσεις για αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων ή καλύτερα «προσόντων» από το αρμόδιο, αλλά ουσιαστικά ανενεργό όργανο, το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ).


Από τον Οκτώβριο του 2010, οπότε και δημιουργήθηκε, δεν έχει βγάλει καμία απόφαση (σ.σ. μπλοκάρεται με διάφορους τρόπους, όπως με την απουσία εκπρόσωπου του ΤΕΕ κ.ά.). Το γεγονός αυτό έχει εξοργίσει τους Ευρωπαίους, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφάσισαν να απαιτήσουν πλέον μια άμεση, ριζική και γενικότερη λύση, όπως την αλλαγή όλου του θεσμικού πλαισίου, που θα συμπαρασύρει και τον ΔΟΑΤΑΠ. Αναφέρονται συγκεκριμένα στα 37 παραρτήματα των ξένων Πανεπιστημίων αλλά και στην αλλαγή του νόμου για τον ΔΟΑΤΑΠ.


Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το υπουργείο Παιδείας δεν θα προωθήσει άμεσα το σχετικό σχέδιο νόμου. Αλλωστε, θα είναι το τρίτο στη σειρά μετά το σχέδιο για τα ΑΕΙ που επιδιώκεται να πάρει άμεσα το δρόμο για τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, και μετά το σχέδιο για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση που ετοιμάζεται πυρετωδώς, ώστε να κατατεθεί, επίσης, το συντομότερο. Σ' αυτό μάλιστα θα περιλαμβάνονται οι τελευταίες αλλαγές σχετικά με τα πρώην κολέγια-νυν ΚΕΜΕ που συνεργάζονται με πανεπιστήμια εξωτερικού.


Πρόκειται για τις τελευταίες διευκολυντικές ρυθμίσεις με τις οποίες επιτυγχάνεται η πλήρης εναρμόνιση με τις κοινοτικές επιταγές. Μέσα σε δύο άρθρα καλύπτονται παραλείψεις και διορθώνονται κάποια λάθη. Οσο για το μνημονιακό σχέδιο, αυτό έχει πιο μακρύ, αλλά σαφώς προσδιορισμένο χρονικό ορίζοντα. Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα πρέπει να έχει ετοιμαστεί το νέο θεσμικό πλαίσιο και μέχρι τον Δεκέμβριο να έχει ψηφιστεί.


Αξίζει να σημειωθεί πως οι διαφαινόμενες εξελίξεις επιβεβαιώνουν τους όλο και πιο δυνατούς ψιθύρους περί κατάργησης του άρθρου 16 ή μάλλον περί αναζήτησης τρόπων κατάργησης εκτός της συνταγματικής αναθεώρησης, η οποία δεν μπορεί να γίνει παρά ύστερα από χρόνια. Η «Ε» πρόσφατα είχε αποκαλύψει την πρόθεση της κυβέρνησης να εντάξει στα δημοψηφίσματα ακόμη και ζητήματα Παιδείας, ενώ ήδη είχε διαρρεύσει και δεν είχε θεωρηθεί τυχαία η αναφορά στο 16 κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου Διαμαντοπούλου στο ΚΤΕ (Κοινοβουλευτικός Τομέας Εργασίας) ΠΑΣΟΚ. *


Τι υπαγορεύει το Μνημόνιο στην κυβέρνηση
Συγκεκριμένα, στο κεφάλαιο για την Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας και ειδικότερα «Για τη βελτίωση του επιχειρηματικού Περιβάλλοντος και την ενίσχυση του ανταγωνισμού στις ανοιχτές αγορές» η κυβέρνηση καλείται να πράξει τα εξής:
- Να επικαιροποιήσει τις πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των εκκρεμών αιτήσεων για αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων και να τα στείλει στην Επιτροπή.


- Να παρουσιάσει σχέδιο νόμου για την τροποποίηση του νόμου 3328/2005 σχετικά με τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης και άλλες διατάξεις, με σκοπό την άρση της απαγόρευσης της αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων που προέρχονται από πτυχία από παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Οι κάτοχοι πτυχίων από 37 παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων από άλλα κράτη-μέλη στην Ελλάδα θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να εργάζονται στην Ελλάδα υπό τους ίδιους όρους με τους κατόχους ελληνικών πτυχίων. [Q3-2011]


- Να προχωρήσει τις διαδικασίες υιοθέτησης νομοθεσίας για την τροποποίηση του νόμου 3328/2005, ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι κάτοχοι διπλωμάτων από παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων από άλλα κράτη-μέλη στην Ελλάδα έχουν το δικαίωμα να εργαστούν στην Ελλάδα, αντιστοίχως, υπό τους ίδιους όρους με τους κατόχους των ελληνικών πτυχίων. (Q4-2011)


Α. ΑΝΔΡ.
Της ΑΝΝΑΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗ

-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΠΡΕΖΑ TV
21-7-2011

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στα αρχίδια μας , λές και το όνειρο μας ήταν να μπούμε στο Δημόσιο.....

Στον ιδιωτικό τομέα δεν μετράνε αυτά.....

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΟΣΟΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΚΡΑΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΙΘΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ.ΕΓΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2002 ΕΙΣΗΧΘΗ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΩ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΟΥ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2006 ΚΑΙ ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ 7.5.ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΟ ΠΟΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ 5.000 ΕΥΡΩ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΙΑ 2 ΕΤΗ ΣΥΝΑΠΤΑ,ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΓΚΟ ΥΛΗΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ "ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟ".ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ Η ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΩ ΣΕ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΝΩΣΤΟ...ΚΑΙ ΔΗΛΩΘΕΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟ 2 ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΑΛΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ...ΜΕΣΟ ΕΧΕΙΣ;;;;ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ;;;;;ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΝΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΗ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΕΡΙ "ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ,ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΧΑΡΤΙΩΝ ΚΤΛ ΚΤΛ".ΜΕ ΕΠΕΙΣΑΝ.ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ.ΚΑΜΜΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΕΥΝΟΙΚΟΤΕΡΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΕΝ ΧΡΗΖΩ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΕΙΡΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΑΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΦΟΙΤΟΥΝΤΩΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ ΜΕ ΠΛΗΘΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ,ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ.ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ ΘΑ ΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.ΤΙ ΤΟ ΚΑΚΟ Η'ΕΠΙΛΗΨΙΜΟ ΠΡΑΤΤΩ;ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΥΝΗΓΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΜΟΥ;ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΕΙ ΧΩΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 1.500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΜΟΥ;ΕΝΩ ΤΙ;ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΞΑΝΘΙΑ ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΗ;;;ΓΙ'ΑΥΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΑΝ ΕΛΘΕΙ ΤΕΛΙΚΩΣ Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΗΣ-ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΑΛΛΩΣΤΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ.ΕΛΠΙΖΩ Ο ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ πήγα σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα. Καμία σχέση το «ό,τι πληρώνεις παίρνεις». Οι καθηγητές μου ήταν απίστευτοι, απαιτητικοί, δεν χάριζαν κάστανα, αλλά ήταν παράλληλα και φίλοι μου - κάποιοι από αυτούς. Εγώ σπούδαζα ψυχολογία, κύριοι, και είχα φίλους στο Οικονομικό του Πειραιά που δεν ήξεραν καν ποιος είναι ο Άνταμ Σμιθ, ενώ εγώ είχα διαβάσει κείμενά του στα μαθήματα γενικής παιδίας του πανεπιστημίου...

Λέτε βλακείες ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι χάλια. Απλά θα πρέπει να προσέξεις πού πας. Προσωπικά πάντως χαίρομαι πάρα πολύ που δεν πήγα σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Μια επίσκεψη μόνο με έπεισε...

Ανώνυμος είπε...

2:40 Κοπελία εγγραψες.... Μην μήλησουμε και για την ποιώτιτα των σπουδών.....

Πρέζα τώρα που το σκέφτομαι ,δεν είναι ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ/ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ να μήν θές να αναγνωρίζεται το δίκο μου πτυχίο και μόνο τα Ελληνικά??? Κανονικά , με βάση αυτών που πρευσβέυεις , θα έπρεπε να ήσουν υπέρ.... χααχαχαχαχ

Πάντος και εγώ θυμαμαι να μου ζητάνε γνωστοί μου σε Ελλ. Πανεπ. να τους λύσω τις ασκήσεις , γιατι απλώς αυτοί δεν ήξεραν..... Αθάνατη Ελλάδα.....

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν κύριοι, το Δημόσιο Πανεπιστήμιο, παλαιότερα, ήταν ότι καλύτερο υπήρχε από πλευράς έμψυχου υλικού. Αν και είχε τεράστια προβλήματα, κυρίως λόγω έλλειψης κονδυλίων, οι φοιτητές τότε, ήταν πραγματικά οι άριστοι, για τον απλό λόγο, ότι ο τρόπος εισαγωγής ήταν κατά γενική ομολογία αδιάβλητος. Επίσης στις λίγες σχολές που υπήρχαν, έμπαιναν μόνο οι άριστοι επιστήμονες, που αργότερα μεγαλούργησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η απόκτηση ενός πτυχίου, εξασφάλιζε όχι μόνο κύρος, αλλά και σίγουρη σταδιοδρομία, αφού σχετιζόταν απόλυτα με την αγορά εργασίας. Αργότερα βέβαια για κομματικούς, κυρίως, αλλά και οικονομικούς λόγους, τα Πανεπιστήμια αποδεσμευτήκαν από την αγορά εργασίας. Τα πτυχία μετατράπηκαν σε γραμμάτια κομματικής συναλλαγής, χάνοντας δυστυχώς, μέρος της αξίας τους. Τώρα, πιστοί δολοφόνοι της παιδείας, οι πολιτικοί , προωθούν τα “δικά τους παιδιά” τους ιδιοκτήτες κολλεγίων, όπου θα έχουν τα δικά τους κριτήρια αξιολόγησης, και θα δίνουν πτυχία κατά το δοκούν. Σκοπός, ο εγκλωβισμός των νέων ανθρώπων σε ένα σύστημα, όπου οι γονείς θα πληρώνουμε μόνο και μόνο, για να δούμε τα παιδιά μας άνεργους επιστήμονες και να παρακαλάμε στη συνέχεια τους κλέφτες πολιτικούς για μια δουλειά. Μια μόνο συμβουλή: διεκδικήστε το δικαίωμα να έχετε αμοιβή, η οποία να αντιστοιχεί στους κόπους και τις προσπάθειές σας. Καλή τύχη.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ Η ΙΔΙΑ ΤΩΝ 14.40,ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΧΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΦΕΡΟΝΤΕΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΛΕΨΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΨΕΥΤΟΙΔΕΟΛΟΓΟΙ ΧΑΙΡΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΤΣΕΠΗ ΟΠΩΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ.ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΔΕΞΙΟ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΩΟ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ.ΑΠΑΞΙΩΝΩ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟ ΕΚ ΤΩΝ 300 ΣΗΜΕΡΑ.ΕΧΩ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΥΨΕΙ.ΕΧΩ ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ,ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΟΥΤΕ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΙ ΟΥΤΕ ΠΛΟΥΣΙΟΙ.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΘΕΣ ΤΙ;ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;;;ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ;;;ΝΑ ΜΟΡΘΩΘΕΙΣ;;;ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;;;ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΣΑΙ;;ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ Η'ΜΗ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΜΟΥ;ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΣΑ,ΑΠΟΦΟΙΤΩΝΤΑΣ ΗΔΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ,ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΕΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ;ΓΙΑΤΙ;ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ;ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΠΑΡΤΥ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ;ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ!!!ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ Ε;;;Ε ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΟ ΜΕΛΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΑΡΘΕΙ ΤΟ ΜΕΛΙ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πέστα Χρυσόστομη :D Εύγε!

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ Η'ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ Ε.Μ.Π Η' ΤΗΣ ΦΙΛΟΦΟΦΙΚΗΣ ΚΤΛ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΕΚΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ;ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΤΕ;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ....Η'ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΝΑΤΕ ΤΟΝ ΑΓΓΛΟ Η'ΤΟ ΓΑΛΛΟ Η'ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣΕ;ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ....ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΗΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΓΩ Η ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΟΙΤΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΙ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΚΑΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΣΑΡΔΕΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 ΕΤΗ-ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ,4 ΧΡΟΝΙΑ Η ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΤΣΙΠΟΥΡΕΣ;;;;ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ Ε;;;;-ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΣ 4ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ,ΑΝ Κ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΕΝΩ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ (ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΙΧΘΥΟΛΟΓΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ.....(!) )ΜΟΛΙΣ ΣΤΑ 17 Η'ΤΑ 18 ΣΟΥ-ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΚΩΣ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΕΙ,ΤΥΧΑΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΗΤΑΝ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ....

Ανώνυμος είπε...

Άκου Αγγελική. Νομίζεις ότι με το νομοσχέδιο θα αρθούν οι αδικίες; Γελιέσαι. Ναι, οι Πρυτάνεις το παρακάνουν σε πολλά πράγματα. Αυτοί όμως που επιχειρούν να τους ελέγξουν, είναι οι υπεύθυνοι για την κατάσταση που περιέγραψες. Σκέψου, ότι αν οι σημερινοί πτυχιούχοι δεν βρίσκουν δουλειά, θα βρουν οι απόφοιτοι των κολλεγίων; Θα πληρώσουν οι γονείς, για να πάρουν τα παιδιά πτυχίο, που δεν θα αξίζει τίποτα. Θα ζητήσουν οι εργοδότες μετά μεταπτυχιακό, διδακτορικό, πεοθηλασμό (συγνώμη για τη φράση, αλλά εκεί το πάνε) κλπ. Θα μπούμε σε ένα φαύλο κύκλο, όπου άνεργοι πτυχιούχοι θα φυλάμε κατουρημένες ποδιές, για 200 ή 300 ευρώ. Ξύπνα λοιπόν, και αγωνίσου κατά του συστήματος που σου επιβάλλουν, γιατί αλλιώς κερδισμένοι θα είναι οι συγγενείς και φίλοι των βολευτών. Όσο για το δικαίωμα να σπουδάσει κάποιος το θεωρώ αυτονόητο. Να σπουδάσει όμως κάτι που θα τον βοηθήσει να ζήσει αξιοπρεπώς, γιατί καλό είναι το η γνώση για τη γνώση, αλλά η γνώση πρέπει να αμείβεται κιόλας, διότι με άδειο στομάχι, σκέφτεσαι μόνο την πείνα σου. Με συμπάθεια, ένας άνεργος πτυχιούχος. Υ.Γ. Φίλε Πρέζα, συμφωνώ σε όλα εκτός από το: ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. Ο στόχος του συστήματος δεν είναι να μείνουν άνεργοι οι πτυχιούχοι. Είναι να γίνουμε σκλάβοι, ενός ψωρομισθού που θα είναι αποτέλεσμα του εκβιασμού "Αν θέλεις ΙΚΑ και αύξηση δεν πειράζει. Ξέρεις πόσοι πτυχιούχοι παρακαλάνε;"

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΕΡΓΕ ΠΤΥΧΙΟΥΧΕ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.ΑΠΟ ΤΟ 2006...ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.ΤΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΖΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΡΙΝΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ.ΤΑ ΖΥΓΙΣΑ.ΕΓΩ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ.ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΥΤΟ.ΑΝΕΡΓΙΑ;ΕΚΑΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΚΑΙ ΜΕΤΑ 150 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ...ΞΕΡΩ,ΤΑ ΕΙΔΑ...ΣΥΜΦΩΝΩ.ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ Η'ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ;;;ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΖΩΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕ;Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

@5:01μμ. Για μένα και για σένα δεν έχει καμιά διαφορά να είσαι άνεργος με πτυχίο ή χωρίς πτυχίο. Η αξία του ανθρώπου είναι πάνω από οποιοδήποτε τίτλο και χαρτί. Όμως αυτό ακριβώς λέω: Το σύστημα αυτό δεν θέλει απλά φθηνά εργατικά χέρια. Θέλει σκλάβους για όλες τις δουλειές. Το ίδιο το σύστημα σου έχει επιβάλλει ως αξία το πτυχίο, όπως σου επέβαλλε ως αξία την υπακοή, την "τάξη", τον καταναλωτισμό, την εκμετάλλευση. Σου είπα πως σκέφτονται τα αφεντικά (και δεν εννοώ μικρομεσαίους με μερικούς υπαλλήλους): Θα προτιμήσουν επιστήμονες πτυχιούχους, εφόσον μπορούν να τους έχουν στην ίδια τιμή με κάποιους χωρίς πτυχίο. Στον καπιταλισμό ισχύει η προσφορά και η ζήτηση. Προσφέροντας πτυχία σε όλους δημιουργείς πολλούς πτυχιούχους. Λίγες θέσεις εργασίας και πολλοί υποψήφιοι σημαίνει μείωση μισθών. Έτσι μπορούν να διαλέξουν νέους σκλάβους "καλύτερα μοντέλα" σε καλή τιμή. Για τον καπιταλισμό, ο εργαζόμενος είναι προϊόν και ως τέτοιο, η τιμή του καθορίζεται από τους κανόνες της αγοράς. Φυσικά ως άνθρωπος, θεωρώ καθήκον να αγωνιστώ κατά ενός τέτοιου απάνθρωπου συστήματος. Αν δεν αγωνιστούμε για ισότητα και για δικαίωμα στη ζωή θα χαθούμε. Ξυπνήστε, ακόμα και η επιλεκτική χρεωκοπία είναι για να μας κρατάνε αλυσοδεμένους. Ο άνεργος πτυχιούχος.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ" ΦΑΝΗΚΕ ΣΑΝ ΕΙΡΩΝΙΑ.ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ.ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΠΑΣΧΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΑΡΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΕΝΝΟΕΙΣ ΙΣΩΣ ΟΤΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ.ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΑΤΟΠΟ.ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟΙ ΕΙΤΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΝ ΤΟΥ,ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗ.ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.
ΟΠΩΣ Η ΥΓΕΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΑ ΑΓΑΘΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ....ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ.ΚΑΙ ΕΛΑ ΕΣΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟ.ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Π.Χ ΕΝΑ ΤΥΧΑΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗ Η'ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ "ΕΒΑΛΕ" ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΕΣΥ Η'ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟ;ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ Ε.Σ.Υ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΦΑΓΗ!ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ.ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ.ΑΓΓΕΛΙΚΗ.

Ανώνυμος είπε...

@12:51μμ. Η υγεία, η παιδεία, καθώς και μια σειρά από άλλα αγαθά πρέπει να είναι δημόσια και υπό τον έλεγχο του κράτους. Ο λόγος είναι απλός: Ένα ΣΩΣΤΟ κοινωνικό κράτος, οφείλει να μεριμνά για την υγεία των πολιτών ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Αυτό δεν μπορεί να γίνει στην Αμερική πχ, που για να νοσηλευτείς πρέπει να πληρώσεις. Ειδάλλως πεθαίνεις. Η σημερινή πολιτική, κάνει τον κόσμο να πηγαίνει στα ιδιωτικά νοσοκομεία γιατί εξυπηρετείται καλύτερα. θα έπρεπε όμως το κράτος να μεριμνά για την υγεία των πολιτών και να έχει καλύτερες υπηρεσίες από τα ιδιωτικά νοσοκομεία. Ο λόγος που δεν το κάνει είναι το κέρδος. Συμφέρει πολλούς να είναι ακριβή η περίθαλψη και να πηγαίνουν στους ιδιώτες οι άρρωστοι. Το ίδιο και η παιδεία. Ένα δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα (εφόσον λειτουργεί σωστά), φροντίζει για όλα τα παιδιά χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν κι άλλο οι γονείς. Επίσης οφείλει να εξασφαλίζει την περεταίρω σταδιοδρομία των νέων, βρίσκοντας την κατάλληλη εργασία, ανάλογα τις δεξιότητες του καθενός. Αυτό πρέπει να γίνει, γιατί όλα όσα μαθαίνουμε δεν είναι στείρα γνώση, αλλά ωφέλιμη για το σύνολο. Στον Καπιταλισμό δεν ισχύει ο ανθρωπισμός αλλά ο νόμος της ζούγκλας. Η επιβίωση του ισχυρότερου (πλουσίου). Θα συμφωνήσεις ότι κάποια πράγματα πρέπει να μένουν δημόσια, όπως πχ ο στρατός, η δικαιοσύνη, μακριά από ατομικά συμφέροντα. Οι δοσίλογοι πολιτικοί, διαλύουν το κράτος, για να πούμε ζήτω στην ιδιωτικοποίηση. Ιδιωτικοποίηση όμως σημαίνει μονοπώλια και ολιγοπώλια, αφέντες και σκλάβους. Και ο άνθρωπος πρέπει Ακόμα, το μέσον είναι γνώριμα των πολιτικών, όχι του κράτους. Το ότι οι ίδιοι που χρησιμοποιούν το μέσον, είναι αυτοί που φέρνουν το νόμο, σίγουρα σε βάζει σε σκέψεις. Το ότι βάζουν τους άχρηστους σε καλές θέσεις το γνωρίζω. Δε φταίει όμως ο δημόσιος χαρακτήρας της παιδείας γι αυτό, αλλά αυτοί που παρανομούν. Σε καμιά περίπτωση δεν υποτιμώ τους αγώνες των παιδιών που πάνε στα κολλέγια. Λέω όμως, και αυτό με πικράνει, ότι σας πουλάνε, όπως κάνουν και με εμάς, και με όλους τους εργαζόμενους. ΜΑΣ παίρνουν τα χρήματα, την ζωή, την αξιοπρέπεια, για μια ψεύτικη ελπίδα. Και όταν δεν έχεις χρήματα στον καπιταλισμό, αρχίζουν οι συμβιβασμοί. Συμβιβασμοί για να μεγαλώσεις τα παιδιά σου, να πληρώσεις το ρεύμα, το νερό, που κανονικά έπρεπε να ανήκουν σε όλους. Αυτό εννοώ όταν μιλάω για αξιοπρέπεια. Δούλεψα σαν αγρότης, σε συνεργίο καθαρισμού, φύλακας, υπάλληλος, επιχειρηματίας, εκπαιδευτικός (ΚΕΚ), σε λογιστικό γραφείο. Σε όλες τις δουλειές, οι εργαζόμενοι αμείβονται λιγότερο από αυτά που πραγματικά προσφέρουν. Το κέρδος του εργοδότη, βγαίνει από τη υπεραξία του εργάτη. Με τον όρο αξιοπρέπεια, εννοώ την κατάσταση εκείνη που θα σου επιτρέπει να ζήσεις χωρίς καταναγκασμούς, όπως εσύ θέλεις, απολαμβάνοντας εσύ και η κοινωνία τους καρπούς των κόπων σου. Πιστεύω απλά ότι αξίζουμε όλοι μια καλύτερη ζωή. Πρέπει για να πετύχουμε, να αλλάξουμε. Συμφωνώ και σ' αυτό. Ευχαριστώ. Ο άνεργος πτυχιούχος.

Ανώνυμος είπε...

Ιδιωτικοποίηση όμως σημαίνει μονοπώλια και ολιγοπώλια, αφέντες και σκλάβους. Και ο άνθρωπος πρέπει να είναι ελεύθερος (Διώθρωση).