ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ!!!
Η πόρτα είναι κλειδωμένη ακόμα και τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος. Για να μπει κάποιος πελάτης, πρέπει να χτυπήσει τη γυάλινη πόρτα ή το τζάμι της βιτρίνας. Στο παρελθόν, είχε γίνει στόχος διαρρηκτών και έκτοτε παρακολουθείται σε καθημερινή βάση από ιδιωτική ασφάλεια, διαθέτει σιδερένια ρολά και συναγερμό.
«Η κατάσταση στην περιοχή γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Πλέον δεν μας ενδιαφέρει να προστατέψουμε το εμπόρευμά μας ούτε το πορτοφόλι μας. Φοβόμαστε και παίρνουμε μέτρα για τη σωματική μας ακεραιότητα», λέει η κ. Χριστίνα Μπαβέλλα, η οποία μαζί με τη μητέρα της διατηρεί κατάστημα γυναικείων ρούχων στην οδό Πατησίων, λίγα μέτρα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ. Οπως αναφέρει, η έλλειψη ασφάλειας ωθεί όλο και περισσότερους επαγγελματίες της περιοχής στην απόφαση να μεταφέρουν την επιχείρησή τους σε κεντρικότερα και πιο ήσυχα σημεία της Αθήνας, ακόμα και στα βόρεια προάστια. Αυτή η σκέψη, παραδέχεται, έχει περάσει πολλές φορές και από το δικό της μυαλό. Ο φόβος είναι τεράστιος, λέει, και δεν σταματά στις εννέα το βράδυ όταν το κατάστημα κλείνει. Το σπίτι της βρίσκεται πέντε στενά παρακάτω, στην οδό Κεφαλληνίας και η αγωνία της εκείνα τα πέντε λεπτά της διαδρομής κορυφώνεται. Ακόμα και μέσα στο σπίτι της δεν αισθάνεται ασφαλής. «Υστερα από δεκάδες κρούσματα κλοπών στην πολυκατοικία, κινητοποιηθήκαμε κι εμείς. Τοποθετήσαμε ειδικές ασφάλειες στα παράθυρα γιατί αυτός ήταν ο συνηθέστερος τρόπος εισβολής των διαρρηκτών, βάλαμε κάγκελα στον φωταγωγό και εγκαταστήσαμε σύστημα συναγερμού», λέει η 25χρονη και προσθέτει πως σχεδόν σε καθημερινή βάση ακούει για νέες κλοπές στη γειτονιά καθώς και για τραυματισμούς ενοίκων.
Η ανάγκη της κ. Μπαβέλλα να αισθάνεται ασφαλής αποτυπώνεται και στους αριθμούς της αγοράς συστημάτων ασφαλείας. Παρά την οικονομική κρίση, αυτή η αγορά εξακολουθεί να παρουσιάζει αυξητικούς ρυθμούς καθώς αρκετοί πολίτες ενισχύουν ή αντικαθιστούν με νέα τεχνολογία τον εξοπλισμό που διαθέτουν. Παράλληλα η αγορά έχει ανοίξει και στην περιφέρεια με αποτέλεσμα κάτοικοι ακόμα και χωριών, όπου σημειώνεται αύξηση της εγκληματικότητας, να θωρακίζουν τα σπίτια τους. Ενοικοι και ιδιοκτήτες διαμερισμάτων είναι εξοικειωμένοι με το αντικείμενο και κάνουν έρευνες αγοράς προσπαθώντας να εξασφαλίσουν την προστασία του διαμερίσματός τους σε πιο προσιτές τιμές.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ. «Τη δεκαετία του 1990 αυξήθηκαν κατακόρυφα οι πωλήσεις σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, σε όλα τα προϊόντα. Τότε, δεν υπήρχε τόσο μεγάλη ποικιλία και τα προϊόντα ήταν πιο ακριβά. Οι απαιτήσεις ήταν μεγαλύτερες και το ενδιαφέρον των πελατών στρέφονταν κυρίως στα επώνυμα προϊόντα χωρίς να λαμβάνεται υπόψη, σε τόσο μεγάλο βαθμό, το κόστος. Οι συναγερμοί ήταν από τότε στην πρώτη γραμμή ζήτησης και ακολουθούσαν οι κάμερες ασφαλείας. Οι πελάτες προέρχονταν κυρίως από τη μεσαία τάξη ή ήταν επαγγελματίες που ζητούσαν να θωρακίσουν την περιουσία τους. Σήμερα, το πρώτο που ρωτούν οι ενδιαφερόμενοι είναι το κόστος. Καταγράφεται λοιπόν αύξηση στα προϊόντα, αλλά σε εκείνα που πωλούνται στις πιο οικονομικές τιμές», λέει ο υπεύθυνος σε εταιρεία συστημάτων ασφαλείας Χρήστος Αδαμόπουλος.
Τα νέας τεχνολογίας προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά, όπως τα ασύρματα συστήματα συναγερμού, προσελκύουν το ενδιαφέρον μεγαλύτερου κοινού.
Ρεπορτάζ: Λία Νεσφυγέ, Αγγελική Καραγεώργου
ΠΡΕΖΑ TV
27-8-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου