Η τηλεόραση εδώ και δεκαετίες είναι η σίγουρη παρέα πολλών τηλεθεατών. Τα τελευταία χρόνια, όμως, στη ζωή πολλών ανθρώπων έχει μπει το Ιντερνετ. Και μάλιστα δυναμικά, αφού πλέον το Διαδίκτυο έχει γίνει προέκταση της καθημερινότητάς μας.Πολύ περισσότερο την τελευταία πενταετία, από τη στιγμή δηλαδή που ιδρύθηκε το YouTube, που είχε αποτέλεσμα το Διαδίκτυο να κλέψει σε μεγάλο ποσοστό τη λάμψη της τηλεόρασης.
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, αποδεικνύεται ότι οι ηλικίες κάτω των 35 ετών προτιμούν το Ιντερνετ σε σχέση με την τηλεόραση, ενώ οι ηλικίες νεότερες των 21 ετών προτιμούν αποκλειστικά το Ιντερνετ.
Το 2007, η Google αγόρασε την ιστοσελίδα YouTube.com έναντι 1,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων, εξασφαλίζοντας τη συνέχιση λειτουργίας της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών που προσφέρει, διατηρώντας το προνόμιο των χρηστών να μην πληρώνουν και να μπορούν να έχουν πρόσβαση ανά πάσα ώρα και στιγμή.
Προχθές ανακοινώθηκε πως το YouTube ετοιμάζεται να εγκαινιάσει δώδεκα κανάλια, τα οποία θα προβάλλουν εκπομπές αθλητικές, πολιτιστικές, ψυχαγωγικές και μόδας.
Η Google δεσμεύεται να πληρώσει τους παραγωγούς δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδά της θα προέρχονται από διαφημίσεις, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τα κανάλια δεν θα είναι συνδρομητικά. Επίσης, δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί εάν τα κανάλια θα είναι διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο ή μόνο στην Αμερική.
Οι υπεύθυνοι της Google ζητούν από τους ιθύνοντες να δημιουργήσουν και ημερήσιο πρόγραμμα εκπομπών, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τα τηλεοπτικά κανάλια.
Ανάμεσα σε άλλα, η Google πρόσθεσε στο YouTube και νέα εργαλεία επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού, ώστε οι χρήστες να μπορούν να επεξεργαστούν τα βίντεο που θέλουν να ανεβάσουν στην ιστοσελίδα.
Η νέα αυτή υπηρεσία επιτρέπει σε όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες να επεξεργάζονται τα βίντεο που έχουν ανεβάσει, χωρίς να χρειάζεται να έχουν εγκατεστημένο στον υπολογιστή τους κάποιο ειδικό πρόγραμμα.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μ. ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ / Σ. ΜΑΝΙΑΤΗΣ / Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ / Ν. ΜΠΕΡΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΠΡΕΖΑ TV
30-9-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου