Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 23, 2011

ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ, ΕΜΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΦΕΙΛΕΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ…ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!


Στα 822 εκατ. ευρώ υπολογίζονται, μέχρι τον Ιούλιο, οι συνολικές οφειλές προς τη ΔΕΗ, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Αρθούρος Ζερβός.
Ειδικότερα, στη κατηγορία μικρής τάσης τα συνολικά χρέη από συμβόλαια τα οποία βρίσκονται ακόμη σε ισχύ ανήλθαν στα 350,1 εκατ. ευρώ. Από τις οφειλές αυτές, το 45,8% προέρχεται από νοικοκυριά, το 46% από εμπορικούς πελάτες, το 4,7% από αγρότες και το 3,5% από βιομηχανίες. Οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί από συμβόλαια που έχουν διακοπεί ανέρχονται στα 103 εκατ. ευρώ ενώ ακόμη υψηλότερα, στα 105,9 εκατ. ευρώ βρίσκονται τα χρέη του δημοσίου προς τη ΔΕΗ. 


Από τα στοιχεία της ΔΕΗ προκύπτει επίσης ότι ένας στους δέκα αδυνατεί να εξοφλήσει εγκαίρως το λογαριασμό του ρεύματος. 

Σύμφωνα με τον Αρθούρο Ζερβό η διαδικασία που ακολουθείται μέχρι τη διακοπή του ρεύματος είναι η εξής: 

Εάν ένας λογαριασμός δεν εξοφληθεί μέχρι την έκδοση του επόμενου, τότε το ανεξόφλητο ποσό ενσωματώνεται αυτόματα σε αυτόν και σε ευδιάκριτο σημείο, αναγράφεται πλέον το ειδικό μήνυμα "ειδοποίηση διακοπής", με το οποίο ο πελάτης ενημερώνεται εγγράφως για την επικείμενη διακοπή ρεύματος στην περίπτωση που δεν εξοφληθεί κατ΄ελάχιστον το ποσό οφειλής που προέρχεται από τον προηγούμενο λογαριασμό, μέχρι την ημερομηνία λήξης του δεύτερου αυτού λογαριασμού.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες με διμηνιαίους λογαριασμούς ρεύματος έχουν 85 μέρες περιθώριο από την επίδοσή του λογαριασμού για να τον εξοφλήσουν και 25 ημέρες μετά την έγγραφη ειδοποίησή τους με τον επόμενο λογαριασμό.  Όπως αναφέρει ο Αρθούρος Ζερβός, μετά τη λήξη της προθεσμίας αυτής και εφόσον οι λογαριασμοί δεν εξοφληθούν εφαρμόζονται όλες οι νόμιμες ενέργειες που προβλέπονται από τη σύμβαση προμήθειας και τον κώδικα προμήθειας, "μη αποκλειόμενης και της διακοπής του ρεύματος"

Σύμφωνα με τον ίδιο ωστόσο, ότι στα τοπικά καταστήματα της ΔΕΗ αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή πελάτες που αντιμετωπίζουν αντικειμενικές αδυναμίες εξόφλησης λόγω κρίσης και προχωρούν σε διακανονισμό οφειλών.  

ΠΡΕΖΑ TV
23-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: