Με κατάρρευση κινδυνεύει η Εγνατία Οδός στο τμήμα από Ασπροβάλτα και Μοναστήρι μέχρι τον Προφήτη, σε περίπτωση νέας νεροποντή όπως ανέφερε ο δήμαρχος Βόλβης, Δημήτρης Γαλαμάτης, κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης. Μεγάλο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί από τις πρόσφατες πλημμύρες στη θέση Κρανιόλακας, πάνω από τη λίμνη Βόλβη, όπου έχει βουλώσει με φερτά υλικά ο αγωγός που βρίσκεται κάτω από την Εγνατία.
O κ. Γαλαμάτης επισήμανε ότι εκτός από τα σημεία όπου θα πρέπει να υπάρξουν παρεμβάσεις στην περιοχή της Εγνατίας Οδού, δηλαδή στη βόρεια περιοχή της λίμνης, έργα θα πρέπει να γίνουν ακόμη στη νότια πλευρά, από το Στίβο και το Νικομηδινό μέχρι τη Μάδυτο και τη Ρεντίνα, που δεν επλήγησαν από τις πρόσφατες πλημμύρες, αλλά και στην ορεινή Αρέθουσα.
«Η ίδια η Εγνατία θα κινδυνεύσει με κατάρρευση με μια νέα νεροποντή, αν δεν καθαριστεί το σημείο με ειδικό μηχάνημα. Αυτή είναι η εικόνα που εγώ αποκόμισα και που βλέπει όποιος περάσει από εκεί, χωρίς να έχω αυτή τη στιγμή επιστημονικά τεκμήρια στα χέρια μου», σημείωσε ο δήμαρχος.
Οπως έγινε γνωστό, ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας θα εισηγηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας, τη δημιουργία ενός συνολικού σχεδίου για την αντιπλημμυρική προστασία των παραπάνω περιοχών αλλά και της Χαλκιδικής.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της «Εγνατίας Οδού», Τάσος Μουρατίδης, δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ: «Θέμα κατάρρευσης κατ' αρχήν δεν υπάρχει. Η Εγνατία Οδός είναι ένας άρτιος δρόμος τεχνικά σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο με εξαιρετικά κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά. Σε κάποια σημεία, στο τμήμα που αναφέρει ο δήμαρχος, είχαν προταθεί κάποια έργα από το 2005, όταν κατασκευάζονταν τα συγκεκριμένα τμήματα, με σκοπό τη βελτίωση της αντιπλημμυρικής προστασίας. Ορισμένα από αυτά έγιναν και ορισμένα δεν έγιναν. Όσα δεν έγιναν θα προγραμματιστούν μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα για να τα υλοποιήσουμε».
Ο δήμος Βόλβης βρίσκεται ακόμη σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης μετά τις πρόσφατες πλημμύρες που είχαν αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, την κατάρρευση μίας γέφυρας στον Μελισσουργό. Ειδικά για την περίπτωση της γέφυρας η αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης έδωσε εντολή για ένορκη διοικητική εξέταση προκειμένου να αναζητηθούν τυχόν ευθύνες για την κατασκευή της πριν από πέντε χρόνια.
ΠΡΕΖΑ TV
26-9-2011
1 σχόλιο:
Τα διόδια μια χαρα τα βάλανε πάντως 20 χλμ πιο κάτω...
Δημοσίευση σχολίου