Πέμπτη, Οκτωβρίου 20, 2011

ΜΠΑΧΑΛΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ VS ΠΑ.Μ.Ε : ΣΤΟΧΟΣ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ -ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ-

ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ...ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΣΚΑΣΑΝ ΟΙ ΜΠΑΧΑΛΟΙ...ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΜΗΣΑΝ ΟΛΑ...
ΣΤΟΧΟΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ (ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ) ... ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ 2 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ , ΠΑΡΟΛΗ ΤΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ,ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ,ΜΕ ΜΟΛΟΤΟΦ,ΣΤΟΥΣ ΑΜΑΧΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ,ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ


 ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΕΜΦΥΛΙΟΣ... 





































ΠΗΓΗ: http://www.naftemporiki.gr/photos/slideshow.asp?id=43214

ΠΡΕΖΑ TV
20-10-2011

53 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ντροπή στην ηγεσία του κκε. ήταν σίγουρο ότι θα γίνουν επεισόδια μεταξύ κουκουλοφόρων και πάμε από τη στιγμή που το πάμε ήθελε να πατρωνάρει όλη τη διαδήλωση.
για τους διαδηλωτές του πάμε δε λες τίποτα δηλαδή; δεν έχουν καμιά ευθύνη για τον εμφύλιο ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ;

Ανώνυμος είπε...

αοπλοι ΟΙ ΚΝΙΤΕΣ ΜΕ ΚΡΑΝΗ ΚΑΙ ΠΑΛΟΥΚΙΑ?....

ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΗΡΘΑΝΕ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ?....

Α ΡΕ ΠΡΕΖΑ.....Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.....ΕΚΕΙ ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ.....ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝΕ ΕΚΕΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ....

ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΜΕΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΤΗΣ ΚΑΥΜΕΜΕ ΠΡΕΖΑΚΙΑ.....

Ανώνυμος είπε...

1)έχει καταντήσει παραπληροφορητής;
2)ήταν πάντα και το έκρυβε μέχρι να χρησιμοποιήσει τη μεγάλη επισκεψιμότητά του για να παραπηροφορήσει;
3)πήραν άλλοι το μπλογκ;

ποιος ξέρει..

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΚΟΥΚΟΥΛΙΑ, ΤΙΣ ΚΡΟΤΟΥ ΛΑΜΨΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ????

ΤΟ ΚΛΟΜΠ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΑΤΑΤΖΗ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ Ε????

ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΓΑΖΙ, ΤΙ ΡΩΤΑΩ.....

ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ή ΑΜΥΝΘΗΚΑΝ ??????

ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΠΑΜΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΣ ΜΟΛΟΤΟΦ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ??????
ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΣ ΜΟΛΟΤΦ ΡΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ?????

ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΣΑΣ.....

ΠΟΣΑ 15χρονα ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ????
ΠΟΣΑ ΠΡΕΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ ??????

ΠΟΣΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ?????
ΠΟΣΕΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ VIDEOS ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ?????

ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΥ ????

ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΚΡΟΠΟΤΚΙΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΣΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΡΕΞΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ.....

Στράτος είπε...

Σήμερα είναι να απορείς με όλα αυτά που έγραψες πρεζα. Μέχρι και αναμετάδοση της παραπληροφόρησης του σκαι μας έκανες

Ανώνυμος είπε...

εχω δει ρουφιανους και ρουφιανους αλλα εσυ πρεζα εισαι αρχιρουφιανος

Ανώνυμος είπε...

11:53
ρε δε λέει κανείς ότι είναι άγγελοι οι αναρχικοί και ότι δεν υπάρχουν μέσα τους παρακρατικοί και πιτσιρικάδες. σαφως φερουν ευθυνες.
για του παμε τους αγωνιστες ομως; αμυνθηκαν μονο; δεν προκαλεσαν; δεν πατροναραν ολη την πορεια; δεν επαιξαν το ρολο μπατσων; ο εμφυλιος που εγινε σημερα, η γελοιοτητα του να σκοτωνονται μεταξυ τους αντι να ασχοληθουν ολοι με τους βουλευτες, έγινε με την ευγενική χορηγία του πάμε.

έστω ότι ολοι οι αναρχικοι είναι παρακρατικοί. το παμε γιατι συνεπλακη μαζι τους και τους έδωσε βήμα;

κροποτκιν, προυντον, μαλετεστα κλπ... φχαριστηθηκες τωρα;

Ανώνυμος είπε...

Ρε δε πάτε στο διάολο και οι δυο για τον πούτσο είστε... Παίξατε το παιχνίδι σας πολύ καλά μαλάκες...

Ανώνυμος είπε...

και εσυ έγραψες πολυ ωραια στο πληκτρολογιο σου
σε ευχαριστουμε
ειναι μαλακες οι κοκκινοι και οι μαυροι που σκοτώνονται μεταξυ τους
και άλλο τοσο αυτοι που ασχολουνται με τους κοκκινους και τους μαυρους που σκοτωνονται μεταξυ τους

Ανώνυμος είπε...

ΚΚΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ

Ανώνυμος είπε...

Ακουσα οτι αυτος ο μαλακας που πεταξε μολοτοφ στους παμιτες οταν τις παιζανε του επεσε η ταυτοτητα την μαζεψανε και ηταν μπατσος...ο μακης το ειπε..πρεζα ψαξε να δεις αν ειναι αληθεια γιατι σημαινει πολλα..δεν γινεται να κυκλοφορουν τοσοι μπατσοι αναμεσα στους αναρχικους τοσο για το πουτσο ειναι τα γαμημενα κωλοζωα?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΜΕ. ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΕ

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ σας φασιστόμουτρα που τολμάτε και μιλάτε και βρίζετε το κκε και το παμε κι έχετε το θράσος όλοι εσείς οι ακομμάτιστοι να συγκρίνετε τους κομμουνιστές με τους φασίστες. Οι μάσκες σας έπεσαν...

Ανώνυμος είπε...

Τι γραφεις ρε πρεζακα? Εκει ησουν η ενημερωνεσαι απο το σκαι και τα γραφεις μετα εδω?

Ανώνυμος είπε...

παρακρατικοι ηταν οι κουκουλοφοροι.για να διαλυσουν την διαδηλωση.τοσο απλο ειναι.ζωα ηλιθιοι

Ανώνυμος είπε...

Αν τελικα καταφεραν να μας κανουν να τρωγομαστε μεταξυ μας,τοτε πραγματικα χασαμε την μπαλα.Χρονια τωρα παντα καταφερνουν οι "μπαχαλακιδες" και οπως αλλιως τους λεγανε κατα καιρους να εισχορουν και να διαλυουν διαδυλωσεις.Σημερα ομως εγινε κατι αλλο.Πρωτα απ'ολα ειναι πολυ περιεργο οτι το ΠΑΜΕ ανελαβε χρεη αστυνομευσης και δεν εννοω την περιφρουρηση των διαδυλοτων του αλλα γενικοτερα του χωρου,σε σημειο να εμπλακειμε τους ¨"μπαχαλακιδες" και οι μεσα της βουλης να πινουν ησυχοι το καφεδακι τους και να οργιαζουν με τα νομοσχεδια τους,οπως ειπαν οι ιδιοι,"αφου περιφρουρει το ΠΑΜΕ ειμαστε ησυχοι".Και απο την αλλη οι εικονες δεν εδειξαν μονο "μπαχαλακιδες" σ'αυτους που ηταν απεναντι απο το ΠΑΜΕ!Μηπως τελικα πρεπει να ειμαστε περισσοτερο υποψιασμενοι οτι αυτα που βλεπουμε ειναι αυτα που θελουν να μας δειξουν καικατα συνεπεια να μας περασουν?

Ανώνυμος είπε...

kala re ola ta roufianakia tou pasok edo mpenoune?/
metrimenes einai oi meres sas monouskila.apo sapio mouni vgikate ola sas

Ανώνυμος είπε...

oi kkedes einai kollhmenoi nomizoun oti me eirhnikes malakies tha allaksei to pragma.alla kai kati tsoglanarades pou petousan molotov ntropiazoun olo to anarxiko kinhma.

Me liga logia me th malakynsh twn syntrwfwn ths aristeras gamhthike to sympan.

TO MPOULO EPITELOUS STALINIA APO TO KKE KAI XOULIGKANOI APO TO ANARXIKO KINHMA

Ανώνυμος είπε...

Το αίμα φέρνει αίμα κι άλλο αίμα». Με αυτές τις λέξεις συνόψισε ο Σεφέρης την κατάσταση στην Αθήνα τον Δεκέμβρη του 1944. Δύο, μόλις, μήνες μετά την αποχώρηση των Γερμανών, αεροσκάφη Σπιτφάιαρ και Μποφάιτερ της RAF σφυροκοπούσαν τα προάστια, ενώ μάχες μεταξύ βρετανικών και κυβερνητικών δυνάμεων, από τη μία πλευρά, και του ΕΛΑΣ, από την άλλη, μαίνονταν σε όλη την πόλη. Η σπίθα γι' αυτόν τον «δεύτερο γύρο» εμφυλίου πολέμου, που έμεινε γνωστός ως «Δεκεμβριανά», άναψε όταν στις 3 Δεκεμβρίου η Αστυνομία, η οποία αντιπροσώπευε το έσχατο ορατό κατάλοιπο του κατοχικού συστήματος, άνοιξε πυρ εναντίον των διαδηλωτών του ΕΑΜ στην πλατεία Συντάγματος. Τα Δεκεμβριανά αποτέλεσαν σημείο καμπής στην εμφύλια βία που είχε αρχίσει ήδη από το 1943 και η οποία θα συνεχιζόταν μέχρι και το 1949. Ο δρόμος προς τη «μάχη της Αθήνας» ήταν στρωμένος με αμοιβαία καχυποψία, αλλά και αδιαλλαξία, και από τις δύο παρατάξεις. Το ποιος είχε τη βαρύτερη ευθύνη για τα Δεκεμβριανά παραμένει ένα από τα πιο διαμφισβητούμενα σημεία στην Ιστορία της νεότερης Ελλάδας

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=1Dq-JujDkMg&feature=share

Κουκουλοφόρος κάνει νεύμα σε ΜΑΤατζή...

Τελικά έχει δίκιο το ΠΑΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Αυτοι ειναι κουκουλοφοροι ρε ρουφιανοι????
Ο λαος δεν ξεχνα τι σημαινει Βαρκιζα!
http://www.youtube.com/watch?v=Td1nOjqm3L4

κκε το κομμα σου χαφιε...
Μια ζωη ρουφιανοι,χαφιεδες και συνεργατες των μπατσων.
Για να μην ξεχνιομαστε και για να μαθαινουν και οι νεοι:
http://www.youtube.com/watch?v=GTiOb35SSs0

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=nR0ZRMZ9y_I

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=x8U6bM6E1ZY&feature=share

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΛΑΚΑ 3:02 ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΛΟΔΑΧΤΥΛΟ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΟΕΙΔΟΦΑΣΙΣΤΕΣ


ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ [ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΠΑΛΙ] ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ,ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤ.

ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΗΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΙΑ ΠΟΣΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΤΟ ΠΑΜΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ Κ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΑΙΣΧΟΣ Κ ΝΤΡΟΠΗ

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΠΙΛΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΠΑΡΟΠΑΠΑΡΙΓΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.....

ΠΟΤΕ ΡΕ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΠΙΔΗ ΟΙ "ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ" "ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΣ"......

Ε ΠΑΠΑΡΕΣ ΤΟΥ "Κ"ΚΕ ΠΟΥ ΦΥΛΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ....?

ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΠΟΛΑ ΒΙΝΤΕ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝΕ ΤΙ ΣΟΙ "ΑΟΠΛΟΙ" ΗΤΑΝΕ ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΦΟΤΟΒΟΛΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ....

ΤΟ ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΝΙΝ,ΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ.....

αλλα τι να πεισ για το κομμα που του πηρε 70 χρονια για να παραδεχτει οτι ο αρησ βελουχιωτησ δεν ητανε τελικα 'ΥΠΟΠΤΟΣ" ΚΑΙ 'ΤΥΧΟΔΙΟΚΤΗΣ".....

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ '350 ΠΡΟΒΟΚΑΤΩΡΕΣ" ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ Δ.ΜΑΥΡΟΓΕΝΝΗ (ΠΡΑΚΤΩΡ ΤΗΣ ΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΠ ΑΥΤΟΣ...)ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝΕ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΤΟ 1973 ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝΕ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ....

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟΓΕΝΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΡΑΧΤΩΡΑ ΤΗΣ.....ΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΠ?.....

ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΙΑ.....

Ανώνυμος είπε...

Πρώτα πρώτα, ο διαδηλωτής δολοφονήθηκε από τα χημικά. Δεύτερον, η προβοκάτσια έγινε στα κανάλια που προσπαθούν να στρέψουν τον ένα εναντίον του άλλου, ώστε η κυβέρνηση να βγει λάδι. Ο μοναδικός φταίχτης είναι η κυβέρνηση, που κόβει τις ζωές μας και χρησιμοποιεί χημικά που απαγορεύονται ακόμα και σε πόλεμο. Tα κανάλια προβάλουν τα πράγματα έτσι ώστε να δημιουργούν σύγχυση. Δεν βοηθά την κατάσταση να διοχετεύουμε την δίκαιη οργή μας ο ένας κατά του άλλου. Αν κάποιος πιστεύει σε διαφορετική μέθοδο πάλης ας την εφαρμόσει. Ας σεβαστεί όμως και το δικαίωμα του συναγωνιστή του να έχει και αυτός τη γνώμη του. Υπάρχουν άπειροι τρόποι και χώροι για να εκδηλώσουμε αντίσταση. Ο κόσμος είπε όχι στο σύστημα, ο αγώνας συνεχίζεται και εντίνεται. Η δολοφονία του συντρόφου οικοδόμου, δε πρέπει να μείνει ατιμώρητη. Χθες ο Μπελογίαννης, ο Λαμπράκης, ο Τεμπονέρας, ο Γρηγορόπουλος και σήμερα o Κοτζαρίδης... mitsos175.

Ανώνυμος είπε...

ολυμπιακοι vs παναθηναικοι
αεκτζιδες vs πανιωνοινων
παοκ vs αρης
κκε vs αναρχικων
κκε vs φασιστων
αναρχικοι vs κκε
αναρχικοι vs φασιστων
κλπ κλπ κλπ κλπ

ακομα δεν το βλεπετε το σχεδιο τοθς που δουλευει απο την εφαρμογη του πρωτου πολιτευματος? μια ζωη θα ειμαστε τσακωμενοι γιαυτο οσοι μπορειτε καντε κατι εκ των εσω γτ το πραγμα αρχιζει και ξεφευγει εντελως..ανοιχτε τα ματια σας και οχι τα κεφαλια σας με πετρες ροπαλα κλπ..και αμα ειναι να πηγενω σε απεργια και να κουβαλαω καθε μορφης υλικο για να σκοτωσω ασε να παω στην policemania να πληρωνομε και να εχω και ασυλια ... ε? καλο? και οσο για τα blog εκει μπενουμε για να Δουμε κυριοι και για να κρινουμε οχι για να ακολουθησουμε πιστα σε οτι πει ο καθε blogger..μεγαλα παιδια ειμαστε ας σκεφτουμε.. καλη μερα σε ολους σας.και σας παρακαλω μη πατε να με ταυτισετε με καποιο χωρο αρκετο γελιο μου εχετε προκαλεσει ολοι σας.

Ανώνυμος είπε...

το ποιο αστειο ειναι οτι σας πειραξε ξαφνικα η περιφρουρηση του παμε και του καθε παμε..δλδ τι επρεπε να εχει η περιφρουρηση ?λουλουδια ή μολοτοφ?και κατι ακομα...αμα ο εμφυλιος προκαλειτε απο μια παραταξη που αποφασιζει να κλεισει εναν δρομο για παρτη της και να προστατευσει οπως εκεινη νομιζει το πληθος της ...τοτε μαλλον μας τρωει ο κωλος μας για αδελφικο αιμα..γτ αδελφος μας δεν ειναι μονο ο ελληνας ..αλλα ο καθε βασανισμενος ειτε απο το κκε ειτε απο τον αναρχικο χωρο ειτε απο την ougada ειτε απο το maroko ..λευτερια στους λαους απο τις σαπιες ιδεες τους και στα σαπια πιονια τους ...

Ανώνυμος είπε...

ΠΑ.ΜΕ να φυγουμε απ οδω αφου σας γαμησουμε τον Αντιχριστο πρωτα κουφαλες ψευτοκομμουνιστες..Τα κοκκαλα του Αρη τριζουν... Θα εχετε την ιδια τυχη με τους μπατσους αδερφους σας

Ανώνυμος είπε...

μπραβο στον 11.53 .. επιτελους ενας αναρχικος ΑΛΗΘΙΝΟΣ . τον χειροκροτω εγω που ψηφιζω ΚΚΕ ..φανταστειτε που μας φτασατε φλωροι της κουκουλας ... και δεν ειναι υποτιμητικο για τους αναρχικους αυτο που λεω..Δημητρης Ν.Λιοσια για αλλους (ΙΛΙΟΝ)
και επιτελους βρετε τα τα βλαμμενα και να τους μαθετε επιτελους ποια ειναι η θεση τους στον αναρχικο κοσμο γτ οι ΓΑΔΑ τους εχει κανει χειρωτερους απο τα ΜΑΤ και αμα ειναι και συνδεσμιτες ή φανατικοι οπαδοι σπαστε τους στο ξυλο γτ αυτοι ειναι χειροτεροι και απο τους συνδικαλιστες γτ τα περνουν απο τα μελη των συνδεσμων απο τις παε απο την αστυνομια απο ΠΑΝΤΟΥ ...ουφ... θα σκαγα σημερα

Ανώνυμος είπε...

11:53
1)Καταρχήν δεν ήταν κρότου λάμψης αλλά δυναμιτάκια.
2)ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΑ πόσο εύκολα μπορείς να βρεις ένα γκλόμπ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ
3)ΤΟΣΟ άσχετος είσαι που βλέπεις μόνο από video ti γίνεται
4)Μόνο αναρχικός δεν είσαι αλλά ένα ΤΡΟΛ
5) Αφού ηρέμησες σύντροφε 9:55 τότε γιατί τα ΚΝΑΤ χτύπησαν άσχετο κόσμο; Κάνατα ΜΑΛΑΚΙΑ ΧΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ

Ο ΑΔΩΝΙΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ Ο ΤΑΞΙΚΟΣ ΣΟΥ ΕΧΘΡΟΣ

ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΕΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

φιλε μου δεν ειμαι συντροφος το οτι ψηφιζω κκε δεν σημενει οτι θα βαλω και κοκκινο μανδυα..και βεβεα κανανε μαλακια γτ πεταγανε πετρες στον κοσμο δεν σου ειπα το αντιθετο και ουτε με βρισκει συμφωνο..αυτο που δεν καταλαβενω ομως εφοσον το διημερο καλεσμα ηταν για ειρηνικη διαδηλωση εσεις με τις κουκουλες και τα σφυρια τι δουλεια ειχατε εκει?γτ δεν πατε το βραδυ πρι φυγουν οι βολευτες (εσκεμενο το βολ.) και πατε να περασετε απο οοοοολα τα συνδικατα που κατεβενουν ειρηνικα?καποια πραγματα βγαζουν ματι και σου ξαναλεω μπορει να ψηφιζω κκε αλλα συμφωνω και σε πολλα με τους αναρχικους το κακκο με τους αναρχικους ειναι οτι μπορει να μπει ο οποιοσδηποτε και να κανει οοοτι μαλακια του ρθει εκει διαφωνω υπαρχουν μπλοκ οπως ΑΚ που ξερουν τι θελουν και ποιοι ειναι και εκει δεν μπενει κανενας ...και αμα δεν πιστευεις εμενα τραβα στον θερσιτη να μαθεις τι λενε ;)

Ανώνυμος είπε...

Den exw mat-adei (me elaxistes eksaireseis pou tuxainei na omoiazoun me th xtesinh) diadhlwtes na exoun proswpo apenanti se allous diadhlwtes kai plath sto antikeimeno tou stoxou (vouli). Mono kai mono auto shmeiologika prosdidei antipalothta kai mporei na leitourgisei mono provokatorika. Oi luseis 8a htan eite na gurisoun oloi plath (kati pou sumvainei tis teleutaies dekaeties) h' oloi proswpo sth vouli (to ideato). Wstoso, to teleutaio einai duskolo na ginei dioti oloi nomizoun oti einai epana-statika upokeimena, katexoun thn epana-statikh gnwsi (pou einai monadikh gia ton ka8ena) kai oloi oi upoloipoi einai eite provokatores h' sumvivasmenoi. Ena koinovouleutiko komma den mporei na einai epanastatiko dioti antifaskei me ton eauto tou. Wstoso xreiazetai to creditaki tou gia na lavei perissoterous psifous sthn epomeni eklogikh diadikasia. Kai ka8ws den prokeite na lavei apo th nea genia (genia ths enallaktikhs enhmerwsis) leitourgei me tetoio tropo wste na lavei thn psifo apo thn palaia genia pou enhmerwnetai apo tv... opote kai 8a proseksei na leitourgisei me agasto tropo me ta mme gia na lavei thn aparaithth diafhmish...
Apo thn allh, h uper-mpaxaliash kai h pseuto-magia exei san apotelesma to 8olwma, thn oxi ka8arh skepsi kai sunepws ton tsampouka, pou exei istoria epishs dekaetiwn...
Sunepws o emfulios htan anamenomenos apo to prwi ths xtesinhs hmeras kai o fanatismos to mono pou kanei einai na rixnei kai allo ladi sth fwtia.
Mesa se olo auto to skhniko einai profanes oti upopta stoixeia (tupou lites kai sistes) mporoun na leitourgisoun aneta uper tou susthmatos. Alla auto pou de mporei na ginei katanohto einai oti xwris mpaxalo epanalamvanomeno kai sunexes (mazi me apergies klp) den allazei tipota...dhl. sunergasia kai eleu8eria ekfrasis kai oxi mhxanistikos periorismos.
Kai den prokeite na allaksei efoson h epana-statikh diadikasia den mporei na einai tipota allo apo monopwlio...
Osoi den mporeite na sunergasteite toulaxiston mhn empodizete...

Ανώνυμος είπε...

11.53 magas
oi knites panta hsan malakes foboymenoi ap mth sterhsh poy exoyn
ta kanan plakakia me toyw tsaious
alla oxi na pesoyn kai tetoies mapes
preza ores ores....eisai poly.....
ksekola
oi anatropes ginontan panta viea de ginete allios
ki ayto oi malakes oi tsaioi to xeroyn

Ανώνυμος είπε...

διαιρει κ βασιλευε....

Ανώνυμος είπε...

πρέζα, αυτός ο παμίτης με το μουστάκι και το εκρού μπουφανάκι, που καθοδηγεί σε κάποιες φωτο τουσ κρανιοφόρους του παμε να χτυπήσουν τουσ υπόλοιπους δεν πρέπει να δικαστεί για προτροπή σε επεισόδια και ωσ προβοκάτορασ?
γιατί δε βάζεισ και τισ άλλεσ φωτό πριν αρχίσουν οι συμπλοκέσ να δούμε τι έγινα και πωσ ξεκίνησαν, που ο παραπάνω μουστακαλής πλακ΄βνεται με μια κοπέλα?

Ανώνυμος είπε...

Σιγά ρε μάγκες, δηλαδή αν δεν "περιφρουρούσε" τη βουλή το ΠΑΜΕ, τι είχατε σκοπό να κάνετε;
Θα κάνατε ντου να συλλάβετε τους βουλευτές;
Πηγαίνεται σήμερα εκεί που δεν υπαρχει ΠΑΜΕ και βλέπουμε.
Αλλά πάλι αυτοί που βρίζουν σήμερα το ΚΚΕ είναι οι γλύφτες που ψήφιζαν χθες και σήμερα τα ίδια κόμματα και θα τα ψηφίσουν και αύριο.

Ανώνυμος είπε...

Απορω πως δεν στο εκλεισαν ακομη αυτο το μπλογκ ''πρεζα''.και να σου πω εγω ? Γιατι ειστε χαφιεδες .Καλα θα κανετε παντος οταν θα μιλατε για το ΚΚΕ παλιοτωμαρα φασιστοιδη ,πρωτα να πλενετε τον στομα σας με ποτασα .Τριζουνε τα κοκαλα των νεκρων ανταρτων που εξαιτιας τους Υπαρχετε.Παντος να ξερετε οτι απο την ατιγμη που ''ξυπνησαν'' τα κνατ να σαπουνισετε τα κολαρακια σας ''κουκουλοφοροι'',,ερχομαστε.

Ανώνυμος είπε...

4.28 ελπιζω να μην το λες σοβαρα αυτο για τα κνατ γιατι αυτοι και αν ειναι φασιστοπροβατοειδη

Ανώνυμος είπε...

11:07 eisai mprosta, oloi oi alloi mou zalisate ta paparia!

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που προσπαθούν να κάψουν ζωντανούς συνανθρώπους τους που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, είτε νομίζουν πως είναι αριστεροι, αναρχικοί (χα!), είτε φασιστοειδή ασπόνδυλα και μπάτσοι, είναι απλά ανθρώπινα σκουπίδια.
Κρίμα στους γονείς που μεγαλώνουν τέτοια αρρωστημένα αποβράσματα.
Το ΠΑΜΕ είτε μας αρέσει είτε όχι είναι ενας εργατικός συνδικαλιστικός φορέας, και μάλλον ο πιο τίμιος. Και αγωνίζεται για τα εργασιακά δικαιώματα τα δικά μας, του πατέρα σου και της μάνας σου.
Απο πότε έχει γίνει φυσιολογικό το να γίνονται εργατικες συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις με σκοπό να καεί η βουλή και να λιντσαριστεί κόσμος, και κατηγορείται το ΠΑΜΕ επειδή περιφρούρησε τη συγκέντρωσή του ΄που ήθελαν να διαλύσουν?
παρακρατικοι, κουκουλοφοροι.την πέφτουν στον κόσμο να τον κάψουν ζωντανό! Τύποι με πτυσόμενα γκλόμπ, μολότοφ και μάρμαρα την πέφτουν σε 50άρηδες που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, για να το δουν και οι υπόλοιποι στην τηλεόραση και να μην τολμήσουν να σκεφτούν να διαδηλώσουν ξανα. να κάθονται χεσμένοι βολικά στους καναπέδες τους. Και οι μπάτσοι κάθονται τυχαία και κοιτάνε και βάζουν στοιχήματα για τα κεφάλια που ανοίγουνε..και φταίει το ΠΑΜΕ? και τί είναι ρε μάγκες το ΠΑΜΕ? Η θύρα 7? Kαι κάποιοι δηλώνετε και αριστεροί? και μιλάτε και για εμφύλιο και τετοιες μαλακίες? το έχετε κάψει τελείως? τοσο καφροι?

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που προσπαθούν να κάψουν ζωντανούς συνανθρώπους τους που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, είτε νομίζουν πως είναι αριστεροι, αναρχικοί (χα!), είτε φασιστοειδή ασπόνδυλα και μπάτσοι, είναι απλά ανθρώπινα σκουπίδια.
Κρίμα στους γονείς που μεγαλώνουν τέτοια αρρωστημένα αποβράσματα.
Το ΠΑΜΕ είτε μας αρέσει είτε όχι είναι ενας εργατικός συνδικαλιστικός φορέας, και μάλλον ο πιο τίμιος. Και αγωνίζεται για τα εργασιακά δικαιώματα τα δικά μας, του πατέρα σου και της μάνας σου.
Απο πότε έχει γίνει φυσιολογικό το να γίνονται συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις με απώτερο σκοπό να καεί η βουλή και να λιντσαριστεί κόσμος, και κατηγορείται το ΠΑΜΕ επειδή περιφρούρησε τη συγκέντρωσή του ΄που ήθελαν να διαλύσουν?
παρακρατικοι, κουκουλοφοροι.την πέφτουν στον κόσμο να τον κάψουν ζωντανό! Τύποι με πτυσόμενα γκλόμπ, μολότοφ και μάρμαρα την πέφτουν σε 50άρηδες που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, για να το δουν και οι υπόλοιποι στην τηλεόραση και να μην τολμήσουν να σκεφτούν να διαδηλώσουν ξανα. να κάθονται χεσμένοι βολικά στους καναπέδες τους. Και οι μπάτσοι κάθονται τυχαία και κοιτάνε και βάζουν στοιχήματα για τα κεφάλια που ανοίγουνε..και φταίει το ΠΑΜΕ? και τί είναι ρε μάγκες το ΠΑΜΕ? Η θύρα 7? Kαι κάποιοι δηλώνετε και αριστεροί? και μιλάτε και για εμφύλιο και τετοιες μαλακίες? το έχετε κάψει τελείως καφροι.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που προσπαθούν να ΚΑΨΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ συνανθρώπους τους που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, είτε νομίζουν πως είναι αριστεροι, αναρχικοί (χα!), είτε φασιστοειδή ασπόνδυλα και μπάτσοι, είναι απλά ανθρώπινα σκουπίδια.
Κρίμα στους γονείς που μεγαλώνουν τέτοια αρρωστημένα αποβράσματα.
Το ΠΑΜΕ είτε μας αρέσει είτε όχι είναι ενας εργατικός συνδικαλιστικός φορέας, και μάλλον ο πιο τίμιος. Και αγωνίζεται για τα εργασιακά δικαιώματα τα δικά μας, του πατέρα σου και της μάνας σου.
Απο πότε έχει γίνει φυσιολογικό το να γίνονται συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις με σκοπό να καεί η βουλή και να λιντσαριστεί κόσμος, και κατηγορείται το ΠΑΜΕ επειδή περιφρούρησε τη συγκέντρωσή του ΄που ήθελαν να διαλύσουν?
παρακρατικοι, κουκουλοφοροι.την πέφτουν στον κόσμο να τον κάψουν ζωντανό! Τύποι με πτυσόμενα γκλόμπ, μολότοφ και μάρμαρα την πέφτουν σε 50άρηδες που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, για να το δουν και οι υπόλοιποι στην τηλεόραση και να μην τολμήσουν να σκεφτούν να διαδηλώσουν ξανα. να κάθονται χεσμένοι βολικά στους καναπέδες τους.
Και οι μπάτσοι κάθονται τυχαία και κοιτάνε και βάζουν στοιχήματα για τα κεφάλια που ανοίγουνε..και φταίει το ΠΑΜΕ? και τί είναι ρε μάγκες το ΠΑΜΕ? Η θύρα 7? Kαι κάποιοι δηλώνετε και αριστεροί? και μιλάτε και για εμφύλιο και τετοιες μαλακίες? το έχετε κάψει τελείως καφροι.

ΠΡΕΖΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ είπε...

prezatv.. το μπλογκ των υπαλλήλων και των προβοκατόρων..

σε καταλάβαμε πια ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!

το παιξες πολυ καλά όλο αυτό τον καιρό πάντως..

σε παραδέχομαι

ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΔΩ

Ανώνυμος είπε...

α και εγκριση ε;;;

χαχαχαχαχα!!!


γεια σου πρέζα προβοκάτορα!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΑΙΞΑΝΕ ΚΑΛΑ Τ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ,ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΜΠΛΕΚΩΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΛΩΣ ΜΗ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΑΜΑΧΗ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΩΝ-ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ

Ανώνυμος είπε...

"οι Φασίστες του ΠΑΜΕ" έτρωγαν ξύλο απο τα ΜΑΤ πρίν από δώδεκα χρόνια όταν ψηφιζόταν η συνθήκη του Μααστριχτ που προετοίμασε αυτά που συμβαίνουν τώρα. Τότε οι υπόλοιποι ρέμβαζαν και προετοίμαζαν το... 2004.
Το ΠΑΜΕ Αμύνθηκε, και δεν εκλεισε τον δρόμο κανενός, απλά ήταν παντα στον δρόμο.
πιο χαφιεδίστικη προβοκάτσια με δημιουργία πανικού με πυροσβεστήρες και μολότωφ, δεν μπορούσε να στηθει...

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ-ΟΣΟΙ ΗΤΑΝΕ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΜΑΝΤΡΙΟΥ ΠΑΜΕΚΚΕ ΕΙΔΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΥΝΕΝΟΗΜΕΝΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΑΠΟ ΚΝΑΤ ΚΑΙ ΜΑΤ ΑΓΚΑΖΕ!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΜΗΝ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΙΖΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!
ΚΚΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ

Ανώνυμος είπε...

Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Βάρκιζα..Το σταλινικό κόμμα που αντικατέστησε τα ματ με μέλη του κόμματός του σε επετείους του Πολυτεχνείου,αυτοί που απολύουν και φιμώνουν εργαζόμενους του 902 στο όνομα της κρίσης,αυτοί που καλούν ως επίτιμο καλεσμένο τους τον πρώην πράκτορα Κόκκαλη σε εκδηλώσεις τους στη Β.Ήπειρο είναι οι ίδιοι που ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΗ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΟΥ και είχαν το θράσος εν τέλει,για ¨¨αποκατάσταση της ιστορίας¨¨ να αναγνωρίσουν τον αγώνα του με μια κατάπτυστη ανακοίνωση για εκδήλωση στη Λαμία.ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΕ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ.Είναι επίσης οι ίδιοι που κατά τη διάρκεια της κατάληψης του Πολυτεχνείου από τον λαό στις μέρες της χούντας προπαγάνδιζαν μέσω της νεολαιίστικης φυλλάδας τους ότι οι ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ..Και τώρα μπροστά στη βουλή να παίζουν τον ρόλο των μπάτσων για να προστατεύσουν τα αφεντικά τους..Μήπως μετά από λίγα χρόνια πρόκειται να αλλάξουν γνώμη και γι αυτό;Ιερόσυλοι..Κούβέντα δεν είπατε για τα χημικά των μπάτσων που σκότωσαν τον διαδηλωτή παρά μόνο προσπαθήσατε να το φορτώσετε αλλού..Αλλά δεν σας βγήκε.ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΚΚέδες.Αυτό θα το εγκρίνεις πρέζα ή σου χαλάει την παραπληροφόρηση;

71nasta είπε...

μαυρη μερα για το λαο μας και για καθε λαο
το κκε σε ρολο εξουσιαστη- φυλακα του τυραννικου καθεστωτος ματαιωσε την εξεγερση του λαου ..και την ιστορικη συνθηκη για ανατροπη του καθεστωτος και αμεση δημοκρατια..μαυρη μερα κοκκινου φασισμου...κι αντι να δερνουμε τους κλεφτες τυραννους δερνομαστε με τους κνιτες ..ωραια αντικατεστησαν τους μπατσους οι παμιτες κλπ φασιστες, οι τυραννοι θα τριβαν τα χερια τους οσο παιρναν τα κοκτειλ τους στις σουιτες τους που τα φαμεγια τους στη βουλη και στο δρομο πολεμουσαν για τα λεφτουδακια τους ..ντροπη και ξεφτιλα στο ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Α ρε ΠΡΕΖΑ ΤV δεν διαφερεις καθολου απο τα εξουσιαστικα ΜΜΕ και εσυ

Αρχισανε τα ΜΜΕ τον Ιουνιο την καραμελα για προβοκατορες και τα σχετικα,την αναπαρηγαγες και εσυ επειδη οι ΣΤΑΛΙΝΟΠΛΗΚΤΟΙ προστατευοντας την βουλη,ειχανε απεναντι τους εξεγερσιακο κοσμο και φαγανε ξυλο προσπαθοντας να προστατευσουνε το κοινοβουλιο που τοσο λατρευουνε...

ΑΥΤΟΙ που εστειλαν συλλημπητιρια στον νεκρο φασιστα της Β.Κορεας ξαφνικα ειναι καημενοι

ΑΥΤΟΙ που προδωσανε τους συντροφους τους στον εμφυλιο και τους αναγνωρισαν ξανα μετα απο δεκαετιες για ψηφοθηριας

ΑΥΤΟΙ που μονοπολουνε το δικαιωμα στην αντιδραση

ΑΥΤΟΙ που εχουνε επαναστατικη ρητορια αλλα ειναι τοσο καθεστωτικοι

ΑΥΤΟΙ που βαφτιζουνε ολους τους αλλους προβοκατορες,πρακτορες κτλ

..........................

ΜΙΛΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ??
ΜΙΛΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ???

πουτσα και ξυλο στα σταλινια

εξεγερση παντου και παντα