Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Στρατός έχουμε γράψει πολλές φορές! Ειδικά στο site www.adalis.gr, είχαμε αποκαλύψει παλιότερα, πληθώρα περιπτώσεων. Είχαμε αναφερθεί πολλές φορές και στα δεινά της Πολεμικής μας Αεροπορίας και αποκαλύψαμε ένα σωρό ατυχήματα τα οποία δεν είχαν δει το φως της δημοσιότητας!
Παράλληλα, έχουμε αναπτύξει πολλές φορές, την κατάσταση που επικρατεί στον τομέα της συντήρησης των αεροσκαφών και των ελικοπτέρων!
Όλοι γνωρίζουν, ότι εμείς εδώ στους AegeanTimes, τρέφουμε μεγάλη εκτίμηση και σεβασμό για την οικογένεια της Αεροπορίας και τον πόνο που τραβάνε όλοι αυτοί οι άνθρωποι! Δεν τρέφουμε όμως την ίδια εκτίμηση για τις διάφορες τυχάρπαστες πολιτικές ηγεσίες καθώς και ορισμένους (ελάχιστους) καρεκλοκένταυρους στρατιωτικούς που υπηρετούν πιστά τα κόμματά τους και όχι την Πατρίδα!!!
Σήμερα επανερχόμαστε για άλλη μια φορά στο θέμα και αποκαλύπτουμε άλλο ένα σοβαρό ατύχημα που συνέβη το Σάββατο που μας πέρασε.
Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου, ένα μεταγωγικό αεροσκάφος τύπου C-27 (για όσους δεν γνωρίζουν είναι ο μικρός αδερφός του γνωστού C-130) παρουσίασε σοβαρή βλάβη στον έναν κινητήρα του ενώ βρισκόταν στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης!
Αμέσως, πήγε στην περιοχή ειδικό κλιμάκιο τεχνικών το οποίο επισκεύασε το αεροσκάφος.
Ως εδώ καλά!!!
Την επόμενη μέρα, το Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011, το ίδιο το μεταγωγικό, επέστρεψε στην 112 ΠΜ στην Ελευσίνα. Όλα έδειχναν ικανοποιητικά και οι πιλότοι προσγείωσαν το αεροσκάφος με ασφάλεια. Καθώς τροχοδρομούσαν, τίποτε δεν έδειχνε αυτό που θα επακολουθήσει.
Το ελικοφόρο C-27 «παρκάρισε» στο προκαθορισμένο σημείο του και οι πιλότοι έσβησαν τους κινητήρες!
Μόλις όμως έσβησαν τους κινητήρες, ο πιλότος, κοίταξε από το παράθυρό του και έντρομος διαπίστωσε ότι μόλις είχε ξεσπάσει πυρκαγιά στον αριστερό κινητήρα!
Αμέσως στο αεροδρόμιο σήμανε συναγερμός και οι τεχνικοί εδάφους μαζί με το προσωπικό ασφάλειας, έσπευσαν να θέσουν σε εφαρμογή το σχέδιο πυρόσβεσης!
Η φωτιά άρχισε να μεγαλώνει επικίνδυνα και οι πιλότοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν το αεροσκάφος.
Ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες και το C-27, σώθηκε από την ολοκληρωτική καταστροφή, χάρη στην έγκαιρη επέμβαση των ανδρών της Ελευσίνας και στο μεγάλο φιλότιμο που διαθέτουν όλοι εκεί!
Ευτυχώς λοιπόν, ούτε θρηνήσαμε θύματα μιας και η πυρκαγιά προκλήθηκε στο έδαφος και όχι στον αέρα με αποτέλεσμα να σωθεί ακόμη και το αεροσκάφος!
Όμως, εδώ επανερχόμαστε στο ζήτημα των ανταλλακτικών !
*** Προς την Prionokordela.gr: Για την καλύτερη κλοπή των αποκλειστικών θεμάτων από το site μας, παρέχουμε ειδικό βίντεο με οδηγίες στο Utube, έτσι ώστε να μην κουράζεστε όταν κλέβετε την δουλειά μας!
Ειδικά σε Π.Μ. όπως η 112, πρέπει να γνωρίζετε ότι εκεί μέσα εργάζονται περίπου στα 3000 άτομα. Είναι μεν μια μίρα Μεταγωγών, αλλά εκεί βρίσκεται και το ΕΚΑΒ, οι Αερομετακομιδές, τα Canadair και τα CL της Πυροσβεστικής, C-130 και C-27 της Π.Α. , τα ελικόπτερα SAR (έρευνας και διάσωσης) , οι μεταφορές VIP προσώπων, Ελικόπτερα της Αστυνομίας, πτητικά μέσα του Λιμενικού, ακόμα και η 31η ΜΕΕ (μονάδα ειδικών δυνάμεων της Αεροπορίας)
Όπως καταλαβαίνετε, υπάρχει πλήθος κόσμου που εργάζεται καθημερινά, και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν κάποιοι να σηκώνουν αδιάφορα τους ώμους, όταν λέμε και ξαναλέμε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι κινδυνεύουν καθημερινά από την «αχρηστία» των πολιτικών προϊσταμένων, που εδώ και καιρό δεν καταφέρνουν να λύσουν το πρόβλημα της ομαλής ροής ανταλλακτικών σε αεροσκάφη και ελικόπτερα!
3.000 ψυχές εκεί, ζουν καθημερινά με το άγχος και τον τρόμο ενός ατυχήματος γιατί κάποιοι δεν μπορούν να παρέχουν έστω την στοιχειώδη ασφάλεια στου ς άντρες και τις γυναίκες που υπηρετούν εκεί.
Κάθε μέρα, οι τεχνικοί εδάφους των αεροσκαφών, στην κυριολεξία «κανιβαλίζουν» άλλα αεροσκάφη για να φτιάξουν ένα ε πρόβλημα!
Τι εννοώ;
Εχουν φτάσει σε σημείο , να ξηλώνουν ακόμη και τις ρόδες από ένα αεροσκάφος που έχει πρόβλημα για να τις βάλουν σε ένα άλλο με … μικρότερο πρόβλημα!
Στην κυριολεξία κανιβαλίζουν οι τεχνικοί μας και δίνουν τα ρέστα τους για να πετάνε τα αεροσκάφη μας!
Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο με τα μεταγωγικά αι τα ελικόπτερα αλλά ΚΑΙ με τα μαχητικά μας και κυρίως με τα καταδιωκτικά μας!
Όταν φτάσαμε σήμερα στο σημείο να μην έχει η Π.Α. ούτε ρόδες για τα αεροσκάφη της, τι συζήτηση να κάνουμε για ασφάλεια πτήσεων
Και αν αναρωτιέστε πως πετάνε τα αεροσκάφη η απάντηση είναι απλή. Καθηλώνουν στο έδαφος κάποια με πρόβλημα κα τα κάνουν στην ουσία … ανταλλακτικά!!!
Πράγμα που σημαίνει ότι όλος ο κόσμος στηρίζεται στην εμπειρία και στις τεράστιες δεξιότητες που κατέχον οι Έλληνες Τεχνικοί αεροσκαφών και ελικοπτέρων, οι οποίοι καθημερινά υπερβάλουν εαυτούς !
Το φιλότιμο όλων αυτών των ανθρώπων, ξεκινά και καταλήγει στην απύθμενη φιλοπατρία ορισμένων διοικητών όπως αυτού της 112 ΠΜ. Ανθρώπους, που αν και το κράτος τους πετσόκοψε μισθούς και συντάξεις, εν τούτοις αυτοί κάθονται πολύ αργότερα από τις 3 το μεσημέρι στις μονάδες τους και γυρίζουν γύρω-γύρω με σκοπό να αντιμετωπίσουν τα τεράστια αυτά προβλήματα!
Αυτούς τους ανθρώπους σέβεται και υπολήπτεται το προσωπικό και γι αυτό μέχρι σήμερα δεν έχουμε θρηνήσει … πολλά θύματα!
Όμως, παρά του ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν νικήσει κατά κράτος την στατιστική, κάποια στιγμή θα επέλθει το μοιραίο! Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών, αλλά αν δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημα των ανταλλακτικών, τότε απλά, είναι θέμα χρόνου και όχι κακής διάθεσης εκ μέρους μου!
Κι επειδή ο κ.Αβραμόπουλος, προσφάτως μάθαμε ότι έφερε γύρω του, όλους αυτούς που χρησιμοποιούσε η ΝΔ όταν ήταν Κυβέρνηση και ξεκίνησε το πρόβλημα των ανταλλακτικών
Κι επειδή στην ουσία συνεχίζει την διακυβέρνηση της χώρας το ΠΑΣΟΚ, στην θητεία του οποίου επιδεινώθηκε το πρόβλημα αυτό, θα πρέπει ΑΜΕΣΑ, ο ίδιος ο Λουκάς Παπαδήμος, να σπεύσει να το λύσει ο ίδιος!
http://www.aegeantimes.gr/article.asp?id=38632&type=1
Γιώργος Αδαλής
ΠΡΕΖΑ TV
22-11-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου