Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2011

ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ 15 ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ


Στον εισαγγελέα οδηγούνται και οι 15 συνδικαλιστές και εργαζόμενοι της ΔΕΗ, μεταξύ των οποίων και ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Ν. Φωτόπουλος, που συνελήφθησαν το πρωί στον Χολαργό, κατά τη διάρκεια της επέμβασης της αστυνομίας στη Διεύθυνση Πληροφορικής της Επιχείρησης.



    Σε βάρος τους έχει σχηματισθεί δικογραφία από τη Διεύθυνση Αστυνομίας βορειοανατολικής Αττικής, για διακοπή ομαλής λειτουργίας της υπηρεσίας, ενώ κάποιοι κατηγορούνται για αντίσταση και σωματικές βλάβες.
ΠΡΕΖΑ TV
24-11-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: