Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2011

ΈΛΗΞΕ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ - ΧΟΥΝΤΑΡΑ


Έληξε η κινητοποίηση της ΓΕΝΟΠ στο κτίριο έκδοσης εντολών διακοπής ηλεκτροδότησης της ΔΕΗ στην λεωφ. Μεσογείων, μετά από επιχείρηση της αστυνομίας που πραγματοποιήθηκε νωρίς το πρωί της Πέμπτης. Στη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης επικράτησε μικροένταση και η αστυνομία προσήγαγε τον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ Νίκο Φωτόπουλο και ακόμη 14 συνδικαλιστές και εργαζόμενους, που είχαν αποκλείσει την είσοδο του κτιρίου. 
Ωστόσο, η ένταση συνεχίζεται, καθώς μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω» και εκπρόσωποι φορέων και δήμων που έχουν ταχθεί κατά του τέλους ακινήτων βρίσκονται στο σημείο για να στηρίξουν την κινητοποίηση της ΓΕΝΟΠ.



Σε 48ωρη απεργία, σήμερα και αύριο, Παρασκευή, καλεί η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα γεγονότα. Νωρίτερα, πληροφορίες ανέφεραν ότι οι τεχνικοί του πληροφορικού τμήματος της ΔΕΗ αρνούνται να επαναφέρουν το ηλεκτρονικό σύστημα «Ερμής» έως ότου γίνουν γνωστές περισσότερες πληροφορίες για το θέμα των συνδικαλιστών που προσήχθησαν από την αστυνομία.


Σύμφωνα με πληροφορίες, οι προσαχθέντες έχουν οδηγηθεί στην υποδιεύθυνση ασφαλείας στο Μαρούσι.


Νωρίτερα, την ώρα της αστυνομικής επιχείρησης οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ κάλεσαν πολίτες, εργαζόμενους και συνταξιούχους να σπεύσουν στο Χολαργό.


Εκ των προσαχθέντων συνδικαλιστών, το μέλος της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ Γιάννης Δήμας μίλησε στον BHMA 99,5 μέσα από το περιπολικό και κατήγγειλε τη χρήση βίας των αστυνομικών δυνάμεων εναντίον των συνδικαλιστών και εργαζομένων της ΔΕΗ που δίνουν αγώνα για να καταργηθεί το άδικο τέλος των ακινήτων από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ.


Η επέμβαση της αστυνομίας πραγματοποιήθηκε λίγο μετά τις 08:00, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ο διευθυντής των τεχνικών υπηρεσιών παρεμποδίστηκε από τους συνδικαλιστές στην προσπάθειά του να εισέλθει στο κτίριο της λεωφ. Μεσογείων. 


Ο διευθυντής τεχνικών υπηρεσιών ανέφερε στους συνδικαλιστές ότι είχε σκοπό να επαναφέρει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος «Ερμής», που οι εργαζόμενοι έχουν διακόψει από το βράδυ της Κυριακής.


Η κίνηση των συνδικαλιστών προκάλεσε την αυτόφωρη διαδικασία, κάτι που δεν είχε συμβεί από προχθές, που υπήρχε σχετική εισαγγελική εντολή, καθώς μέχρι σήμερα δεν υπήρχε καταγγελία για παρεμπόδιση κάποιου να εισέλθει στο κτίριο.


Αξίζει να σημειωθεί ότι χθες, Τετάρτη, ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ζήτησε «από την αστυνομία και τον εισαγγελέα να κάνουν τη δουλειά τους», καθώς «το πληροφοριακό σύστημα της ΔΕΗ βρίσκεται εκτός λειτουργίας, η ίδια η ΓΕΝΟΠ έκοψε το ρεύμα, επομένως υπάρχει αδίκημα. Η διοίκηση έδωσε εντολή να επανέλθει το ρεύμα και εμποδίστηκε».


Ωστόσο, η ΓΑΔΑ που είχε αναλάβει τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης διαπίστωνε ότι δεν υπάρχει αδίκημα, επισημαίνοντας ότι δεν τίθεται ζήτημα με την κινητοποίηση της ΓΕΝΟΠ στο μηχανογραφικό κέντρο της ΔΕΗ στον Χολαργό, δεδομένου ότι «μέχρι σήμερα [Τετάρτη] δεν καταγγέλθηκε ούτε από τον διευθυντή η διατάραξη της λειτουργίας της υπηρεσίας, ούτε από κάποιον εργαζόμενο η παρεμπόδισή του στον χώρο εργασίας». 


Υπενθυμίζεται ότι έως ότου επανέλθει το ηλεκτρονικό σύστημα της ΔΕΗ, οι καταναλωτές συνωστίζονται στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ, προκειμένου να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους με το γνωστό σύστημα... της σφραγίδας.


Βάσει των όσων έχουν γνωστοποιηθεί, η πλήρης λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος της ΔΕΗ θα επανέλθει σε περίπου δύο ημέρες, από την ώρα που θα ανέβει και πάλι ο «διακόπτης» του «Ερμής». Όταν αυτό συμβεί, οι καταναλωτές θα μπορούν και πάλι να κάνουν τις συναλλαγές τους μέσω διαδικτύου και ATM.
Newsroom ΔΟΛ
ΠΡΕΖΑ TV
24-11-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: