Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2011

«ΣΥΜΦΩΝΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ», ΤΟΝΙΖΕΙ Η ΕΥΠ…ΛΟΓΙΚΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥΣ

Την αντίδραση της ΕΥΠ προκάλεσαν οι προχθεσινές καταγγελίες του Προέδρου της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ). Ο κ. Λαμπρινόπουλος υποστήριξε ότι από τα ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ γίνεται σωρεία υποκλοπών, ενώ άφησε αιχμές για τη λειτουργία και τις πραγματικές δυνατότητες της ΕΥΠ.

Στην ανακοίνωση που εξεδόθη τονίζεται ότι "η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών λειτουργεί με απόλυτο σεβασμό στους νόμους του κράτους" και ζητεί από την ΑΔΑΕ να την ελέγξει το ταχύτερο δυνατό, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία στους Ελληνες πολίτες για τη λειτουργία της. Η ΕΥΠ διαβεβαιώνει μάλιστα ότι θα παρασχεθεί κάθε τεχνική ή άλλη βοήθεια στον έλεγχο, τακτικό ή έκτακτο, ώστε να διεκπεραιωθεί με επιτυχία το έργο των ελεγκτών.
"Η ΕΥΠ", τονίζεται στην ανακοίνωση, "προασπίζεται την εθνική ασφάλεια και ενημερώνει σχετικά την πολιτική ηγεσία και τις αρμόδιες Αρχές. Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών, σε συνεργασία με τις αρμόδιες διωκτικές Αρχές, έχει σημειώσει σημαντικές επιτυχίες στην καταπολέμηση της τρομοκρατίας και του οργανωμένου εγκλήματος.
Ο αριθμός των άρσεων του απορρήτου υπαγορεύεται από την ανάγκη προάσπισης των εθνικών θεμάτων και την καταπολέμηση της εγκληματικότητας και πραγματοποιείται μόνον εφόσον ακολουθείται η από τον νόμο προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή μόνον κατόπιν εκδόσεως σχετικής διατάξεως περί άρσεως του απορρήτου από τον αποσπασμένο στην ΕΥΠ εισαγγελέα, που ελέγχει τη νομιμότητα των ειδικών επιχειρησιακών δράσεών της".
ΠΡΕΖΑ TV
24-11-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: