Εσωτερική αλληλογραφία του μεγαλύτερου δημοσιογραφικού oργανισμού που μιλάει για την επικράτηση των μπλόγκ διαρρέει (που αλλού;) σε ένα μπλογκ.
Ο διευθυντής του Associated Press Michael Oreskes έστειλε ένα memo στους συνεργάτες του λέγοντας τους πως το πρακτορείο έχει αρχίσει να «χάνει» τη μάχη των online επισκέψεων από άλλες πηγές (όπως τα μπλογκς ή τα καινούργια ειδησεογραφικά site). To αστείο της υπόθεσης βέβαια είναι ότι το memo διέρρευσε (που αλλού;) σε ένα μπλογκ. Όχι ότι ο Oreskes έλεγε κάτι τόσο φοβερό- ίσα-ίσα καταθέτει έναν προβληματισμό που αφορά όλα τα πρακτορεία και τους εκδοτικούς οργανισμούς που κάνουν πρωτογενές ρεπορτάζ την εποχή του ίντερνετ.
«Ας ξεκινήσουμε με κάτι που είναι ξεκάθαρο αλλά καλό είναι να το πούμε όσο πιο άμεσα γίνεται. Το «επόμενο στάδιο» στο οποίο αναφερόμαστε τόσο συχνά στο Associated Press έχει φτάσει. Kανείς δεν μπορεί να μεταδίδει πλέον μια είδηση 12 ώρες μετά ούτε καν 6 – απέχουμε πλέον 1 άντε και 2 ώρες από την είδηση, πιθανόν κι ακόμα λιγότερο.Το φαινόμενο δεν είναι κάτι καινούργιο αλλά πλέον επιταχύνεται βδομάδα με τη βδομάδα. Καθώς κοιτάμε το τοπίο των media βλέπουμε το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Το AP προηγείται όταν «πρωτοσκάει» η είδηση αλλά μία ή δυο ώρες μετά χάνει από κάποιον που έχει γράψει κάτι πιο ουσιαστικό και καινοτόμο. Συχνά είναι κάποιος που έχει πάρει αυτό που κάνουμε (πολλές φορές το ρεπορτάζ μας) και το έχει "πάει" σε ένα άλλο επίπεδο περιεχομένου: δημοσιογραφία που είναι πιο αναλυτική, ίσως μια πιο φρέσκια και άμεση ματιά που περιέχει multimedia που μιλάει ευθέως στους χρήστες.»
http://www.lifo.gr/now/media/6175
ΠΡΕΖΑ TV
14-12-2011
Ο διευθυντής του Associated Press Michael Oreskes έστειλε ένα memo στους συνεργάτες του λέγοντας τους πως το πρακτορείο έχει αρχίσει να «χάνει» τη μάχη των online επισκέψεων από άλλες πηγές (όπως τα μπλογκς ή τα καινούργια ειδησεογραφικά site). To αστείο της υπόθεσης βέβαια είναι ότι το memo διέρρευσε (που αλλού;) σε ένα μπλογκ. Όχι ότι ο Oreskes έλεγε κάτι τόσο φοβερό- ίσα-ίσα καταθέτει έναν προβληματισμό που αφορά όλα τα πρακτορεία και τους εκδοτικούς οργανισμούς που κάνουν πρωτογενές ρεπορτάζ την εποχή του ίντερνετ.
«Ας ξεκινήσουμε με κάτι που είναι ξεκάθαρο αλλά καλό είναι να το πούμε όσο πιο άμεσα γίνεται. Το «επόμενο στάδιο» στο οποίο αναφερόμαστε τόσο συχνά στο Associated Press έχει φτάσει. Kανείς δεν μπορεί να μεταδίδει πλέον μια είδηση 12 ώρες μετά ούτε καν 6 – απέχουμε πλέον 1 άντε και 2 ώρες από την είδηση, πιθανόν κι ακόμα λιγότερο.Το φαινόμενο δεν είναι κάτι καινούργιο αλλά πλέον επιταχύνεται βδομάδα με τη βδομάδα. Καθώς κοιτάμε το τοπίο των media βλέπουμε το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Το AP προηγείται όταν «πρωτοσκάει» η είδηση αλλά μία ή δυο ώρες μετά χάνει από κάποιον που έχει γράψει κάτι πιο ουσιαστικό και καινοτόμο. Συχνά είναι κάποιος που έχει πάρει αυτό που κάνουμε (πολλές φορές το ρεπορτάζ μας) και το έχει "πάει" σε ένα άλλο επίπεδο περιεχομένου: δημοσιογραφία που είναι πιο αναλυτική, ίσως μια πιο φρέσκια και άμεση ματιά που περιέχει multimedia που μιλάει ευθέως στους χρήστες.»
http://www.lifo.gr/now/media/6175
ΠΡΕΖΑ TV
14-12-2011
1 σχόλιο:
ΠΟΙΑ ΑΝΑΣΑ ΣΟΥ ΠΡΕΖΑ;;;ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΜΟΝΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΎΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ, ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΚΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Δημοσίευση σχολίου