Τρίτη, Ιανουαρίου 24, 2012

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ 200.000 ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕNERGA ΚΑΙ HELLAS POWER


Μετά την καταγγελία των συμβάσεων των δύο εταιρειών από τον ΔΕΣΜΗΕ και τη διαγραφή τους από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Χονδρεμπορικής Αγοράς, λόγω της μη εκπλήρωσης εκ μέρους τους των οικονομικών τους υποχρεώσεων, η Εnerga και η Hellas Power δεν μπορούν πλέον να προμηθεύουν ηλεκτρική ενέργεια στους πελάτες τους. 



Η εξέλιξη αυτή οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της ΡΑΕ - ΔΕΣΜΗΕ  δεν επηρεάζει καθόλου την αδιάλειπτη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στους πελάτες των εταιρειών αυτών και όπως προβλέπει το ισχύον θεσμικό πλαίσιο οι πελάτες των εταιρειών “ENERGA” και “HELLAS POWER” θα εξυπηρετούνται, από ώρα 00:00 της 25ης/1/2012, αυτόματα από τον Προμηθευτή Τελευταίου Καταφυγίου (άρθρο 57, Ν. 4001/2011), που σήμερα είναι η ΔΕΗ ΑΕ.


Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Νόμου, οι πελάτες αυτοί θα πρέπει εντός τριών (3) μηνών να επιλέξουν τον προμηθευτή της αρεσκείας τους.


Μέχρι όμως να επιλέξουν τον προμηθευτή ρεύματος που επιθυμούν θα πληρώνουν το ηλεκτρικό ρεύμα σύμφωνα με τα τιμολογια της ΔΕΗ, δηλαδή θα πληρώνουν αυξημένα τιμολόγια. 


Η ΕΙΔΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 
Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 – 20:00).


Ισμήνη Λέντζου newsit.gr
ΠΡΕΖΑ TV
24-1-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: