Πέμπτη, Ιανουαρίου 19, 2012

3ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA…ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΟΙ BLOGGERS…ΚΡΙΜΑ…


Tο Ινστιτούτο Επικοινωνίας, μετά τις δύο επιτυχημένες εκδηλώσεις για τα Social Media, το 2009 και το 2010, διοργανώνει για 3η φορά Συνέδριο με θέμα «Επιχειρήσεις και social media: Πού θα πάει αυτή η σχέση;»
Στοχεύουμε να συνεχίσουμε σε βάθος τη συζήτηση για τα Social Media και τις επιπτώσεις που έχουν στην αγορά, στις επιχειρήσεις, στην κοινωνία και εν τέλει στη ζωή μας. Φιλοδοξία μας είναι να συγκεντρώσουμε τις διαφορετικές και –γιατί όχι- τις αντικρουόμενες απόψεις ώστε να βοηθήσουμε στην καλή πρακτική και χρήση της πλατφόρμας που πλέον αλλάζει τη συνεργασία και την επαγγελματική επικοινωνία.

Το 3ο συνέδριο για τα Social Media είναι αφιερωμένο στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τη στάση τους απέναντι στα νέα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Στο 3ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Επικοινωνίας θα ερευνήσουμε πού πάει η σχέση ανάμεσα στα social media και τις επιχειρήσεις. Είναι ένα φλερτ της μιας βραδιάς ή μήπως ήρθε η ώρα να περάσουν βέρες; Ανάμεσα σε πολλά άλλα θα παρουσιαστούν τα ευρήματα δύο μεγάλων ad hoc ερευνών που έγιναν για τα social media στην Ελλάδα.


Η πρώτη έρευνα, είναι ποιοτική (in depth interviews) και  αποτυπώνει τη στάση και τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων για τα Social Media.
Η δεύτερη έρευνα είναι ποσοτική, συνέχεια της έρευνας του 2010, θα απεικονίσει την ανανεωμένο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο πεδίο των Social Media αλλά και τη στάση και τη συμμετοχή των  στελεχών των ελληνικών επιχειρήσεων.


Το συνέδριο και οι έρευνες σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Οικονομικό και το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τις έρευνες πραγματοποιεί η MRB Hellas. Την οργάνωσή του συνεδρίου έχει αναλάβει οργανωτική επιτροπή* του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.


Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, παρ' όλη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, δεσμεύεται να παραμείνει ενεργό και συνεπές σε δράσεις όπως οι έρευνες για το CSR και τα Συνέδρια και οι έρευνες για τα Social Media, που τείνουν να γίνουν θεσμός αλλά και να συμβάλουν ουσιαστικά στην πληρέστερη ενημέρωση της ελληνικής αγοράς για το σύγχρονο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
http://www.ioc12.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
18-1-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: