Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2012

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΥ,ΜΕ ΝΕΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ...


ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ BLOGS...ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV...
2 ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΜΟΝΟ. -ΑΪΝΤΕ ΑΪΝΤΕ...
Ας μιλήσουμε λοιπόν νηφάλια για τον Πιτσιρίκο και τις Πουτάνες του -τον Κορτώ, τον Χωμενίδη, εμένα-, όσοι φυσικά μπορούμε και θέλουμε ακόμη, οι υπόλοιποι μπορούν κάλλιστα να αγνοήσουν αυτή την ανάρτηση [τους το συνιστώ μάλιστα ανεπιφύλακτα]. Ο Πιτσιρίκος έγραψε ένα κείμενο, τις "Πιο πουτάνες από τις πουτάνες" [μπορείτε να το απολαύσετε στην ακριβώς αποκάτω ανάρτηση] χρησιμοποιώντας την όχι και τόσο γνωστή γκεμπελική μέθοδο της "φλουταρισμένης φωτογραφίας". Η τεχνική αυτή συνίσταται στο να "φωτογραφίζεις" κάποιους με τέτοιον τρόπο, ώστε να μπορείς κατόπιν να επιβεβαιώσεις ή να διαψεύσεις την ταυτότητά τους, αναλόγως με το τι σε συμφέρει κατά περίσταση.
Ο Πιτσιρίκος δεν είναι πολύ έξυπνος, αλλά δεν είναι κι εντελώς βλάκας. Είναι αρκετά βλάκας για να φανερώσει στο Τουίτερ τα κίνητρά του -"χτες μου την έπεσαν οι συγγραφείς, σήμερα μάλλον θα μου την πέσουν οι πουτάνες, μα τι λέω, αφού οι συγγραφείς είναι οι πουτάνες"- αλλά δεν είναι και τόσο βλάκας για να μας κατονομάσει χωρίς στοιχεία. Προτίμησε λοιπόν να μιλήσει για συγγραφείς που εμφανίζονται πλάι σε μεγαλοδημοσιογράφους των ΜΜΕ που ξεκίνησαν κάποτε από τον "Ριζοσπάστη" -και, ω της θείας συμπτώσεως, ένας είναι αυτός ο τηλεοπτικός μεγαλοδημοσιογράφος, ο Παύλος Τσίμας, και μία είναι αυτή η εκπομπή που εμφανιζόμαστε πλάι του, η "Ερευνα" που θα προβληθεί αύριο στο Μέγκα και, ω της θείας συμπτώσεως στο τετράγωνο, σε αυτή την εκπομπή εμφανίζονται σχεδόν αποκλειστικά οι συγγραφείς που επέκριναν χτες τον Πιτσιρίκο για το κατάπτυστο κείμενό του "Η Ντόρα και τα Σκατά". Σταθείτε μια στιγμή. Η εκπομπή θα προβληθεί ΑΥΡΙΟ. Ο Πιτσιρίκος ανάρτησε το κείμενό του για τις Πουτάνες -εμάς τους τρεις- ΣΗΜΕΡΑ. Αυτό σημαίνει πως όποιος διάβαζε ΣΗΜΕΡΑ το κείμενό του δεν θα καταλάβαινε σε ποιούς συγγραφείς αναφέρεται. Οποιος έβλεπε όμως την εκπομπή ΑΥΡΙΟ θα μπορούσε εύκολα να κάνει το συνειρμό ανάμεσα στην εκπομπή του Τσίμα και στο κείμενο του Πιτσιρίκου. Ετσι ο Πιτσιρίκος θα κατάφερνε μ' ένα σμπάρο, δυό τρυγόνια. Και να αρνηθεί ότι είμαστε εμείς αν τον σέρναμε στα δικαστήρια -"δεν εννοούσα αυτούς, κύριε Πρόεδρε"- και να κοκορευτεί ότι μας ξεφώνισε σε ανύποπτο χρόνο -γιατί scripta manent, αδέρφια, τα γραπτά μένουν- ότι πρώτος αυτός ξεφώνισε ότι χρηματιζόμαστε στο Πανελλήνιο, έτσι και κάναμε τα κουνέλια. Προτίμησα να μην κάνω το κουνέλι. Γνώριζα πως διακινδύνευα να κατηγορηθώ ότι αντιδρώ επειδή "έχω τη μύγα" -τουτέστιν, χρηματίζομαι- όπως και κατηγορήθηκα, από αρκετούς από εσάς, όχι μόνο από τον Πιτσιρίκο. Δεν με πείραζε. Το διακύβευμα για μένα ήταν σημαντικότερο. Δεν ήθελα να δώσω τη χαρά στον Πιτσιρίκο, αυτό το σιχαμερό τρωκτικό, ότι ξεμπέρδεψε με τα επιχειρήματά μου για το κατάπτυστο κείμενό του "Η Ντόρα και τα Σκατά" επιστρατεύοντας μια απλή και ανέξοδη συκοφαντία: ότι είμαι μια πουτάνα και γράφω ανάλογα με το τι θα μου ζητήσει ο πελάτης μου -η Ζίμενς, οι μεγαλοεπιχειρηματίες ή όποιος άλλος. Δεν είμαι πολύ καλός χαρακτήρας, αλλά πουτάνα δεν είμαι. Εχω δημοσιεύσει 17 βιβλία. Ζω από τα βιβλία μου. Οταν πάνε καλά, ζω εύκολα και όταν πάνε άσχημα, ζω δύσκολα. Σεξ κάνω μόνο δωρεάν, εδώ και 35 χρόνια, αποκλειστικά με όσες με γουστάρουν και τις γουστάρω. Δέχομαι να μου πει κάποιος ότι σε γενικές γραμμές είμαι παλιομαλάκας και τα βιβλία μου είναι απαίσια, αλλά δεν δέχομαι να μου πει ότι είμαι πληρωμένος κονδυλοφόρος. Οχι, αδέρφια. Μπάστα. Οποιος το πει αυτό, θα αναλάβει και το κόστος της δήλωσής του. Θα τον κυνηγήσω νομικά ως τη Δευτέρα Παρουσία. Ελαχε ο κλήρος στον Πιτσιρίκο. Εάν βγεί δημόσια και δηλώσει ευθαρσώς ότι ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΕΜΕΝΑ, θα γελάσω συγκαταβατικά και δεν θα κινηθώ εναντίον του. Αλλά πρέπει να το κάνει σύντομα. Αύριο-μεθαύριο, άντε ως το τέλος της βδομάδας. Προτού εξαντληθεί η υπομονή μου. Αυτά τα ολίγα. Και γράμματα γνωρίζω.Petros Tatsopoulos
ΠΡΕΖΑ TV
18-1-2012

12 σχόλια:

Πουτάνα είπε...

"Σεξ κάνω μόνο δωρεάν, εδώ και 35 χρόνια, αποκλειστικά με όσες με γουστάρουν και τις γουστάρω" - Είσαι σίγουρος Τατσόπουλε; Για σκάλισε λίγο την μνήμη σου και βούλωστο καλύτερα - και δεν είμαι ο Πιτσιρίκος...

Ανώνυμος είπε...

oχι πουτανες αλλα κρυπταδερφες ειναι το τριο

Ανώνυμος είπε...

Τσατσόπουλε ετοίμασε την κωλοτρυπίδα σου,έρχονται χοντρά γκαβλιά για σένα και τους ομόσταυλους σου.

Ανώνυμος είπε...

Τσατσόπουλε γνωρίζουμε ειναι μικρο το χωριό.

Ανώνυμος είπε...

όποιος έχει την μύγα... πουτανάκι τσατσόπουλε

Ανώνυμος είπε...

ok mas epeises....

Ανώνυμος είπε...

Το ενδιαφέρον είναι ότι όλοι έχουν να πουν κάτι για τον Τατσόπουλο αλλά όχι για τον Πιτσιρικο . Τελικά το "πόπολο" ψάχνει για νέους αρχηγούς και μάλιστα με στυλακι αυριανιστή των 80's

Ανώνυμος είπε...

@1:17 μμ Ανωνυμος

Τι να πούμε ρε φιλε για τον Πιτσιρικο ;

Οτι ειναι ενας κατάπτυστος blogger ;
Γιατι ; Δημοσια συχνοτητα νταβατζιλικωνει ; Ηταν υπεύθυνος για οποιασδήποτε μορφής παραπλάνησης του κοινου ; ή οτι χρηματίστηκε μεσα απο κομματικους μηχανισμούς ;

Εχει αναδειχθεί απο το internetικο κοινο και καλα θα κάνετε να το χωνέψετε.

Επιτελους ας σταματήσει αυτη η πιπα με τους Αυριανιστες. Την καφριλα του Κουρη δε μπορεί να φτάσει κανένας θνητός.

Υ.Γ. οι τατσοπουλοι και το σινάφι θα ηταν απο αυτούς που οταν δολοφόνησαν τον Γκιολια θα έσκασαν και ενα χαμόγελο ανακούφισης.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΤΡΑΚΗ...ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ, ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ....(ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ....)

Ανώνυμος είπε...

o re kati psyxes poy thigontai kai prosfeugoun sth dikaiosynh...!!!!



tha pesoun gelia!!!!

Ανώνυμος είπε...

Και ο πιτσιρικος στο σαιτ του, απανταει καταλληλως!!! ;)

Ανώνυμος είπε...

Συντάσσομαι ανεπιφύλακτα με τον κο Πέτρο και επικροτώ την ευαισθησία του να καταγγείλει το κοπρολαγνικό κείμενο του Πιτσιρίκου. Το να κακολογείς την Ντόρα είναι σαφέστατα ειδεχθέστερο έγκλημα από το να βυθίζεις στα σκατά μια ολόκληρη χώρα, όπως έκανε η οικογένειά της και άλλες επιφανείς οικογένειες.