Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2012

KΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΠΕ


Στις καταγγελίες για αύξηση των περιθωρίων κέρδους στα ναυτιλιακά καύσιμα από τα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ), επανέρχεται με σημερινή του ανακοίνωση, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
    Ο ΣΕΕΝ κάνει λόγο για «σκανδαλώδη αύξηση των περιθωρίων κέρδους κατά 40% που επέβαλαν τα ΕΛΠΕ» στα καύσιμα από τη χρησιμοποίηση του τύπου cracked, που περιέχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο, και για «de facto μονοπωλιακό προμηθευτή». Επισημαίνει, επίσης, ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες από τη χρησιμοποίηση αυτού του τύπου καυσίμου, θα αυξήσουν το λειτουργικό κόστος των πλοίων, καθώς θα χρειάζονται μεγαλύτερη συντήρηση οι μηχανές.



    Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, 'Αδωνις Γεωργιάδης, αναφερόμενος πρόσφατα στο θέμα των ναυτιλιακών καυσίμων, είχε δηλώσει ότι το ζήτημα της αλλαγής της τιμολογιακής πολιτικής των Ελληνικών Πετρελαίων εξετάζεται στη διακομματική συνάντηση της επιτροπής, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της ακτοπλοΐας. «Αντιλαμβάνομαι πλήρως τα προβλήματα ρευστότητας των ελληνικών πετρελαίων και τα ενδεχόμενα περισσότερα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η επιβολή εμπάργκο στο Ιράν, θεωρώ όμως ότι η κίνηση των ΕΛΠΕ ήταν εξαιρετικά βεβιασμένη και καθόλου κομψή» είχε δηλώσει ο κ. Γεωργιάδης.


    Σημειώνεται ότι τα ΕΛΠΕ, με πρόσφατη ανακοίνωσή τους, είχαν χαρακτηρίσει αβάσιμες τις καταγγελίες του ΣΕΕΝ, υπογραμμίζοντας ότι η διάθεση των ναυτιλιακών καυσίμων μπορεί να γίνει από όλα τα διυλιστήρια της χώρας παραγωγής εισαγόμενων καθώς και απευθείας μέσω εισαγωγών από τις εταιρείες εμπορίας. 


    Τα ΕΛΠΕ για το γεγονός της αλλαγής του τύπου καυσίμου είχαν αναφέρει ότι το διυλιστήριο της Ελευσίνας αναβαθμίζεται και ότι μετά την επαναλειτουργία του δεν θα παράγει καθόλου παλαιού τύπου καυσίμου.
ΠΡΕΖΑ TV
31-1-2012

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αντι η κυβέρνηση να πάρει υπο τον πλήρη ελεγχό της τα ΕΛΠΕ και να μειώσει τις υπέρογκες αμοιβές τών στελεχών αλλά και των απλών υπαλλήλων σε λογικό ύψος
γύρω στα 1200 - 1500 ευρώ απο τα 5000 περίπου που είναι σήμερα ώστε να ρίξει το κόστος και τίς τιμές, εφευρίσκει καινούργιους τρόπους για να πουλάει την ήδη ακριβή βενζίνη ακόμη πιό ακριβά
Το ίδιο συμβαίνει και στην ΔΕΗ και στην
ΕΥΔΑΠ και αλλού.
Αφού εξαθλίωσε όλους τους απλούς ΔΥ των 1000 - 1500 ευρώ και μάλιστα με ολέθριες επιπτώσεις στην αγορά
(τωρα παίρνουν 600 με 1000 ευρώ αναλόγως της προυπηρεσίας και
εκπαίδευσης λες και ο απόφοιτος
δημοτικού χρειάζεται λιγότερο φαί η το παιδί του πρέπει να πεινάει),
δεν κάνουν τίποτα για να πέσουν οι τιμές
εκεί που μετράει, στις πάγιες και ανελαστικές δαπάνες.