Αναζωπύρωση της αντιπαράθεσης μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της Περιφέρειας Αττικής σχετικά με την αρμοδιότητα για τη συντήρηση του οδικού δικτύου προκάλεσε η καταστροφή φωτεινών σηματοδοτών σε αρκετά σημεία του Κέντρου της πρωτεύουσας εξαιτίας των επεισοδίων της περασμένης Κυριακής.
Αγκάθι παραμένει η άρνηση του υπουργείου Υποδομών να εκχωρήσει και τους πόρους που απαιτούνται για την άσκηση της αρμοδιότητας συντήρησης των 550 χιλιομέτρων οδικού δικτύου, η οποία πρόσφατα μεταφέρθηκε στην Περιφέρεια Αττικής. Στο πλαίσιο αυτής της αρμοδιότητας εντάσσεται και η επισκευή των φωτεινών σηματοδοτών, που παρέμεναν μέχρι χθες εκτός λειτουργίας με αποτέλεσμα να προκαλούνται σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα.
Το επιχείρημα του υπουργού Υποδομών Μάκη Βορίδη για την καθυστέρηση στη χορήγηση των κονδυλίων ήταν πως αναμένει απόφαση από το υπουργείο Ανάπτυξης, με την οποία θα αυξάνεται ο προϋπολογισμός του υπουργείου για έργα. «Η αιτηθείσα αύξηση είναι προϋπόθεση για τη μεταφορά των σχετικών κονδυλίων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του υπουργείου Υποδομών στο Πρόγραμμα Δημοσίων Εργων της Περιφέρειας Αττικής», δήλωνε σε προχθεσινή επιστολή του προς τον περιφερειάρχη ο κ. Βορίδης.
Αμεση υπήρξε η αντίδραση του περιφερειάρχη Γιάννη Σγουρού, ο οποίος υπογράμμισε πως η εσωτερική διαδικασία για αύξηση των κονδυλίων του υπουργείου δεν αφορά την περιφέρεια και υπενθύμισε πως εγκαίρως είχε ενημερώσει για το πρόβλημα τον Πρωθυπουργό, τους αντιπροέδρους και τους υπουργούς της κυβέρνησης με επιστολές του.
«Μπορεί η Τροχαία Αττικής να μας ενημερώνει ότι οι τροχονόμοι στα κατεστραμμένα φανάρια δεν επαρκούν, όμως κι εγώ τροχονόμος ανάμεσα στα υπουργεία δεν πρόκειται να γίνω», τόνισε ο κ. Σγουρός, επισημαίνοντας πως «παραμένουμε σταθεροί στη θέση μας ότι μεταφορά αρμοδιοτήτων χωρίς μεταφορά πόρων δεν υφίσταται».
Η απάντηση αυτή του κ. Σγουρού ήρθε μετά και την επιστολή της διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής τόσο προς το υπουργείο Υποδομών όσο και προς την περιφέρεια, στην οποία αναφερόταν πως «οι υπηρεσίες μας αδυνατούν να καλύπτουν τις σηματοδοτούμενες διασταυρώσεις, όπου μπορεί να υπάρξει πρόβλημα από τη θέση εκτός λειτουργίας των φωτεινών σηματοδοτών, εκτός από μερικές βασικές διασταυρώσεις που βρίσκονται ως επί το πλείστον στο Κέντρο της Αθήνας και όπου διατίθενται σε ημερήσια βάση ρυθμιστές τροχονόμοι».
Ρεπορτάζ: Νικολέττα Μουτούση
ΤΑ ΝΕΑ
ΠΡΕΖΑ TV
17-2-2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου