Δευτέρα, Απριλίου 30, 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑ TV ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ


ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ,ΑΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ
Αγαπητή Αλέκα. 
Καλημέρα και καλή εβδομάδα, σ΄εσένα προσωπικά, και στο κόμμα γενικώς.
Αν και οι προηγούμενες εβδομάδες και χρόνια, δεν μας κάνουν αισιόδοξους για την εβδομάδα που έρχεται, ήρθες κι εσύ με τις χθεσινές δηλώσεις σου και μας απόσωσες..
Εκεί που είπα, αντε βρε ας σηκωθώ κι αυτήν την Κυριακή απο τον καναπέ - που πίστεψέ με δεν είναι καθόλου αναπαυτικός- κι ας πάω να δηλώσω ξανά την πίστη μου στο κόμμα, πάτάω το tv control και τι να δω; 

Εσένα!! ( η αλήθεια είναι ότι ήσουν πολύ γλυκειά και περιποιημένη, να σε βλέπουμε έτσι πιο συχνά..)
Εσένα Αλέκα μου. Που καλύτερα να σε έβλεπα μόνο και να μην σε άκουγα, η έρμη.
Που άλλαξα 152 χρώματα απο την σύγχιση. Που δεν πίστευαν τα αυτάκια μου αυτά που άκουγαν.
Θα πάρεις λαϊκή εντολή από τον λαό, Αλέκα μου, και την επόμενη μέρα θα την επιστρέψεις πίσω; το είπες καρδούλα μου ή παράκουσα η γραία; είπες ότι θα μου γυρίσεις πίσω το μεγιστο δικαίωμα μου να αποφασίζω, όσο δύναμαι, για το πως επιλέγω να κυβερνηθώ; Χρόνια τώρα με κυβερνούν, χωρίς δική μου απόφαση, εκατοντάδες μαλάκες, κλέφτες και απατεώνες και τώρα που αισθάνομαι ότι αποκτούμε προβάδισμα μου λες ότι θα μου τα γυρίσεις πίσω; γιατί Αλέκα μου, φοβάσαι τον τόκο απο την δανεική ψήφο μου; τρόμαξες πουλάκι μου; φοβήθηκες το "καλά τα λέμε τόσα χρόνια αλλά πως τα κάνουμε πράξη;" Φοβήθηκες πως θα ξεγυμνωθεί το κόμμα αν προσπαθήσει να περάσει απο την θεωρία στην πράξη;
Και για να με διαλύσεις τελείως, Αλέκα μου, πρόσθεσες "ο λαός δεν είναι έτοιμος για ριζικές αλλαγές" . Πάλι εγώ φταίω Αλέκα μου; Πάλι εγώ είμαι η ηλίθια της Ιστορίας; Πάλι εγώ είμαι ανέτοιμη; Πάλι εγώ δεν μπορώ; 
Ωραία!! χαίρομαι που με πετάς στο ίδιο καλάθι των αχρηστων, μαζί με όλους τους άλλους. 
Χαίρομαι, γιατί ενώ χρόνια κάνω την καρδιά μου πέτρα και ανέχομαι όποια μαλακία λέτε και κάνετε, με τα χθεσινά σου λεγόμενα μου δίνεις διέξοδο. 
Εγώ Αλέκα μου την Κυριακή, θα καθήσω σπίτι μου. 
Θα πάω στην κουζίνα μου και θα μαγειρέψω ΠΑΤΑΤΕΣ (ξέρεις εσύ), θα φτιάξω ένα τεράστιο πιάτο και θα κάθομαι -στον καθόλου αναπαυτικό καναπέ μου- να βλέπω όλους εσάς τους ΜΙΚΡΟΥΣ, ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, να αγωνίζεστε να μας πείσετε πιο είναι πιο γελοίος. Αλλος να τρέχει στην καρέκλα κι άλλος να βιάζεται να απομακρυνθεί..
Όσο για το τελευταίο, Αλέκα μου, το πόσο ανώριμος είναι ο λαός, πίστεψέ με ούτε ΕΣΥ ούτε τα κτήνη της εξουσίας, θέλετε να δείτε τι θα γίνει όταν αποφασίσουμε να σας δείξουμε την ωριμότητα μας... Ιστορία γνωρίζετε (αλλά την ξεχνάτε) και έτσι ξέρετε πολύ καλά πως "με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί"
Μην με εξωθείς λοιπόν Αλέκα. Το Μου κομμένο, πια!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 


ΠΡΕΖΑ TV 
30-4-2012

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά,αυτή η αναγνώστης ήταν(ψήφιζε) τόσα χρόνια ΚΚΕ και τώρα διαφωνεί γιατί το ΚΚΕ δεν θέλει να διαχειριστεί την αστική κυβέρνηση ,εφόσον ο λαός κατά πλειοψηφία ζει ακόμη με αυταπάτες περί ΕΕ και Ευρώ;
Με 10% και 15%(και μέρος αυτών ψήφος διαμαρτυρίας)θα πάρεις την αστική κυβέρνηση υποβασταζόμενος από κάθε λογής δεκανικιά και θα προσπαθήσεις να εφαρμόσεις το ανατρεπτικό πρόγραμμα σου(κοινωνικοποίηση μεγάλων επιχειρίσεων,ρήξη με ΕΕ κ.τ.λ),το οποίο δεν είναι πλειοψηφικό;
Δύο πράγματα μπορεί να συμβούν τότε.
Ή θα μείνεις πιστός στο όραμα του σοσιαλισμού/κομμουνισμού και θα σε ρήξουν τα ίδια τα δεκανίκια σου και ο λαός(που δυστυχώς ακόμη-αλλά όχι για πολύ-έχει αυταπάτες περί ΕΕ)την άλλη μέρα.
Ή θα απαρνηθείς τις ιδέες σου και το σοσιαλισμό/κομμουνισμό και θα γίνεις κάτι άλλο,προδίδοντας τον ίδιο τον εαυτό σου και τους σηνειδητοποιημένους κομμουνιστές που σε στηρίζουν.
Και αυτά τα λέει κάποιος που θα ψηφίσει πρώτη φορά ΚΚΕ(γνωρίζοντας οτι η εκλογές για την αστική διαχείριση δεν είναι η μητέρα των μαχών).
Και απ'ότι βλέπω στο κόμμα υπήρχαν πολλοί που "πέρασαν και δεν ακούμπησαν",χωρίς να καταλάβουν τι είναι το ΚΚΕ και γενικότερα τα κομμουνιστικά κόμματα,νομίζοντας οτι είναι άλλο ένα κόμμα-μαγαζί του αστικού πολιτικού φάσματος.
Η κρίση είναι μια ευκαιρία να αντιληφθούν όλοι την πλευρά που ανήκουν.Τα στρατόπεδα γίνονται αναγκαστικά δύο:Ή με τον καπιταλισμό και την όποια(από μπλε μέχρι ροζ)απόχρωση διαχείρισής του ή με την ανατροπή του.

Ανώνυμος είπε...

Δικαιωμα σου να πιστευεις αυτα, αλλα πρεπει να παραδεχτεις οτι ακουγεται ηλιθιο να λες στον αλλο, αν δεν με ψηφισει το 40%, τοτε λυπαμαι δεν μπορω να κανω τιποτα. Οτι ακριβως λεει και ο Σαμαρας για να παρει αυτοδυναμια.

Ανώνυμος είπε...

αλος εναςκυπατζις χρυσαυγιτης και το πρεζα η καλητερη διαφιση των φασιστων ΚΚΕ ΡΕ

Ανώνυμος είπε...

an theli tote filaraki to kke na mi katevi stis ekloges.gia na min eina astiko koma.ante den hortasate akoma patates.afiste ton syriza na vgali to fidi apo tin trypa.esiw stin tripa tis istorias toy mialoy sas.opu na ne tha ginetai san tin xrisy augi

Ανώνυμος είπε...

LIPON PEDAKIA GIA NA TELIONOYME TO TRIO STOOGES PASOK ND KKE APOKALIFTIKE OI MASKES EPESAN.PYFIZOUME OI ARISTEROSTOFY SYRIZA KAI OI DEXIOSTROFY KAMENO.KAI META IDOMEN.OLA TA ALLA EINAI FUMARA KAI KOYVENTA NA GINETE.....

Ανώνυμος είπε...

3:04
Να δεις πόσο ηλίθιο ακούγεται να λες οτι είσαι εναντίον του μνημονίου και υπέρ της ΕΕ...

3:36 Φίλε Συριζάκο(πιθανόν μέχρι πρόσφατα πασόκε).
Το αν ένα κομμουνιστικό κόμμα συμμετέχει στον κοινοβουλευτισμό και με ποιες επιδιώξεις,είναι λυμένο εδώ και καιρό,αλλά αυτά δεν τα μαθαίνεις απο το Mega ή το ΣΚΑΙ,πρέπει να ανοίγουμε και κανένα βιβλίο.Αλλά το πιθανότερο είναι να μου απαντήσεις: "και ποιος είναι αυτός ο Βλαδίμηρος μπροστά στον Αλέξη...;" ή κάνω λάθος;
Αλλά δεν πειράζει,δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις από αυτούς που κάναν την αδιαβασιά ιδεολογία...

Ανώνυμος είπε...

egina kai pasokos pali a xehasa osi einai syriza einai pasok nai tolei kai to mega.esis tosa xronia styrizetai ton dikomatismo ntropi sas prepi na katalavetai oti okosmos xypnaei siga siga.tora gia ton stalin as ton krini i istoria opos tha krini kai esas.

Ανώνυμος είπε...

τι τι θέλεις να σηκωθείς από τον καναπέ άνοιξε και την tv,άκουσε τι λέει ο πρετεντερης παρε και ποπ κορν και άφησε σε εμάς να κατεβούμε στο δρόμο, πονηρέ/η

Ανώνυμος είπε...

ENTAXI TO STAMATAO EDO TO NA MILAS ME ENA KOLIMENO KOUMOUNISTI ENAI SA NA MILAS ME MIA GRAMENI KASETA .O PRETENTERIS TOULAXISTON ME KANI KAI GELAO.GIA SOU SYNTOFE XAIRETISMATA STON VLADYMIRO

Ανώνυμος είπε...

4:06
Βλαδίμηρος ο Στάλιν...;;
Είπαμε να είσαι αδιάβαστος...αλλά όχι και έτσι.

4:26
Για να καταλάβω:
για να μην είναι κάποιος "κολλημένος κομμουνιστής" πρέπει να μην είναι καθόλου κομμουνιστής...
μάλιστα...
-----------------------------
Μπορείτε να διαφωνείτε με τον σοσιαλισμό/κομμουνισμό,αλλά δεν μπορείτε να ζητάτε απο τους κομμουνιστές να μην είναι κομμουνιστές και να βάλουν νερό στο κρασί τους και να γίνουν ροζ διαχειριστές του καπιταλισμού.
Γιατί αυτό δεν είναι αντιΚΚΕ-δισμός ,αλλά καθαρός αντικομμουνισμός.Φυσικά και μπορείτε να είστε και αντικομμουνιστές αλλά όχι να το κρύβετε πίσω από δήθεν αντιΚΚΕ-δισμό και ταυτόχρονα να το παίζετε αριστεροί και υπερεπαναστάτες...

Και τα λέει αυτά ένας πρώην ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ και πλέον την άλλη Κυριακή του ΚΚΕ.Και όχι κάποιος που ανταποκρίνεται στο (εσφαλμένο ούτως ή άλλως) στερεότυπο του μέλους-φίλου ΚΚΕ που έχετε στο μυαλό σας.

Ανώνυμος είπε...

ton poutin enousa filara ohi ton iosifi ine gnosti isympathia sas gia afton.oso gia toys dromous pou katevenete monois sas katevenetai monoi sas kanete epanastasi monoi sas psyfizetai.ehete mia efkeria tora na pate me ton lao kai arhizetai pali tin kaseta .ati na enothi i aristera tin provokarete sinehia giati?. oso gia thn EE GIATI TO KKE KATEVENI STIS EVROEGLOGES????.ENTAXI SYNTROFE MONOI SAS PALI GIA PANTA MONOI ALLA HORIS TO LAO.DEN SOU APANTAO ALLO GRAPSE OTI THELIS GIA HARA

Ανώνυμος είπε...

Ωωω φιλαράκια μου κουμμούνια που σας κούναγε... αν έχετε διαβάσει τα στοιχειώδη για τον μαρξ θα ξέρατε ότι η αλέκα σας λέει παπαριές. Σας λέω συνοπτικά λοιπόν οτι ο κουμουνισμός θα έρθει μετά την πάροδο του καπιταλισμού και μέσα απο την ένωση των λαών έναντι του καπιλισμού... αν πραγματικά θέλετε να φέρετε τον κουμμουνισμό, που δεν νομίζω, τότε η ευρώπη θα έπρεπε να ήταν το πεδίο μάχη σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούσατε την διάσπαση μιας ένωσης που ο αρχικός της σκοπός ήταν να μη ξαναγίνει πόλεμος όπως ο Β παγκόσμιος στην ευρώπη... Η ΕΕ ενώνει τους λαούς της ηπείρου έστω σε ένα μικρό βαθμό, με τα υπέρ και τα πολλά κατά της. Η στάση σας με την μαρξιστική οπτική είναι απαράδεκτη…. Με τη ματιά του απλού έλληνα πολίτη είναι το λιγότερο ανήθικη…

Ανώνυμος είπε...

Τελικά οι χριστιανοί δεν είναι οι μόνοι που πιστεύουν στη δευτεύρα παρουσία!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΕΡΝΟΝΤΑς 10-15% ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚ ΚΟΜΜΑΤΑ Η ΚΡΥΦΟΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΙΝΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΤΗΓΑΝΙΣΕΙΣ ΠΑΤΑΤΕς (ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ)ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙ ΕΝΤΟΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ .ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΕΔΙΝΕ ΤΟ 70% ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗς? ΤΟ ΚΚΕ ΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΜΕΝΟ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΗΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ.Η ΙΔΙΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΔΙΞΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝ Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΟΗΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.