Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2012

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ


Βία “εναντίον όλων”, κυρίως μεταναστών και αριστερών. Αποθρασυμένοι από το εκλογικό τους ποσοστό και την ολιγωρία της αστυνομίας, που σε ορισμένες περιπτώσεις παίρνει μορφή “καταμερισμού εργασίας” και ανοιχτής σύμπραξης, οι νεοναζί επιδόθηκαν και αυτή την εβδομάδα σε ένα ρεσιτάλ “αντισυστημικής” βίας...εναντίον μεταναστών και αριστερών.



Η αρχή έγινε με την επίθεση μηχανοκίνητης ομάδας, το βράδυ της 17ης Ιουνίου, στο εκλογικό περίπτερο του ΣΥΡΙΖΑ, και σε συνέχεια ανάλογης επίθεσης μερικές μέρες πριν, σε περίπτερο του ΚΚΕ . Από την επίθεση το βράδυ των εκλογών τραυματίστηκαν, ως γνωστόν, στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς από την άλλη πλευρά να υπάρξει σύλληψη κάποιου από τους δράστες. Υπήρξε, ωστόσο, και συνέχεια.


Μετά την προαναγγελθείσα επίθεση εναντίον αιγύπτιων αλιεργατών στο Πέραμα (12/6), το Σάββατο 23 Ιουνίου μηχανοκίνητη ομάδα χρυσαυγιτών κυνήγησε μετανάστες στους δρόμους της Νίκαιας, υπό τα απαθή βλέμματα των αστυνομικών που βρίσκονταν σε απόσταση μερικών μόλις μέτρων από το περιστατικό. Αποθρασυμένοι από τη στάση αυτή, οι ακροδεξιοί έδωσαν διορία μιας εβδομάδας στους καταστηματάρχες προκειμένου να κλείσουν τα μαγαζιά τους – προαναγγέλλοντας ουσιαστικά και νέα επίθεση...


Την Κυριακή 24 Ιουνίου, νεοναζί επιτέθηκαν σε μετανάστες και πρόσφυγες τόσο στην Αθήνα όσο και στην Πάτρα και το Κιάτο. Στην Αθήνα σημειώθηκαν δύο επιθέσεις, μία στην περιοχή Μαρκόνι του Ελαιώνα , όπου ομάδα 20 περίπου φασιστών επιτέθηκε σε πακιστανούς εργάτες στα σπίτια τους με ρόπαλα, και μία στο σταθμό του Θησείου , όπου ομάδα νεοναζί καταφέρθηκε εναντίον μεταναστών μικροπωλητών. Σε καμιά από τις δύο αυτές επιθέσεις δεν υπήρξε επέμβαση της αστυνομίας...


Στο στόχαστρο των νεοναζί στην Πάτρα βρέθηκαν αφγανοί πρόσφυγες που ετοιμάζονταν να επιβιβαστούν σε νταλίκες με προορισμό την Ιταλία. Ένας από αυτούς σώθηκε μόλις την τελευταία στιγμή, χάρη στην παρέμβαση πολιτών, και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε κώμα. Αυτόπτες μάρτυρες κατήγγειλαν στα τοπικά ΜΜΕ την ειρωνική συμπεριφορά των αστυνομικών, όταν οι πολίτες τους γνωστοποίησαν ότι οι δράστες της επίθεσης σχετίζονται με τη Χρυσή Αυγή...


Είναι προφανές πια ότι η εγκληματική δράση των νεοναζί έχει συγκεκριμένες ιεραρχήσεις: Όχι γενικώς το “σύστημα”, τους “ισχυρούς” και το “κατεστημένο” (για αυτό εξάλλου υποστήριξαν την εργοδοσία απέναντι στους Χαλυβουργούς και μετά αναγκάστηκαν σε "διόρθωτική προεκλογική" κίνηση", αλλά την Αριστερά και τους μετανάστες, το τμήμα δηλαδή εκείνο της εργατικής τάξης που υφίσταται την πιο σκληρή εκμετάλλευση (δείτε σχετικό παλιότερο θέμα με τίτλο: Το παρακράτος έχει όνομα: Χρυσή Αυγή ). Αυτοί λοιπόν που ακόμα και σήμερα μιλούν γενικώς για “άκρα”, ουσιαστικά κλείνουν τα μάτια στην πραγματικότητα και απενοχοποιούν την εγκληματική ακροδεξιά - το πιο αποκρουστικό δηλαδή τμήμα του συστήματος που, κατά τα άλλα, η Χρυσή Αυγή πολεμάει στα λόγια.


Οι νεοναζί συναντιούνται σήμερα με ένα πολιτικό Κέντρο που στρέφεται όλο και πιο κοντά στις θέσεις της ακροδεξιάς. Συναντιούνται με αυτό, όχι μόνο στοχοποιώντας από κοινού τους “λαθρομετανάστες” και καταγγέλλοντας στους ίδιους τόνους “τη Μεταπολίτευση” (δηλαδή την Αριστερά). Συναντιούνται, επίσης, στο βαθμό που η ναζιστική βία συμπληρώνει την κρατική και θέτει στο στόχαστρο τους “από κάτω”, διαιρώντας τους και μεταφέροντας το φόβο στις τάξεις τους, ώστε οι “από πάνω” να συνεχίσουν ανενόχλητοι την αντικοινωνική πολιτική τους.


Τη συνάντηση αυτή τεκμηριώνουν οι δηλώσεις Ψωμιάδη περί “αδελφής παράταξης”, αλλά και η προκλητική ασυλία που απολαμβάνει η ναζιστική συμμορία από την αστυνομία και τους θεσμούς, καθώς και η κοινή τους δράση όπως έχει αποτυπωθεί (π.χ. κοινή επιχείρηση Χ.Α. και Αστυνομίας στο Μενίδι , αλλά και σε άλλες στιγμές ). Είναι ενδεικτικό ότι, για δεύτερη φορά μέσα σε ενάμιση μήνα, οι μισοί περίπου αστυνομικοί στην Αθήνα ψήφισαν μια οργάνωση για την οποία ο ίδιος ο Άρειος Πάγος έχει αποφανθεί, κατονομάζοντάς την ως αυτό που είναι: «εγκληματική συμμορία που έδρασε από κοινού με σκοπό την δολοφονία». 


Το ερώτημα για τη νέα κυβέρνηση είναι, λοιπόν, αμείλικτο: Θα συνεχίσει άραγε να κλείνει τα μάτια, όπως οι προκάτοχοί της, στα εγκλήματα των ασύδοτων παρακρατικών;


Και το ερώτημα για την κοινωνία είναι εξίσου αμείλικτο: Θα δώσει τη δυνατότητα στο σύστημα να αναστηθεί δια της ακροδεξιάς;
http://www.left.gr/article.php?id=3242
ΠΡΕΖΑ TV
27-6-2012

49 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους να μπει τάξη, το ζητά κάθε Έλληνας νοικοκύρης

Ανώνυμος είπε...

ορδές χρυσαυγιτών. Ετσι που τα γράφετε απορώ πως δεν πήρε 30 τοις εκατό η χρυση αυγή. Α και κάτι ακόμη. Η χρυσή αυγή ευθύνεται για το big bang...

Ανώνυμος είπε...

εδώ οι λαθρο έχουν ρημάξει τα πάντα τόσα χρόνια και κανένας αριστερός δε μιλάει

Ανώνυμος είπε...

Οταν θελησετε να διαμαρτυρηθειτε για την εξαθλιωση της ζωης σας και τους βρειτε μπροστα σας να υπερασπιζονται το συστημα που τωρα δηθεν καταγγελουν θα ειναι αργα.Δυστυχως βλεπω οτι το τυρακι απο τη φακα το εχετε δαγκωσει ολοι

Ανώνυμος είπε...

Εεε ψιτ φασιστάκο σε σενα μιλαω. Μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει το στυλιάρι των οικοδόμων. Γιατί τότε αυτά τα πασαλάκια που εχεις για να βαρας θα τα έβαζες στον κώλο σου.

Ανώνυμος είπε...

Psit .....wannabe αριστερούλιδες......Toν Γρίζο Λύκο που έρχετε ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ????Ο δολοφόνος του Ισαακ , δεν σας ταράζει????? Για σας όλοι Αλβανοι,Πακιστανοί,Σκοπιανοί πρέπει να είναι Ενθνικιστές εκτός απο τους Έλληνες!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σωστο κι αυτο που λες 10.14 γιατι ειδα για τον γκριζο λυκο και την ακουσα ελαφρως αλλα δε με πειθεις γιατι το 99% της δραστηριοτητας σας εχει να κανει με ανθρωπους που δεν εχουν στον ηλιο μοιρα και οχι με το γκριζο λυκο.

Ανώνυμος είπε...

ωραια λογικη. επειδη οι αλλοι ειναι φασιστες, να γινουμε εμεις πιο φασιστες. ουτε στο δημοτικο δεν σκεφτονται ετσι. με αυτες τις μαλακιες σας παραμυθιαζει ο πρακτορας που εχετε για αρχηγο ? ουπς. παλι πηγα να κανω διαλογο με νεοναζι. λαθος μου. παω να τετραγωνισω τον κυκλο καλυτερα. πιο ευκολο ειναι. ουγκ ρε προβατα υπανθρωποι

Ανώνυμος είπε...

ε ρε κατι ελληναρες πατριωτες που παιρνουν μαζι στα ντου αλβανους και γεωργιανους και ολοι μαζι φωναζουν ''εξω οι ξενοι''..για να βασιλεψει μια ανικανη ταξη πρεπει πρωτα να εξασφαλισει την ανικανοτητα των δουλων της..σκατα στα μουτρα τους για peeling..

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά μου έλειψε ένα "αντιρατσιστικό-αντιφασιστικό" συλλαλητήριο...


Ξέρετε αυτά που διοργανώνονται κάθε λίγο και λιγάκι από τις γνωστές "προοδευτικές δυνάμεις". Άλλες φορές γίνονται χωρίς αφορμή και άλλες με αφορμή κάποιο γεγονός, όπως για παράδειγμα η ανάρτηση της Ελληνικής Σημαίας σε ένα μπαλκόνι, οι μαθητικές παρελάσεις, αν συναχωθεί κανένας Πακιστανός ή αν παραπονεθεί λαθρομετανάστης ότι δεν του έδωσαν χρήματα στα φανάρια...



Τώρα λοιπόν που έρχεται στην χώρα μας ένας μεγάλος φασίστας και Εθνικιστής, αρχηγός του πιο σκληροπυρηνικού φασιστικού κόμματος, με συμμετοχή σε πραξικοπήματα, μαφιόζικες εκτελέσεις, ποινικά εγκλήματα και βαθύ παρακράτος...περίμενα μεγάλες κινητοποιήσεις. Να βγει (ας πούμε) κάποια "αντιφασιστική πρωτοβουλία" (ή έστω αντιναζιστική...), και να γεμίσει με αφίσες όλη την χώρα όπου θα ανακοινώνει: "Ο φασίστας είναι ανεπιθύμητος", "Ποτέ ξανά φασισμός, έξω ο νεοναζί"κλπ.
Να οργανωθούν αντισυγκεντρώσεις σε κάθε μέρος που θα επισκεφτεί και να μαζευτούν υπογραφές που θα ζητούν να κηρυχθεί ανεπιθύμητος...


Που είναι τώρα το Ανταρ-Cia, ο Σύριζα, οι αναρχικοί και οι άλλοι διαδηλωσάκιδες-αντιφασίστες;;;


Σας φαίνονται ακραία; Αυτά έκαναν στο παρελθόν για τον Λεπέν που μπροστά στον Τούρκο είναι....συριζαίος!!!


Επιβεβαιώνεται άλλη μια φορά, αυτό που επαναλαμβάνω συνεχώς: Οι αριστερούληδες, αντιφασίστες και άλλοι "αντί-" πολεμούν μόνο τον Ελληνικό Εθνικισμό! Ο μοναδικός εχθρός τους είναι η Ελλάδα και οι Έλληνες... Τον Εθνικισμό των Τούρκων (και των Αλβανών, Σκοπιανών κλπ) όχι μόνο δεν τον πολεμούν αλλά τον στηρίζουν!


Την Τετάρτη 27 Ιουλίου 2012, αναμένεται στο Μεγάλο Δέρειο του Έβρου ο αρχηγός των "Γκρίζων Λύκων", του κόμματος MHP, ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί!

Ελπίζω να σε κάλυψα.....

Ανώνυμος είπε...

Η σιωπή σας , και η ΑΝΟΧΗ ΣΑΣ πάνω σε αυτά τα θέματα σας κάνει συνένοχους......

Συμφωνώ με τον 10:51

Ανώνυμος είπε...

προς 10.51,τα ιδια ισχυουν και για τους δικους σας αρχηγους και το ζοφερο παρελθον τους.ο εκαστοτε εθνικισμος λειτουργει σαν τις θρησκειες,καλλιεργει τον φοβο για να δικαιολογησει την υπαρξη τους και να εφευρει ''λυσεις''.παιζεται με την εξαθλιωση του κοσμου,εξαθλιωση που και εσεις συντηρησατε μαζι με τους κοινοβουλευτικους πατερες σας..ειστε μερος της σηψης γιατι και η σηψη σας εχει αναγκη για να εξαπλωθει..δηλητηριασατε το μυαλο σας(προβλημα σας) και συμβαλατε στο να χαντακοσουμε τα παιδια μας(πλεον προβλημα ολων μας)

Ανώνυμος είπε...

Εχουν πιασει πακια και τα ξεσκατιζουν,δεν προλαβαινουν.......ουστ απλυτοι,δεν θα καθαρισετε ποτε.......συνεντευξη απο τον τουρκο πρακτορα να παρετε,να μας πειτε τι τραβανε οι ατυχοι τουρκοι στο ελλαντα!

Ανώνυμος είπε...

Ναι συμφωνώ ότι ισχύουν τα ίδια 11:11 πμ , όμως το θεμα είναι η δικία σας αντιδράση στους μεν & τους δε... Εμένα δεν μου φαίνετε ίδια.....
Θα σας παραδεχόμουν αν είχατε μία αντίδραση για την επίσκεψη , όμως τα @@ μου κουνιούνται.....ούτε γάτα ούτε ζημία για τον Γκρύζο..... Αυτό για μένα ονομάζεται "επιλεκτική" Αριστερά.....Δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα γινόταν αν ένας της ΧΑ εκανε ενα kill σε λαθυό, ενώ τωρα για τον επιβεβαιωμένο δολοφόνο του Ισαακ , μόνο το χέρι δεν πάτε να του σφίξετε.... Δεν στηρίζεται κάν τα ιδανικά σας....

Ανώνυμος είπε...

πρεζα παλι το μπλογκ σου γεμισε με φασιστες υπηρεσιας. ξερω οτι ειναι δυο τρεις και απλα τρολλαρουν αλλα μας εχουν σπασει τα αρχιδια γαμω την ellada τους. ρε ζωα με το που ποσταρει κατι για την χροισει αβγοι το ιδιοι λεπτο εχετε κανει 10 σχολια. εχετε σκατα στο κεφαλι και καρφωνεστε μονοι σας. ο αλλος λεει για τον ισαακ. εδω δεν εχουμε να φαμε θα ασχολουμαστε με τον καθε φασιστα που πηγε να κανει υποστολη σημαιας κοιτωντας την καμερα με το τσιγαρο στο στομα.κυπριος,ελληνας,τουρκος φασιστας το ιδιο μου κανει. εμεις ειμαστε αθρησκοι, απατριδες και δεν σκοτωνουμε για πανια. αντε γαμω τον σταυρο σας καημενοι ellinoπληκτοι

Ανώνυμος είπε...

καταρχας δεν ειμαι αριστερος τουλαχιστον οπως ταυτιζεται η αριστερα με τα υπαρχοντα πολιτικα κομματοσκυλα,κατα δευτερον για μενα οι φασιστες δεν εχουν εθνικη ταυτοτητα και υποσταση,ειναι απλα φασιστες οπως επισης και οι ανθρωποι ασχετως που δεν επελεξαν που γεννηθηκαν παραμενουν ανθρωποι και η ελευθερια τους και η αξιοπρεπεια τους δεν εξαρταται
ουτε απο την καταγωγη τους ουτε απο το χρωμα τους..τον πολεμο που κηρυξες στους απανταχου ξενους επρεπε πρωτα να τον κηρυξεις σε αυτους που σε θελουν ερμαιο των συμφεροντων τους.τους κανεις την δουλεια τους ''τσαμπα''(μαλλον)και σε ταιζουν μονο την καραμελλα του κινδυνου,ετσι μπορουν να παραγγελνουν τα οπλα τους και τα υποβρυχια τους και εσυ βαρας προσοχες μεχρι να πεθανεις...

Ανώνυμος είπε...

Και πάλι ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ για αυτά τα οποια θέτω.......
11:32 πμ Σκάσε και γύρνα απο κεί που ήρθες.... Είχατε και στο Αλμπανία αριστερούς???

Ανώνυμος είπε...

11:34 Ωραία τα λές , πηγαινέ να πείς και στους Ισλαμοφασίστες μπάς και το καταλάβουν πρίν σου κόψουν το κεφάλι....

Ανώνυμος είπε...

Εχω μια σημαντική απορία,αναρωτίεμαι αφου θέλουν να καθαρίσει ο τόπος κάποια φερόμενα μέλη της ΧΑ γιατι δεν ξεκινούν απο τις ''βρωμιές''...δηλαδή τι εννοω,'ναρκωντικα-πορνεία-συμμορείες-οπλα'' ...τα έχουν και τα διακινούν μετανάστες σε πολύ μεγάλο βαθμό και σίγουρα όχι Αιγύπτιοι ,Πακιστανοί αλλά Ρώσοι και Αλβανοί αφού λοιπόν είναι αγνές οι προθέσεις τους προς τον ελληνικό λαό πραγμα που σε μερικές περιπτώσεις δεν αμφισβητείται για δεν στρέφονται προς τα εκει;;;;μήπως ο ''ο στόχος'' τους σημαδεύει τα εύκολα για να κάνει εντύπωση προοθώντας υπόγεια συμφέροντα

Ανώνυμος είπε...

τι απαντηση χρειαζεσαι?να σου πω οτι θα παω να κραξω τον γκριζο οπως εκραξα και τον λεπεν,τον κλιντον κτλ οταν εσυ εσκυβες την πλατη σου για να μην λερωθουν τα παπουτσια τους?κανενας φασιστας πουθενα..και μαλλον σας διαβαζουν λαθος ιστορια στις σφηγκοφωλιες που σας εκκολαπτουν(προφανως γιατι οι περισσοτεροι ειναι αναλφαβητοι)γιατι η αλβανια απο αριστερο εξαθλιωθηκε οπως και η "εθνικη κυβερνηση" σας τσιρακι των αμερικανων ηταν..η απαντηση σου λοιπον βρισκεται στην ιστορια των εθνων,απλα θελει διαβασμα..

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΝΑ ΕΙΜΟΥΝ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΗΝ Χ.Α.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ [[ ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ]] ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...

Π.Χ. ΜΕ ΛΙΓΟ ΨΑΞΙΜΟ

ΒΙΑΣΜΟΙ

Για βιασμό ανήλικης κατηγορείται μέλος της Χρυσής Αυγής
http://tvxs.gr/news/ellada/gia-biasmo-anilikis-katigoreitai-melos-tis-xrysis-ayg

ΛΗΣΤΕΙΕΣ

Οι ληστές με τα καλάσνικοφ και η διάψευση της Χρυσής Αυγής
http://news.pathfinder.gr/greece/localnews/796231.html

ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΦΟΝΟ
http://www.fimes.gr/2012/05/xrusi-augi-dimosiografos-kathimerini/

http://www.ksm.gr/%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CF%8C%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%B7%CF%83/

...
...
... ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ

ΦΙΛΙΚΑ

Ανώνυμος είπε...

11.40 τουλαχιστον με τον 11.37 μπορω να κανω διαλογο γιατι ειναι απλα φασιστας,με εσενα οχι γιατι οπως λεμε και στο χωριο μου εισαι ζουμπερο...

Ανώνυμος είπε...

11.37 δεν ειμαι αλβανος αλλα δεν με προσβαλει που με αποκαλεις ετσι. εγω θα σε πω κατι πραγματικα προσβλητικο. εισαι και πολυ ellinida. αντε κανε αερα στα αρχιδια του μιχαλολιακου και μην μας ζαλιζεις. στο φιναλε τουρκαλβανοι γαμουσαν την γιαγια σου 400 χρονια

Ανώνυμος είπε...

11:37 Αφού ντεν είσαι αλμπανό, είσαι Νένεκος...... Τέτοια λές και με κάνεις ακομα ποιο περήφανο για την ψήφο μου......ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! :)

Ανώνυμος είπε...

παγκοσμια προτοτυπία και εδώ ...θα λύσουμε το μετναστευτικό με κλωτσομπουνίδια μάλλον οι συνεχισταί των αρχαίων ημων βρήκα την πανάκεια της κρίσης για όλα φταίνε οι άλλοι στην προκειμένη οι μετανάστες οχι όλοι μόνο Πακιστανοί καιΑιγύπτοι ....είναι ''εύκολοι''

Ανώνυμος είπε...

υπερηφανος για την ψηφο σου μπορεις να εισαι,για το μυαλο σου παλι δεν μπορεις..θυμησου οτι για να ξεσηκωθουν οι γρεκυλοι οπλαρχηγοι(οι οποιοι δουλευαν στις υπηρεσιες των τουρκων και των πουλημενων τσιφλικαδων) ηθελαν προσωπικα ανταλλαγματα επομενως σταματα να ανεμιζεις τις σημαιες σου γιατι στα εμαθαν λαθος τα πραγματα παληκαρι

Ανώνυμος είπε...

τι γελας ρε βλακα 12.08 ? σε γαμουσαν λεμε δεν τους γαμουσες. εκτος και αν γουσταρεις. εγω δεν εχω προβλημα με τα πουστρακια αλλα ο πιθηκος που εχετε για αρχηγο εχει. μαλλον σας περναει ενα χερι πριν σας βαλει στην συμμορια. καθυστερημενο

Ανώνυμος είπε...

Ρε 11:32 ... τι να πω. Λέμε ότι χρυσαυγίτες είναι μαστουρωμένοι ναζί, ανεγκέφαλος όχλος που τον χρησιμοποιουν για να εξυπηρετουνε συμφέροντα, αλλα εσύ δε παίζεσαι. Ο μόνος που δεν έχει πατρίδα είναι το κεφάλαιο φίλε μου. Καλό είναι να ανοίγεις κανένα βιβλίο, πριν αμολήσεις κοτσάνες για πανια και ιστορίες. Είναι ιεροσυλία να μιλάς έτσι για τον Ισαακ. Άλλο αριστερά και άλλο εθνομηδενισμός. Και επειδή δε χαμπαριάζεις, διάβασε εδώ να καταλάβεις http://www.alfavita.gr/klasikakeimena/kl27_10_8_927.php .

Ανώνυμος είπε...

12.08 μου θυμιζεις εναν φασιστα που εχει αφησει εποχη στο μπλογκ. εχουμε ριξει τρελο γελοιο με τις μαλακιες του. για τον βρωμααααααα λεω. μηπως εισαι εσυ ? αδυνατω να πιστεψω οτι σταματησε να μπαινει. απλα απο το πολυ κραξιμο την καταλαβε και το εκοψε. εσυ εισαι ο βρωμααααααας number 2 η ο αυθεντικος ?

Ανώνυμος είπε...

12:20 Και για το μυαλό μου είμαι περήφανος , θεωρώ τον εαυτό μου ΠΟΛΥ εξύπνο.....Όσο για την Ιστορία που λές , δεν νομιζώ να έχει αρχίσει ένα πολέμος για το "καλο" ΟΛΩΝ..... Στον πόλεμο ή επανάσταση ΠΑΝΤΑ υπάρχουν 2 οι μέν και οι δε....Δώσε μου ένα παραδείγμα γιατί δεν μπορώ να σε καταλάβω.....

Ανώνυμος είπε...

Δέν είμαι ο Βρώμας , συνήθως ενα δάκρυ ιδρώτα θα κυλήσει στα @@ μου θα με δείς.......

Ανώνυμος είπε...

φιλε 12.23 ποιος σου ειπε οτι ειμαι αριστερος ? αναρχικος ειμαι και δεν πιστευω σε θεους και συνορα. οσο για τις κοτσανες πες μου τι απο αυτα που ειπα ειναι ψεμα η ανακριβεια ?

Ανώνυμος είπε...

α ενταξει 12.33 καταλαβα. δεν εισαι ο βρωμαααααααας εισαι ο αλλος γραφικος. πρεζα τι σου ειπα στην αρχη ? 2-3 φασιστες ειναι που τρολλαρουν ολη την ωρα

Ανώνυμος είπε...

υπαρχουν κοινωνικες επαναστασεις,οικονομικες και ταξικες επαναστασεις και βεβαια υπαρχουν και οι επεκτατικοι πολεμοι.μην μπερδευεις τις επαναστασεις με τους πολεμους γιατι οι επαναστασεις γινονται απο τους λαους ενω οι πολεμοι απο τους πολιτικους και τους στρατιωτικους.και οντως δεν μπορεις να με καταλαβεις γιατι τα γραφομμενα σου δεν εχουν συννοχη οτν μου ζητας να σου εξηγησω τι??

Ανώνυμος είπε...

Μου λες : ".θυμησου οτι για να ξεσηκωθουν οι γρεκυλοι οπλαρχηγοι(οι οποιοι δουλευαν στις υπηρεσιες των τουρκων και των πουλημενων τσιφλικαδων) ηθελαν προσωπικα ανταλλαγματα επομενως σταματα να ανεμιζεις τις σημαιες σου γιατι στα εμαθαν λαθος τα πραγματα παληκαρι"

Και σε ρωτώ: "πΈς ΜΟΥ 1 ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΆ ΕΓΙΝΕ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ"

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ????(σΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΉΜΣΗ)

Ανώνυμος είπε...

1 Φασιστομαλάκα θέλω να τον κάνω "Σαπούνι"!!!!!Όπως τότε...ξέρετε...με τον Χίτλερ?????
Τότε και μόνο η δράση της Χρυσης Αυγής θα μου φανεί νόμιμη!!!!!!!!!!!!
ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ!!!!!
ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ναι φιλε μου αν αυτος που την κανει ηταν ταγμενος στα συμφεροντα αυτων που μετα πολεμαει δεν ειναι επαναστατης αλλα δοσιλογος και εδω στον ελλαδικο χωρο ξερουμε αρκετα για δαυτους..και αυτος που πολεμαει αναλογα με το που βλεπει οτι γερνει η πλαστιγγα ειναι ο γρεκυλος και αυτος που ανατιναζεται για να μην γινει δουλος η βουταει απο το σουλι(οχι το κατω σουλι''διπλα στον σχινια'')ειναι επαναστατης

Ανώνυμος είπε...

Αφού είσαι αναρχικός ρε παλικάρι 12:34, πώς γίνεται να χλευάζεις τον Ισάα κ, που τον δολοφόνησαν βίαια οι φασίστες γκρίζοι λύκοι. Ή μήπως νομίζεις ότι οι φασίστες είναι δική μας πατέντα; Ο φασιστολιάκος είναι παιδική χαρά μπροστά τους. Οι ντόπιοι φασίστες μόνο με φουκαράδες τα βάζουνε και κάνουνε τους μπράβους στα λαμόγια τα αφεντικά τους.

Αλλά δε φταίει κανείς, κάτι αγράμματοι αναρχικοι σαν του λόγου σου φταίνε που δίνετε υπόσταση και επιβεβαιώνετε τέτοια θλιβερά υποκείμενα.

Ανώνυμος είπε...

2.07 καταρχην ειπα οτι τουρκοι,ελληνες,αλβανοι,κυπριοι φασιστες ειναι τα ιδια σκατα για μενα. επισης δεν χλευασα κανεναν. ειπα πως ειναι μαλακια να σκοτωνεται κοσμος για πανια σε ζωντανη μεταδοση και οτι το προβλημα επιβιωσης των κατοικων του τοπου ειναι πιο σοβαρο και χριζει αμεσης λυσης σε αντιθεση με κατι που εγινε πριν 20 χρονια .εξαλλου η εθνικη και καλα (χουντικη) κυβερνηση, την οποια οι φασιστες την εχουν για προτυπο εχασε το μισο νησι. μην βαζεις στο στομα μου λογια που δεν ειπα. τελος το επιπεδο μορφωσης μου δεν μπορεις να το ξερεις γιατι δεν με γνωριζεις αλλα και να με ηξερες πιστευω οτι η βλακεια δεν εχει σχεση με το ποσο μορφωμενος η αμορφωτος ειναι καποιος.

Ανώνυμος είπε...

Ότι η χούντα έχασε το μισό νησί είναι αδιαφιλονίκητη αλήθεια. Γιαυτό και δε πρέπει να επιτρέπουμε σε τέτοιους λακέδες να παραχαράσουν την ιστορία. Είναι τόσο μικρόψυχοι που την κόβουν στα μέτρα τους, πολύ κοντή και μετά την ξεπουλάνε απο δω και εκει για να βγάλουνε κανε. Και επειδή η ιστορία που έχουμε, με εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα, αντίσταση, ΕΑΜ είναι από τις πιο ηρωικές στην ευρώπη και σε όλο τον κόσμο καλό είναι την προφυλάσουμε, όπως και τον κυπριακό αγώνα. Δεν είσαι φασίστας αν θέλεις να ζεις ελεύθερος. Πώς είναι δυνατόν να αποκαλείς φασίστες αυτους που άοπλοι τα βάλανε με τον τουρκικό επεκτατισμό; ("ασχολουμαστε με τον καθε φασιστα που πηγε να κανει υποστολη σημαιας κοιτωντας την καμερα με το τσιγαρο στο στομα"). Έλεος. Άμα διαβάσεις τον λόγο του Άρη θα καταλάβεις τι σχέση έχει το προβλημα επιβιωσης με την εθνική ανεξαρτησία. Γιατί "εμείς, το μόνο πού διαθέτουμε, είναι οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας".

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα, όπως προαναγγέλθηκε προ ημερών, επισκέπτεται την Δυτική Θράκη ο αρχηγός του «ακραίου», «υπερεθνικιστικού», «φασιστικού», «ρατσιστικού» και αναμφισβήτητα τρομοκρατικού και δολοφονικού (θυμηθείτε την άνανδρη δολοφονία του Τάσσου Ισαάκ…) κόμματος «Εθνικιστικής Δράσης» της Τουρκίας (των γνωστών μας «Γκρίζων Λύκων», Ντεβέτ Μπαχτσελί.

Ψάξαμε λεπτομερώς τις ιστοσελίδες των «ευαίσθητων» περί την «φασιστική», «ρατσιστική» και «δολοφονική» (χωρίς όμως πτώματα…) Χρυσή Αυγή - αριστερών κομμάτων (ΣΥΡΙΖΑ και συνιστωσών, ΚΚΕ, ΔΗΜΑΡ, αναρχοκομμουνιστών), και δε βρήκαμε ούτε μια τυπική έστω ανακοίνωση, του τύπου «Έξω ο φασίστας Μπαχτσελί», «Ανεπιθύμητος ο Τούρκος φύρερ» κ.τ.λ. Γιατί άραγε; Πως εξηγείται τα αριστερά κόμματα να παθαίνουν… αμόκ με την Χρυσή Αυγή και τις (καθ’ όλα νόμιμες…) δραστηριότητές της, να βγάζουν απειλητικές ανακοινώσεις, να καλούν σε αντισυγκεντρώσεις κ.τ.λ. και απ’ την άλλη να κάνουν την… πάπια σε Τούρκους, Σκοπιανούς, Βουλγάρους, Αλβανούς και λοιπούς ξένους φανατικούς εχθρούς της Ελλάδος; Τα ίδια ισχύουν και για τα μεγάλα καθεστωτικά, διαπλεκόμενα και κομμουνιστοκρατούμενα (βεβαίως, βεβαίως…) ΜΜΕ, που «έθαψαν» επιμελώς τη σχετική είδηση…
www.xryshaygh.com

Ανώνυμος είπε...

Πώς και δε γράφει η κωλοφυλλάδα της χ.α. πώς γίνεται και πήρε επίσημη άδεια ο Μπαχτσελί τώρα που αυτοι εκπροσωπουνται με 18 βουλευτές στη βουλη;;;; Μάλλον ήταν απασχολημενοι με το να δέρνουν και να ξεγυμνώνουν φουκαράδες.

Ανώνυμος είπε...

Απ οτι βλεπω πεφτει αρκετο μπινελικι εδω περα.

3:44 η βια ειτε ιδεολογικη ειτε θρησκευτικη ειναι βια. Προσωπικα δεν συμπαθω την ιδεολογια σας (γιατι με ανθρωπους δεν εχω κατι να χωρισω).

Τωρα αυτο που λες δεν ειναι μονο οι γκριζοι λυκοι που ειναι φασιστες (σαν εσας), φασιστες ειναι και στην ΠΓΔΜ ο Γκρουεφσκι, και ενα μεγαλο μερος των Αλβανων.
Και οι φανατικοι μουσουλμανοι που υπαρχουν και εδω για τα λεμε ολα.

Οχι αυτους δεν τους γουσταρουμε. Τουλαχιστον ο απλος κοσμος.

Ειδικα οι Αλβανοι πολλοι ειναι καραφασιστες του κερατα. Προσφατα στους Αγιους Σαραντα πηγαν να πνιξουν εναν κατοικο εκει επειδη μιλαγε ελληνικα.
Αλλα και εσεις τα ιδια δεν κανετε εδω ? Την ερυθρομαυρη συμμαχια την ξερεις ? ομοιδεατες σας ειναι.

Ανώνυμος είπε...

επίσης το «υπερεθνικιστικού», «φασιστικού», «ρατσιστικού» τον βάζουν σε εισαγωγικά, σαν να είναι ρήσεις άλλων και όχι και δικές τους πεποιθήσεις. Μήπως τελικά χρυσαυγίτες και γκριζολύκες έχουν πιο πολλά που τους ενώνουν απόσα τους χωρίζουν?

Ανώνυμος είπε...

Ρε δε πα να γαμηθήτε νασπρίσετε. Αντε γιατί τώρα με τις ζέστες ο αρχιμαλάκας σας μαυρΐζει πιο πολΰ.

Ανώνυμος είπε...

και εσυ κανε την παπια για αυτους γιατι με αυτους αλληλοπηδιοντουσαν οι ελληνες για πολλες εκατονταετιες,ασε που μοιαζεται και λιγακι με τα ασιατακια που φυτευαν οι μισθοφοροι του μεγαλου πισογλεντη αλεξανδρου..

Ανώνυμος είπε...

Ρε μαλάκες αληθεύει πως ο αρχηγός σας είναι ξάδερφος του Παιτέρη;

Ανώνυμος είπε...

οχι φιλε 6.21,δεν ειναι ξαδερφος του παιτερη,αρχηγος τους ειναι ο ιδιος ο παιτερης...νιναναι νιναινα..

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ????????????????????/

ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΑΙΤΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΛΑΣΠΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΟΥ ΟΜΟΙΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ....ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ?