Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΠΥΡΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ : «ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ»


Ο Σπύρος Γραμμένος , τραγουδοποιός μιλά στο babushka.gr  για τον δικό του μοναδικό τρόπο αντίληψης και εκτέλεσης της μουσικής...
1) Πλέον είσαι αρκετά γνωστός , ξεκίνησες από τα Γιάννενα ,ήρθες στην Αθήνα και σιγά-σιγά έχεις γυρίσει όλη την Ελλάδα παίζοντας μουσική. Πως ξεκίνησες και πως κατέληξες σε ότι έχεις καταφέρει μέχρι σήμερα;
Ξεκίνησα όπως ξεκινάει κάθε πιτσιρικάς που παίζει έστω και λίγο κιθάρα. Έγραφα τραγούδια, τα έπαιζα στους φίλους μου, τους την έσπαγα, έκρυβαν τις κιθάρες σε κάθε σπίτι, η μάνα μου κυκλοφορούσε με βαμβάκι στ' αυτιά, ο αδερφός μου-μου είχε σπάσει 3 φορές την κιθάρα αλλά εγώ δεν καταλάβαινα τίποτα! Με πείσμα και υπομονή λοιπόν, τους έπεισα και άρχισαν να με ακούν! Έπαιζα με φίλους σε διάφορους χώρους, στα Γιάννενα και στις γύρω πόλεις. Κάποια στιγμή έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στην κομμωτική (που εξασκούσα 15 χρονάκια)και στα τραγούδια που στοίχειωναν τις μέρες και τις νύχτες μου! Τελικά διάλεξε η μάνα μου και με έδιωξε απ' το κομμωτήριο που στοίχειωνα την ίδια! Έτσι ήρθα στην Αθήνα και άρχισε να παίρνει μπροστά η όλη κατάσταση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ 
http://babushkagr.blogspot.gr/2012/07/blog-post_7012.html
ΠΡΕΖΑ TV
19-7-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: