Τέσσερις είναι οι υποψήφιοι για την επέκταση του μετρό Θεσσσαλονίκης προς Καλαμαριά ενώ μέχρι το τέλος του 2012 εκτιμάται ότι θα προχωρήσει η εγκατάσταση αναδόχου.
Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι, οι οποίοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την ανάληψη της εργολαβίας, είναι οι εξής: 1)ΑΕΓΕΚ [GCEr.AT] ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ IMPREGILO SELI ANSALDO STS, 2)ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, 3)ΤΕΡΝΑ ΑΕ ALPINE BAU GMBH FCC CONSTRUCCION S.A. και 4)J&P - ΑΒΑΞ ΑΕ GHELLA SPA ALSTOM TRANSPORT SA.
Πρόκειται για επένδυση συνολικής προβλεπόμενης δαπάνης 518 εκατ. ευρώ ενώ το έργο έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.
Η επέκταση προς Καλαμαριά είναι η πρώτη επέκταση της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης και θα προσθέσει πέντε νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής.
Σε ημερήσια βάση υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περισσότερους από 63.000 επιβάτες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
ΠΡΕΖΑ TV
9-7-2012
1 σχόλιο:
Και ποιος θα ολκληρώσει το αρχικό τμήμα που βάλτωσε και αφήνει απλήρωτους τους εργαζόμενους;
Μόνο ψυχιατρική φαντασία θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς τη μελέτη επέκτασης ενός μετρό που δεν υπάρχει και ούτε είναι βέβαιο οτι ποτέ θα ολοκληρωθεί (σημειωτέον ότι οι προβλέψεις έκαναν λόγο για παράδοση της εγκατάστασης τον Οκτώβριο του 2012 και σήμερα στη καλύτερη των περιπτώσεων μιλάνε για το 2016)
Ολα τα παραπάνω θυμίζουν το άλλο ανέκδοτο του Μπουτάρη για δημιουργία δίδυμου δάσους του Σειχ Σου,όταν για το υπαρκτό περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης με το ζόρι εξασφαλίζονται κονδύλλια για τον καθαρισμό των αντιπυρικών ζωνών από τα ξερά χόρτα ,ενώ εχουν κοπεί τελείως τα κονδύλλια για τον καθαρισμό από τις κάμπιες ,την ίδια στιγμή που το δάσος βρίσκεται στο έλεος των κάθε λογής καταπατητών και διεκδικητών.
Δημοσίευση σχολίου