Κυριακή, Ιουλίου 15, 2012

ΑΡΘΡΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΕΤΡΑΚΑ


Mean...
Green......
Ντρίίίίν..... (Πόρτα, ρε μ@λ@κ@...!!!)
Το Ταχυδρομικό Περιστέρι στη Θανατηφόρο Μάχη του με το Τραπεζικό Αιγάλεω....
--"Μαμά, γιατί έχω Φύκια...?"
--"Γιατί, παιδί μου, ο μπαμπάς σου μου συστήθηκε ΜΕΤΑ το σεξάκι..."
--"Και τι είπε δηλαδή , μαμά...?"
--"Μπίλ....! Τσέρνο-Μπίλ!!!!"
--"Μα...ρε μαμά...έχω 3 ωοθήκες...."
--"Στ' αρχίδια σου Κόρη μου...."



Σε ένα στενάκι στη Φτωχογειτονιά, δυο Γριούλες ακουμπισμένες στα παλιακά τους σκαμνάκια, μιλούν τη γλώσσα της Σοφίας των Χρόνων...:


--"ΡΟΚΕ μωρή...!"
--"Με σκούντηξες...?"
--"Ναι...."
--"Γι' αυτό μπατάρω δεξιά...?"
--"Ναι...."
--"Α...κι εγώ που νόμιζα οτι ήθελα να κλάσω...."
--"Μου κρατάς λίγο τον Διαμαντή...?"
--"Αμέ...γιατί?"
--"Γιατί θέλω να του ανάψω λίγο το Τσουτσούνι να διώχνει τα κουνούπια..."
--"Μα...ο Διαμαντής είναι ο άντρας σου....όχι το Φιδάκι..."
--"Τον έχεις δει γυμνό ποτέ...?"
--"Όχι...."
--"Ε, κράτα μου το Φιδάκι που σου λέω..."



Σφίχτες της παραλίας, με τους Παπαροσφίχτες για μαγιώ και την ενσωματωμένη Σκούπα Philips στον Κώλο που Ρουφάει την Κοιλιά από Μακριά, βρίζουν την Άδικη τη Μοίρα που δεν έχει επάνω της Τσίπα....
Τόσο Σφίξιμο και Πάλι ο HULK την κέρδισε την Πίπα...
ΗULKαυλίτσες....!
(Όντως Γαμάει ΚΑΙ Δέρνει...)
Beat That!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕΤΡΑΚΑΣ


ΠΡΕΖΑ TV
15-7-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: