Σάββατο, Οκτωβρίου 20, 2012

ΒΟΡΙΔΗΣ: ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΕ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ


ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ...ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟΝΑΖΙ ΒΟΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ 
Δήλωση "βόμβα" του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μάκη Βορίδη, που είναι θετικός στον πλειστηριασμό, ακόμα και των πρώτων κατοικιών, για την αποπληρωμή των δανείων προς τις τράπεζες. Στη δήλωση που έκανε στον Real fm και την εκπομπή των Άκη Παυλόπουλου και Μάνου Νιφλή, είπε ότι κάποια στιγμή πρέπει να ληφθούν ξεκάθαρα μέτρα, για να αποπληρωθούν οι οφειλές των πολιτών, προς τις τράπεζες.
Απαντώντας επίσης σε σχετική ερώτηση για το κλείσιμο των ελληνικών επιχειρήσεων, ο κ. Βορίδης είπε ότι δεν τον ενδιαφέρει τι εθνικότητος θα είναι τα κεφάλαια που θα έρθουν στην Ελλάδα.
Ακούστε το ηχητικό: 
http://www.enikos.gr/politics/89776,Dhlwsh_vomva_toy_Makh_Boridh_.html
ΠΡΕΖΑ TV
20-10-2012

3 σχόλια:

kopria είπε...

http://kopria.blogspot.gr/2012/10/blog-post_20.html

Θετικός στους πλειστηριασμούς τις πρώτης κατοικίας - που προστατεύονται τώρα - ώστε να αποπληρωθούν οι τράπεζες εμφανίζεται ο συνήθης πρόθυμος Βορ-βορ-ίδης.
Ο "λαϊκός", "πατριώτης" έφτυσε τα λόγια του στα μούτρα του λαού και έδειξε ότι το ειρωνικό του μειδίαμα που έχει συνεχώς, δείγμα της αλαζονείας των θέσεών του, και η χυδαιότητα του Βορβόρου των ιδεών που αντικατοπτρίζεται στο βλέμμα του είναι η αλήθεια του οράματός του.

Δεν είναι τυχαίο ότι ήταν το αγαπημένο παιδί των εργολάβων και νομοθέτησε την αναίδεια τους στα τυραννικά προστάγματα της αυθαιρεσίας των

Read more: http://kopria.blogspot.com/#ixzz29qISbXae

Ανώνυμος είπε...

Νομιζει το χαμενο κορμι πως θα ειναι για παντα στην κυβερνιση....! Ωρε γελια που ερχονται...!

Ανώνυμος είπε...

ΒΟΡΙΔΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΕ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΑΚΟΜΑ Κ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ.