Τρίτη, Νοεμβρίου 20, 2012

ΕΞΩΔΙΚΑ ΑΠΟ ΕΟΠΥΥ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ «ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΟΥ» ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ


Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ 
Μετά την πρόθεση της νέας διοίκησης του ΕΟΠΥΥ να καταργήσει τους πενταψήφιους αριθμούς στους οποίους απευθύνεται το κοινό για ραντεβού με γιατρούς και παράλληλα με την προβολή τις τελευταίες ημέρες συγκεκριμένων διαφημίσεων από εταιρείες των πενταψήφιων αριθμών, για τις οποίες ο ΕΟΠΥΥ κρίνει ότι προσβάλλουν το κύρος του, ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού Ε. Παπαγεωργόπουλος, κατέθεσε εξώδικη διαμαρτυρία προς όλες τις εταιρείες, που παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες επικοινωνίας.


Σημειώνεται ότι τις τελευταίες ημέρες μια από τις εταιρείες διαφημίζει τον πενταψήφιο αριθμό του ΕΟΠΥΥ χρησιμοποιώντας, όπως εκτιμούν οι υπεύθυνοι του Οργανισμού, «αμφιλεγόμενο πρόσωπο».

Τονίζουν δε ότι τόσο το κείμενο, που εκφωνείται, αλλά και το συγκεκριμένο πρόσωπο, που εμφανίζεται, όσο και ολόκληρο το διαφημιστικό σποτ δεν συνάδουν με την αξιοπιστία του Οργανισμού.

Ήδη, η διοίκηση προσανατολίζεται στο άμεσο μέλλον να αντικαταστήσει τις εταιρείες με τα πενταψήφια νούμερα, από δικό της μηχανισμό, με τριψήφιο αριθμό στον οποίο πιθανότατα οι ασφαλισμένοι θα μπορούν εντελώς δωρεάν να κλείνουν ραντεβού με γιατρούς.

Στο εξώδικο, που έστειλε σήμερα ο διοικητής του ΕΟΠΥΥ προς τις εταιρείες με τα πενταψήφια νούμερα, αναφέρεται ότι «τις τελευταίες ημέρες έχουμε αντιληφθεί ότι προβάλλονται σε τηλεοπτικά ΜΜΕ διαφημίσεις των παρεχόμενων υπηρεσιών σας, οι οποίες θίγουν βάναυσα το κύρος και την αξιοπιστία του Οργανισμού μας και είναι τελείως αντίθετες με το προβλεπόμενο πνεύμα των παρεχομένων υπηρεσιών ενημέρωσης και εξυπηρέτησης».

Σε έντονο ύφος, ο ΕΟΠΥΥ διαμαρτύρεται για τις ενέργειες των συγκεκριμένων εταιρειών και τις καλεί εντός 24 ωρών να αποσύρουν άμεσα τις επίμαχες διαφημίσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ είναι ιδιαιτέρως ενοχλημένη, καθώς θεωρεί με τις συγκεκριμένες διαφημίσεις δεν επιτυγχάνεται η ενημέρωση των ασφαλισμένων, αλλά αντίθετα, διακωμωδείται, το διαφημιζόμενο αντικείμενο.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Οργανισμός προτίθεται να προχωρήσει άμεσα σε νέες νομικές ενέργειες, προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη, που έχει ήδη δεχθεί.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
20-11-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: