Πέμπτη, Νοεμβρίου 29, 2012

ΣΤΟ ΗΟΤ DOC ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ: ΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΤΗΜΕΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ


Η Χρυσή Αυγή καλλιέργησε συστηματικά την παρουσία της στα ΜΜΕ. Μέσω της πρωτοφανούς παρουσίας της κατόρθωσε όχι μόνο να παρουσιάσει τις θέσεις αλλά να γκρεμίσει και τους μύθους της. Από μια οργάνωση βίας και επιθέσεων, άρχισε να καλλιεργεί το προφίλ της παροχής εξυπηρετήσεων. Διαβάστε πώς στο παιχνίδι αυτό επιστρατεύονται ακόμα και δημοσιογράφοι με «στημένα» ρεπορτάζ παρουσιάζοντας τα μέλη της Χρυσής Αυγής ως πρoσκόπους που εξυπηρετούν το κοινό καλό.
Διαβάστε τη συνέχεια στο HOT DOC που κυκλοφορεί στις 29/11/2012
ΠΡΕΖΑ ΤV
29-11-2012


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το πως έγινε η χρυσή αυγή 3ο κόμμα είναι απλό.Σε ανθρώπους απελπισμένους από το τεράστιο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης έδωσαν μια λαϊκίστικη ψεύτικη ελπίδα ,γιατί κατά τα άλλα το κέντρο είναι ακόμα γκέτο και το παρεμπόριο ανθίζει.Αν είχε τα κότσια και την αντικειμενικότητα κυρίως ο Βαξεβάνης ας έκανε και ένα ρεπορτάζ για το πως ένα κόμμα εξίσου βίαιο με την χρυσή αυγή ο ΣΥΡΙΖΑ με τα λεφτά των συμφερόντων και των ΜΜΕ έγινε το νέο ΠΑΣΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

ε; ουγκ;