Τετάρτη, Ιανουαρίου 23, 2013

Η ΠΑΛΑΙΟΣΥΡΙΖΑΙΑ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ


Ήσουνα τι ήσουνα μια παλιοσυριζαία, 
τώρα που σε πήρα εγώ διαβάζεις Μαλατέστα

Ήσουνα ανύπαρκτη και πήγαινες πορεία,
 τώρα που σε πήρα εγώ το παίζεις ιστορία
Ήσουνα στα φεστιβάλ και χόρευες με φλώρους
και τώρα που σε πήρα εγώ στο Βοξ τους ξέρεις όλους
Ήσουνα ρεφορμίστρια και φόραγες τακούνι 
και τώρα που σε πήρα εγώ μου 'μαθες τον Μπακούνιν


Ήσουνα μια αριστερή και ήμουνα ανάρχα
και τώρα που σε πήρα εγώ  κυκλώνεις και το άλφα

Έριξα τα ζάρια μου κι έφερα έξι πέντε
και τους μπάτσους στη γωνιά τους πάει πέντε πέντε
Τα ζάρια μου τα κούνησα και πήρα το παλούκι
στο ντου οι μπάτσοι στη γωνιά φύγανε μπουλούκι

Ούτ' ένα μήνα στην ΓΑΔΑ δεν μπόρεσα να βγάλω,
μα εσύ να 'σαι ελεύθερη μαζί σου να γουστάρω

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1451380

ΠΡΕΖΑ TV
23-1-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: