Κυριακή, Φεβρουαρίου 03, 2013

ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ, ΣΤΟ Β12


Σήμερα 2/2, γυρνώντας από την πορεία αλληλεγγύης στις καταλήψεις, μπήκαν στο λεωφορείο Β12, 5 άτομα (όλοι φαίνονταν ελληνικής καταγωγής εκτός από έναν, ο οποίος έλεγε με υπερηφάνεια πως είναι τσιγγάνος), φώναξαν χρυσή αυγή, χτύπησαν στο πρόσωπο μετανάστη αρκετές φορές, του πέταξαν τα γυαλιά ηλίου έξω από το παράθυρο και του ζητούσαν το μπουφάν του.
Φώναξα και τους επιτέθηκα φραστικά μόνο εγώ(ενώ το λεωφορείο ήταν γεμάτο), με αποτέλεσμα να με απειλούν και οι 5 πως θα με ... επειδή είμαι κοπέλα (ήμουν και μόνη). Το περιστατικό έληξε, αφού τους είπα να μην κατέβουν από το λεωφορείο και πως έρχονται άτομα για ξύλο. Φυσικά έφυγαν. Αυτό που θέλω να επισημάνω, είναι πως περιοχές όπως τα Άνω Λιόσια, Μενίδι και γύρω, είναι γεμάτες φασίστες, και συνιστώ στους συντρόφους μεγάλη προσοχή. Προσωπικά μου έχει ξανατύχει παρόμοιο περιστατικό μέσα στο λεωφορείο 2 ακόμη φορές, και κλασσικά κανείς δεν μιλάει ποτέ, ούτε επιβάτης, ούτε οδηγός. Η αναισθησία δεν έχει όριο. Είναι μέχρι να μπουν παρόμοιες καταστάσεις στα σπίτια μας.
........

Το περιστατικό έγινε κοντά στις 5 το απόγευμα περίπου, και τον έναν (φυσικός κοκκινομάλλης εύσωμος) τον έχω πετύχει ξανά παλαιότερα μέσα στο λεωφορείο μόνο του (χωρίς να κάνει κάτι παρόμοιο). Οι τύποι κατέβηκαν 3 στάσεις πριν τον προαστιακό των Α.Λιοσίων. Πάντως είμαι σχεδόν σίγουρη, πως κατοικούν στις περιοχές που ανέφερα (Άνω Λιόσια/Μενίδι/Ζεφύρι), διότι τα πρόσωπά τους μου φαίνονταν γνωστά. Οι ηλικίες τους ήταν από 18, το πολύ μέχρι 21.
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1454415
ΠΡΕΖΑ TV
3-2-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: