Σχέσεις «αγάπης και μίσους». Κάπως έτσι θα μπορούσαν να περιγραφούν οι σχέσεις μεταξύ ΟΤΕ και εναλλακτικών παρόχων, οι οποίοι μισθώνουν το δίκτυο του οργανισμού.
Ο ΟΤΕ μπορεί να έχει τη μια επιτυχία μετά την άλλη σε χρηματοοικονομικό επίπεδο (άντλησε 700 εκατ. πρόσφατα από τις χρηματαγορές και 208 εκατ. από την πώληση του δορυφόρου Hellas Sat), ωστόσο φαίνεται ότι μάλλον βιάστηκε στην πρόσφατη εθελούσια έξοδο, με διαφαινόμενο θύμα τους συνδρομητές των εναλλακτικών παρόχων!
Από τον ΟΤΕ έφυγαν πρόσφατα 1.516 άτομα, για να προσληφθούν αργότερα 500 τεχνικοί. Μέχρι να απορροφηθούν αυτοί, ξέσπασε αλαλούμ. Σε έγγραφο που παρουσιάζει η «Ε», ο οργανισμός παραδέχεται ότι «η επιδείνωση που παρατηρήθηκε στην υλοποίηση και αποκατάσταση των βλαβών, οφείλεται στον αυξημένο όγκο διαχείρισης των εκκρεμοτήτων που έχουν προκύψει από τη μαζική αποχώρηση τεχνικών».
Με άλλα λόγια, ζητά την κατανόηση των εναλλακτικών παρόχων για τα παράπονα που δέχονται από τους πελάτες τους. «Ο ΟΤΕ μπορεί να πληρώνει ρήτρες, ωστόσο η δυσφήμηση που δέχονται οι εταιρείες είναι πολλαπλάσια», επισημαίνει στέλεχος εναλλακτικού παρόχου. «Δεν είναι δυνατόν να δεχόμαστε εμείς το φταίξιμο για τον ΟΤΕ και ίσως και να χάνουμε πελάτες, επειδή ο ΟΤΕ έδιωξε με εθελούσια τους τεχνικούς του», συμπληρώνει.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το ζήτημα πήρε διαστάσεις, αφού υπήρξαν καταγγελίες στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οξυμένο όσο τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο, αλλά, σύμφωνα με ανταγωνιστές του ΟΤΕ, υπαρκτό είναι ακόμα και σήμερα.
Φ. Φ.
enet.gr
ΠΡΕΖΑ TV
11-2-2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου