Κυριακή, Μαρτίου 31, 2013

INTRASOFT ΚΑΙ TERNA ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΪ


Υποβλήθηκαν οι τελικές δεσμευτικές προσφορές στο διαγωνισμό του ΟΑΣΑ ΑΕ για την τηλεματική στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της εταιρίας «Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ» (ΟΣΥ ΑΕ) με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) σύμφψνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση ενός ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης επιβατών και διαχείρισης στόλου για τις «Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ». Ειδικότερα, αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή εξυπηρέτησης του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται το χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Προβλέπεται επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου από όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό και τη βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.


Οι προσφορές που υποβλήθηκαν είναι από τις εταιρίες:
1. INTRASOFT INTERNATIONAL – INTRAKAT
2. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – UNI SYSTEMS
Άμεσα προχωράει η τεχνική αξιολόγηση και, αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, εντός Απριλίου 2013 θα ανοίξουν και οι οικονομικές προσφορές και θα αναδειχθεί ανάδοχος.

Στο πλαίσιο του έργου ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ. Το σύνολο των δαπανών συντήρησης, τεχνικής υποστήριξης, αναβάθμισης και λειτουργίας του συστήματος αναλαμβάνεται εξολοκλήρου από  τον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης.

Το έργο της τηλεματικής είναι το πρώτο έργο ΣΔΙΤ με πληρωμές διαθεσιμότητας στο οποίο συνδυάζονται κοινοτικοί πόροι με ιδιωτικά κεφάλαια. Συγκεκριμένα:
- 40% του κόστους της αρχικής επένδυσης του έργου θα καταβληθεί ως επιχορήγηση μέσω κοινοτικών πόρων
- 60% ιδιωτική χρηματοδότηση μέσω ίδιων και δανειακών κεφαλαίων

Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής δεσμευτικών προσφορών και για το αυτόματο σύστημα κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο), τμήμα του οποίου θα είναι και οι μπάρες. 
enet.gr
ΠΡΕΖΑ TV
31-3-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: